Inloggning till nätbanken för privatkunder
Inloggning till nätbanken för företagskunder.
Blanketten är avsedd för respons – om du vill sköta dagliga bankärenden ska du kontakta kundtjänsten. Responsblanketten har krypterats med SSL-teknik, vilket betyder att förbindelsen till banken är skyddad.
Utifrån kundresponsen förbättrar vi vår service, utvecklar produkter och förmedlar beröm och utvecklingsidéer till rätt mottagare.
Läs mer om respons
Nordea Kundtjänst behandlar ditt klagomål och svarar så snart som möjligt, senast inom 14 dagar.
Skicka ett klagomål
Om du inte är nöjd med svaret från Nordea Kundtjänst kan du kontakta Nordea Kundombudsman eller en oberoende besvärsinstans.
Läs mer om besvärsinstans
Hjälp för bankärenden
Ofta frågat
NordeaKundtjänstRing 0200 5000(lna/msa)
Nordea Omaposti
Bli kund