Tervetuloa Nordea Asiakaspalveluun!

Tältä sivulta löydät niksit helppoon asiointiin eri tilanteissa. Hoidat pankkiasioitasi näppärästi digitaalisesti ja neuvojamme auttavat sinua chatissa, sosiaalisessa mediassa tai puhelimitse ilman ajanvarausta, kun tarvitset henkilökohtaista neuvontaa.

Niksejä helppoon asiointiin

Valitse tästä valikosta asiointisi aihe ja löydä paras ratkaisu tilanteeseesi.

Arjen asiointi

Mobiilipankki

Hoida pankkiasiasi Nordea Mobile -mobiilipankilla. Lataa mobiilipankki omaan älypuhelimeesi tai tabletillesi sovelluskaupasta ja kirjaudu palveluun turvallisesti pankkitunnuksilla.

Tutustu mobiilipankkiin

Verkkopankki

Verkkopankissa hoidat kaikki pankkiasiasi kätevästi yhdessä paikassa, tarvitset vain Internet-yhteyden. Kirjaudu palveluun pankkitunnuksilla.

Tutustu Nordean verkkopankkiin

Kortit
Tunnistautuminen
Asuntolaina
Uusi asiakas
Tilit ja maksut
Lainat ja luotot
Säästäminen ja sijoittaminen
Kuolinpesä ja perunkirjoitus
Tarvitseeko minun varata aika?

Nordea Asiakaspalvelu tarvittaessa apunasi ilman ajanvarausta:

Soita meille mobiilipankista*

  • Mobiilipankin ”Ota yhteyttä” –välilehdeltä soittaessasi olet valmiiksi tunnistautunut. 
  • Aukioloaikamme ovat ma-pe 8-20 ja la-su 10-16 (viikonloppuisin palvelemme vain päivittäispalveluasioissa)

Näin soitat Nordeaan

* Normaalin matkapuhelun tai paikallispuhelun hinta. Nordea ei veloita soitostasi palvelumaksua. 

Kysymyksiä ja vastauksia asioinnista

Oliko tästä sivusta hyötyä - löysitkö etsimäsi tiedon?

Palautteesi perusteella kehitämme sivua sekä välitämme risut ja ruusut oikeaan paikkaan.