Nordea Asiakaspalvelu

Tältä sivulta löydät apua ja ohjeita asiointiin. Chat on nopein tapa löytää vastaus kysymykseesi. Tervetuloa Nordea Asiakaspalveluun.

Löydä nopein tapa asioida - valitse aihe

Asuntolaina

Asuntolaina

Uusi asuntolaina

Asuntolainaa haet mobiilipankin, verkkopankin tai nordea.fi:n asuntolainahakemuksella. Hakemuksen lähetät suoraan verkossa, ja  olemme sinuun yhteydessä varataksemme ajan lainaneuvotteluun. 

Muutos nykyiseen asuntolainaan 

Tee nopeasti ja edullisimmin muutokset asuntolainaasi mobiili- tai verkkopankissa.

Ostettava kohde löytynyt

Jos sinulla on jo lainalupaus Nordeasta ja olet löytänyt ostettavan kohteen, jätä yhteystietosi tällä lomakkeella niin otamme sinuun yhteyttä ja varaamme ajan keskustellaksemme lainasta ja asuntokaupoista. 

Uusi asiakas
Tilit ja maksut
Tunnistautuminen
Lainat ja luotot
Kortit
Säästäminen ja sijoittaminen
Kuolinpesä ja perunkirjoitus
Tarvitseeko minun varata aika?

Nordea Mobile - mobiilipankki

Hoida pankkiasiasi Nordea Mobile -sovelluksella. Mobiilipankkia käytät älypuhelimella tai tabletilla. Kirjaudu palveluun turvallisesti pankkitunnuksilla.

Tutustu Nordea Mobileen

Verkkopankki

Hoida kaikki pankkiasiasi kätevästi yhdessä paikassa, tarvitset vain Internet-yhteyden. Kirjaudu palveluun pankkitunnuksilla.

Kirjaudu verkkopankkiin

Sosiaalinen media Avautuu uuteen ikkunaan

Autamme sinua pankkiasioissa myös somessa! Löydät meidät Facebookista (Nordea Suomi) ja Twitteristä (Nordea_Aspa). Asiakaspalvelun aukioloajat: Facebook ja Twitter ma-pe 8-20 ja la 10-16

Ota yhteyttä Facebookissa Avautuu uuteen ikkunaan

Asiakaspalvelu puhelimitse

Nordea Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-20 ja la-su klo 9-17. Tunnistaudu aina soittaessasi. Nopein tapa soittaa on mobiilipankin ”Ota yhteyttä” –välilehden painiketta hyödyntäen. Viikonloppuisin palvelemme sinua päivittäispalveluasioissa, arkisin myös lainoihin, säästämiseen ja sijoittamiseen liittyen.

Näin soitat Nordeaan

Chat on nopein Avautuu uuteen ikkunaan

Chat on nopein tapa hoitaa pankkiasioita. Chat-robottimme, Nova, auttaa sinua ympäri vuorokauden. Sinulla on mahdollisuus Novan lisäksi chattailla myös ihmisen kanssa. Chat vaatii tunnistautumisen ja sen voit tehdä myös toisen pankin tunnuksilla. Ihmisavusteinen chat on auki arkisin kello 8-17.

Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Omaposti liitteellisille viesteille Avautuu uuteen ikkunaan

Omapostia voit käyttää liitteellisille viesteille ja asiakirjojen allekirjoittamiseen. Omapostiin pääset mobiili- ja verkkopankista kohdasta ”Ota yhteyttä”. Nordea.fi:n kautta palveluun pääsevät myös ne asiakkaat, joilla ei ole Nordean pankkitunnuksia. Vastaamme viestiisi kolmen pankkipäivän kuluessa.

Kirjaudu Omapostiin Avautuu uuteen ikkunaan

Konttorit

Kassapalvelut toimivat niitä tarjoavissa konttoreissa ilman ajanvarausta. Muita konttorikäyntiä vaativia asioita varten on varattava aika.

Tarkista vaatiiko asiasi konttorissa käyntiä

Nordea Rahoitus Avautuu uuteen ikkunaan

Nordea Rahoitus palvelee sinua autorahoitukseen, Joustorahoitukseen, nettiluottoon sekä Tuohi Mastercard, Stockmann Mastercard ja Finnair Plus Mastercard –kortteihin liittyvissä asioissa.

Katso Nordea Rahoituksen yhteystiedot Avautuu uuteen ikkunaan

Nordea Henkivakuutus ja Nordea Vakuutus

Palvelemme sinua vakuutus- ja vakuutuskorvausasioissa. Voit hoitaa henkilö- ja sijoitusvakuutusasioitasi myös verkossa kirjautumalla Vakuutukset-palveluun.

Yhteystiedot ja Vakuutukset-verkkopalvelu