- Privat
- Usein kysyttyä ajanvarauksesta
Ofta frågat om tidsbokning
Frågor och svar om tidsbokning
- Måste jag boka tid?
Du kan sköta de flesta bankärenden smidigt i nät- och mobilbanken. Om du ändå behöver stöd hjälper vi dig per telefon, i chatten och sociala medier utan tidsbokning. Om ditt ärende gäller förhandlingar om bostadslån eller placeringar, bokar våra rådgivare vid behov tid för ett onlinemöte.
Hitta det snabbaste sättet att sköta ditt ärende
- Hur bokar jag tid för att förhandla om bostadslån eller placeringar?
Du kan ansöka om bostadslån med bolåneansökan i mobil- eller nätbanken eller på nordea.fi Du kan skicka ansökan direkt på nätet och vi kontaktar dig för att boka tid för låneförhandlingar.
Du kan boka tid för placeringsförhandlingar genom att lämna en intresseanmälan. Våra placeringsrådgivare svarar på dina frågor om sparande och placeringar och gör upp en lämplig placeringsplan för just dig.
- Hur avbokar jag en tid?
Lättast avbokar du tiden i nät- eller mobilbanken. Om du inte har Nordeas bankkoder kan du avboka din tid i Nordea Kundtjänst.
- Privat
- Usein kysyttyä ajanvarauksesta