Usein kysyttyä
Askarruttaako jokin pankkiasia? Katso löydätkö alla olevien linkkien takaa vastauksen kysymykseesi.
Tältä sivulta löydät niksit helppoon asiointiin eri tilanteissa. Hoidat pankkiasioitasi näppärästi digitaalisesti ja neuvojamme auttavat sinua chatissa, sosiaalisessa mediassa tai puhelimitse ilman ajanvarausta, kun tarvitset henkilökohtaista neuvontaa.
Askarruttaako jokin pankkiasia? Katso löydätkö alla olevien linkkien takaa vastauksen kysymykseesi.
Valitse tästä valikosta asiointisi aihe ja löydä paras ratkaisu tilanteeseesi.
Hoida pankkiasiasi Nordea Mobile -mobiilipankilla. Lataa mobiilipankki omaan älypuhelimeesi tai tabletillesi sovelluskaupasta ja kirjaudu palveluun turvallisesti pankkitunnuksilla.
Verkkopankissa hoidat kaikki pankkiasiasi kätevästi yhdessä paikassa, tarvitset vain Internet-yhteyden. Kirjaudu palveluun Nordea ID –sovelluksella tai tunnuslukulaitteella.
Tutustu Nordean verkkopankkiin
Uudesta verkkopankista löydät tuttuja toimintoja uudessa ulkoasussa. Kirjaudut uuteen verkkopankkiin Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella.
Vanhaan verkkopankkiin voit kirjautua vain tunnuslukukortilla.
Chatbot Nova auttaa sinua ympäri vuorokauden. Kerro hoidettava pankkiasiasi Novalle ja Nova kertoo miten ja missä asiasi hoituu nopeimmin.
Nova ohjaa sinut tarvittaessa ihmis-avusteiseen chattiin, joka vaatii tunnistautumisen ja on auki arkisin klo 8.00-18.00.
Tunnistautumisen voit tehdä myös toisen pankin tunnuksilla.
Asiakaspalvelumme palvelee sinua poikkeusaikatauluin pankki- ja vakuutusasioissa seuraavina ajankohtina vuonna 2023.
* Normaalin matkapuhelun tai paikallispuhelun hinta. Nordea ei veloita soitostasi palvelumaksua.
Apua asiointiin