Så här kan du själv ändra dina banktjänster

I mobil- och nätbanken sköter du dina penningärenden enkelt och ändrar inställningar för dina banktjänster snabbt. Under olika tjänster kan du kolla de vanligaste inställningarna som du kan ändra själv.

Om du behöver nya banktjänster kan du öppna dem själv på fliken Tjänster.

Kort
Lån och krediter
Spara och placera
Konton och betalningar
Identifiering

Du får hjälp snabbt i mobil- och nätbanken

fliken Hjälp i mobil- och nätbanken får du hjälp om problem uppstår eller du inte hittar en viss inställning. Prova exempelvis den omfattande sökfunktionen eller ställ en fråga i chatten, så får du ett svar snabbt.

Sök anvisningar lätt

Help question icon white - 640x360

Du kan leta efter anvisningar snabbt med sökfunktionen i mobil- och nätbanken. Du kommer till sökfunktionen genom att trycka på förstoringsglaset.

Dessutom hittar du svar på vanliga frågor på fliken Hjälp.

Fråga i chatten

Nova white - small

Chattboten Nova betjänar dig dygnet runt på finska på webbplatsen nordea.fi samt i mobil- och nätbanken. Du kan börja chatta på fliken Hjälp i mobil- och nätbanken. Skriv in din fråga i chatten så söker Nova ett svar till dig.

Ring i mobilbanken

Mobile phone icon white - 640x360

Genom att ringa oss på fliken Hjälp i mobilbanken är du färdigt identifierad. Då får du personlig service snabbare för just dina bankärenden.