Stöd och vanliga frågor

Behöver du hjälp? Kolla om du hittar svaret på din fråga eller kontakta Nordea Kundtjänst.

Sök

      Köa inte i onödan

      Använd digitala tjänster alltid då det är möjligt. Du kan sköta många bankärenden behändigt i vår nät- och mobilbank.

      Läs mer om hur du kan sköta många bankärenden själv

      Onlinemöte

      Boka ett onlinemöte och diskutera med oss när och var det passar dig. Du behöver bara bankkoder, en telefon och en dator eller pekplatta med internetuppkoppling.

      Läs mer

      Rådgivning om digitala tjänster för alla

      Med anledning av situationen med pågående coronavirus arrangerar vi tillsvidare inga evenemang för rådgivning om digitala tjänster.

      Läs mer om hur du kan träna att använda digitala tjänster

      Säkerhet

      Din säkerhet är viktig för oss. Vi arbetar ständigt med att utveckla våra säkerhetslösningar och tjänster.

      Läs mer om säkerhet

      Kontaktuppgifter

      Kundtjänst 0200 5000

      Betjäningstid vardagar klockan 8.00 - 18.00. Samtalets pris lokalnäts- eller mobilsamtalsavgift. Identifiera dig med bankkoder så får du snabbare betjäning och kan tryggt sköta olika bankärenden.

      Läs mer

      Ge respons

      Utifrån kundresponsen förbättrar vi vår service, utvecklar produkter och förmedlar beröm och utvecklingsidéer till rätt mottagare.

      Läs mer