Inloggning till nätbanken för privatkunder
Inloggning till nätbanken för företagskunder.
Glömt pinkod, förkommet kort, kreditkortsfakturering och andra frågor om kort.
Svar på frågor om betal- och kreditkort
Öppnande av konto, kontoutdrag, e-faktura och andra frågor om konton och betalningar.
Svar på frågor om konton och betalningar
Ansökan om och ändring av lån, amorteringsfrihet samt andra frågor om lån och krediter.
Svar på frågor om lån och konsumentkrediter
Att börja spara, placeringsrådgivning och andra frågor om sparande och placeringar.
Svar på frågor om sparande och placeringar
Aktivering och användning av appen, problemsituationer och andra frågor om appen Nordea ID.
Svar på frågor om appen Nordea ID
Funktioner och problemsituationer i appar, användning av dem samt andra frågor om mobil- och nätbanken.
Svar på frågor om nät- och mobiltjänster
På de här sidorna får du hjälp i synnerhet om du inte är van vid att att ta i bruk eller använda digitala tjänster. Vi hjälper dig att komma igång så att du enkelt och tryggt kan sköta dina dagliga bankärenden.
Hjälp för bankärenden
Ofta frågat
NordeaKundtjänstRing 0200 5000(lna/msa)
Nordea Omaposti
Bli kund