Tämä saavutettavuusseloste koskee Suomessa käytettävää digitaalista tilinavauspalvelua. Saavutettavuusseloste on laadittu 21. helmikuuta 2022 ja päivitetty 19.10.2022. Palvelun saavutettavuuden on arvioinut Nordea itse.
Digitaalisen tilinavauspalvelun saavutettavuusseloste
Digipalvelun saavutettavuuden tila
Nordean Suomessa käytettävä digitaalinen tilinavauspalvelu täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain. Tavoitteena on korjata tunnistetut puutteet vuoden 2023 aikana. Selostetta päivitetään sitä mukaa kuin korjauksia valmistuu.
Ei saavutettava sisältö
Palvelu ei vastaa vielä täysin saavutettavuusvaatimuksia seuraavilta osin.
Havaittava
1.3.1 Informaatio ja suhteet:
- Kysymysmerkkikuvakkeesta avautuvat ohjetekstit eivät ole luettavassa/saavutettavassa muodossa (koskee kaikkia sivuja).
Hallittava
2.1.1 Näppäimistö:
- Osa otsikoista ja linkeistä ei ole hallittavissa näppäimistöllä.
Ymmärrettävä
3.2.1 Kohdistaminen:
- Epäselvä kohdistus alanuolinäppäimen tai päälle–pois-kytkimen avulla laajennettavissa osioissa (koskee kaikkia sivuja).
Saavutettavuuspalaute
Kohtasitko saavutettavuuspuutteita digitaalisissa palveluissamme? Jos et löytänyt vastausta kohtaamaasi ongelmaan saavutettavuusselosteista, annathan meille palautetta.
Valvontaviranomainen
Mikäli huomaat sivuilla saavutettavuuspuutteita, otathan ensin yhteyttä meihin palveluntarjoajana. Vastaamme palautteisiin 14 päivän kuluessa, jos olet jättänyt yhteystietosi lomakkeella. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta 14 päivän kuluessa, voit olla yhteydessä valvovaan viranomaiseen eli Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston verkkosivuilla on kerrottu kuinka huomautuksen voi tehdä ja miten se käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
saavutettavuus@avi.fi
Puhelinnumero vaihde 0295 016 000
Yritysasiakkaat
Apua asiointiin