Det snabbaste sättet att ringa
Du ringer oss enkelt och tryggt i Nordeas mobilbank då du redan har identifierat dig. Nordea betjänar dig per telefon vardagar kl. 8.00–18.00. Under veckosluten betjänar vi dig i dagliga ärenden på finska kl. 10–16.
Du ringer oss enkelt och tryggt i Nordeas mobilbank då du redan har identifierat dig. Nordea betjänar dig per telefon vardagar kl. 8.00–18.00. Under veckosluten betjänar vi dig i dagliga ärenden på finska kl. 10–16.
Logga in i mobilbanken på din enhet.
Tryck på Hjälp för att ringa oss.
Välj ämne och berätta för rådgivaren vad ditt ärende gäller.
Du kan också ringa oss på numret 0200 5000Öppnas i nytt fönster (lna/msa*). Då du redan har identifierat dig får du betjäning snabbast. Det tas inte ut någon separat serviceavgift för tjänsten.
Från utlandet är numret +358 200 5000 (pris för utrikessamtal).
*) lna = lokalnätsavgift, msa = mobilsamtalsavgift
Vi hjälper seniorer på finska per telefon på en egen telefonlinje. Du kan ringa seniorlinjen mån–fre kl. 8.00–20.00 på 0200 3000Öppnas i nytt fönster (lna/msa*) genom att trycka på noll på knappsatsen.
* lna = lokalnätsavgift, msa = mobilsamtalsavgift
Om du behöver hjälp med att använda digitala tjänster ta del av våra sidor för digitalt stöd.
Här finns anvisningar för hur seniorer kan sköta bankärenden.
Nu kan våra teckenspråkiga kunder sköta sina ärenden i kundtjänsten via tjänsten Chabla. Chabla är tillgänglig på finska mån–fre kl. 8–16.
Tjänsten Chabla är en mobilapp som har utvecklats för teckenspråkiga personers behov. Då kunden trycker på en knapp kopplas en teckenspråkstolk in i samtalet utan att kunden beställt tolken på förhand. Med hjälp av Chabla kan kunden också delta i onlinemöten.
Läs mer om ChablaÖppnas i nytt fönster
Ta del av bruksanvisningar för tjänstenÖppnas i nytt fönster
Ladda ner appen Chabla på din smarttelefon eller surfplatta: