Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Nordea 24/7

Me Nordeassa valvomme silloin kun sinäkin. Nordea 24/7 palvelee henkilöasiakkaita päivittäisissä pankkiasioissa ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Ja kyllä, meille voi soittaa vaikka yöllä. Nyt myös viittomakieliset asiakkaamme voivat asioida asiakaspalvelussamme Chabla-palvelun avulla.

Asiakaspalvelu 0200 3000 (pvm/mpm*)

Soittaessasi sinun kannattaa tunnistautua pankkitunnuksilla, niin nopeutat palveluun pääsyä ja voit hoitaa turvallisesti monia pankkiasioitasi.

Kätevin tapa soittaa tunnistautuneena on kirjautua Mobiilipankkiin mobiililaitteella ja klikata ”Ota yhteyttä”-välilehdeltä löytyvää "Puhelu"-painiketta.

  • Palveluaika ma-su 24h/vrk **
  • Ulkomailta soitettaessa +358 200 3000 (ulkomaan puhelun hinta).

**) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu suomalaisella puhelinliittymällä soitettaessa. Jos käytössäsi on ulkomaalaisen operaattorin puhelinliittymä (esimerkiksi Ruotsista), soitto Nordean asiakaspalveluun on ulkomaan yrityspuhelu. Paikallinen operaattorisi voi veloittaa puhelusta ulkomaan yrityspuhelun hinnan, myös jonotusajalta.

 *) Lainsäädännön ja teknisten toiminta-aikojen vuoksi, öisin ja viikonloppuisin toimeksiantoja voidaan toteuttaa rajoitetusti.

Chat - keskustele kanssamme

Chat on nopea ja sujuva tapa hoitaa pankkiasioita tunnistautuneena. Chatissä sinut vastaanottaa chat-robotti Nova, joka opastaa sinua kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

Chatissa Nova opastaa sinua hoitamaan päivittäiset pankkiasiasi jonottamatta asiakaspalveluun. Tarvittaessa Nova ohjaa sinut jatkamaan keskustelua neuvojan kanssa. Chattiin pääset sivun oikeassa reunassa olevasta ikonista tai sivun alareunassa olevasta kohdasta "Kysy chatissa".  

Tutustu Novaan viereisestä videosta. Video opastaa sinulle, mistä löydät Novan ja miten se parhaiten pystyy sinua palvelemaan.

Hups! Jos haluat nähdä tällaista sisältöä, hyväksy ensin Nordean markkinointievästeet

Chabla-palvelu nyt käytössä

Nordean asiakaspalvelu puhelimitse nyt myös viittomakielellä

Nordea tarjoaa ensimmäisenä pankkina Suomessa viittomakielisille henkilöasiakkailleen mahdollisuuden asioida Nordea 24/7-asiakaspalvelussa Chabla-sovelluksen avulla. Chabla on viittomakielisten henkilöiden tarpeita varten kehitetty videopuhelinsovellus, jonka avulla asiakas voi ottaa viittomakielen tulkin mukaan puheluun nappia painamalla pankkiasiointia varten. Lue lisää Chabla-palvelustaAvautuu uuteen ikkunaan ja tutustu palvelun käyttöohjeisiinAvautuu uuteen ikkunaan. Chabla-palvelun aukioloajat ovat ma-pe klo 8-16.

Lataa Chabla-sovellus mobiililaitteeseesi:

Hups! Jos haluat nähdä tällaista sisältöä, hyväksy ensin Nordean markkinointievästeet

Nyt voit kokeilla verkkotapaamista myös lauantaisin

Verkkotapaaminen on uusi tapa olla yhteydessä pankkiisi.

Verkkotapaamisessa voimme näyttää havainnollistavaa materiaalia samalla kun keskustelemme puhelimessa. Verkkotapaaminen sopii erinomaisesti esimerkiksi säästämisen ja sijoittamisen keskusteluihin. Voit varata ajan numerosta 0200 3000. Tarvitset vain pankkitunnukset.