Tervetuloa Nordea Asiakaspalveluun!

Tältä sivulta löydät niksit helppoon asiointiin eri tilanteissa. Hoidat pankkiasioitasi näppärästi digitaalisesti ja neuvojamme auttavat sinua chatissa, sosiaalisessa mediassa tai puhelimitse ilman ajanvarausta, kun tarvitset henkilökohtaista neuvontaa.

Niksejä helppoon asiointiin

Valitse tästä valikosta asiointisi aihe ja löydä paras ratkaisu tilanteeseesi.

Arjen asiointi

Mobiilipankki

Hoida pankkiasiasi Nordea Mobile -mobiilipankilla. Lataa mobiilipankki omaan älypuhelimeesi tai tabletillesi sovelluskaupasta ja kirjaudu palveluun turvallisesti pankkitunnuksilla.

Tutustu mobiilipankkiin

Verkkopankki

Verkkopankissa hoidat kaikki pankkiasiasi kätevästi yhdessä paikassa, tarvitset vain Internet-yhteyden. Kirjaudu palveluun Nordea ID –sovelluksella tai tunnuslukulaitteella. 

Tutustu Nordean verkkopankkiin

Kirjautuminen vanhaan verkkopankkiin on muuttunut - kirjauduthan ensi kerralla uuteen!

Uudesta verkkopankista löydät tuttuja toimintoja uudessa ulkoasussa. Kirjaudut uuteen verkkopankkiin Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella. 

Vanhaan verkkopankkiin voit kirjautua vain tunnuslukukortilla.

Tarvitseeko minun varata aika?
Kortit
Tilit ja maksut
Kuolinpesän pankkiasiat
Tunnistautuminen
Lainat ja luotot
Asuntolaina
Uusi asiakas
Säästäminen ja sijoittaminen

Nordea Asiakaspalvelu tarvittaessa apunasi ilman ajanvarausta:

Soita meille mobiilipankista*

  • Mobiilipankin ”Tuki” –välilehdeltä soittaessasi olet valmiiksi tunnistautunut. 
  • Aukioloaikamme ovat ma-pe 8-20 ja la-su 10-16 (viikonloppuisin palvelemme vain päivittäispalveluasioissa)

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat

Asiakaspalvelumme palvelee sinua poikkeusaikatauluin pankki- ja vakuutusasioissa seuraavina ajankohtina vuonna 2023.

Huomioithan, että 
Nordea Asiakaspalvelu on kiinni kesäsunnuntaisin 11.6-6.8.2023.

* Normaalin matkapuhelun tai paikallispuhelun hinta. Nordea ei veloita soitostasi palvelumaksua. 

Kysymyksiä ja vastauksia asioinnista

Löysitkö etsimäsi?