Inloggning till nätbanken för privatkunder
Inloggning till nätbanken för företagskunder.
Denna blankett är avsedd för reklamation. Om du vill sköta dina dagliga bankärenden, kontakta Nordea Kundtjänst. Reklamationsblanketten har krypterats med SSL-teknik, vilket betyder att förbindelsen till banken är skyddad.
Utifrån kundresponsen förbättrar vi vår service, utvecklar produkter och förmedlar beröm och utvecklingsidéer till rätt mottagare.
Läs mer om respons
Blanketten är avsedd för respons, om du vill sköta dagliga bankärenden ska du kontakta Nordea Kundtjänst. Utifrån kundresponsen förbättrar vi vår service och utvecklar våra produkter.
Till responsblankett
Om du inte är nöjd med svaret från Nordea Kundtjänst kan du kontakta Nordea Kundombudsman eller en oberoende besvärsinstans.
Läs mer om besvärsinstans
Hjälp för bankärenden
Ofta frågat
NordeaKundtjänstRing 0200 5000(lna/msa)
Nordea Omaposti
Bli kund