Tervetuloa Nordea Asiakaspalveluun!

Tältä sivulta löydät niksit helppoon asiointiin eri tilanteissa. Hoidat pankkiasioitasi näppärästi digitaalisesti ja neuvojamme auttavat sinua chatissa, sosiaalisessa mediassa tai puhelimitse ilman ajanvarausta, kun tarvitset henkilökohtaista neuvontaa.

Kirjautuminen vanhaan verkkopankkiin on muuttunut - kirjauduthan ensi kerralla uuteen!

Uudesta verkkopankista löydät tuttuja toimintoja uudessa ulkoasussa. Kirjaudut uuteen verkkopankkiin Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella. 

Vanhaan verkkopankkiin voit kirjautua vain tunnuslukukortilla tai salasanalla.

Niksejä helppoon asiointiin

Valitse tästä valikosta asiointisi aihe ja löydä paras ratkaisu tilanteeseesi.

Arjen asiointi

Mobiilipankki

Hoida pankkiasiasi Nordea Mobile -mobiilipankilla. Lataa mobiilipankki omaan älypuhelimeesi tai tabletillesi sovelluskaupasta ja kirjaudu palveluun turvallisesti pankkitunnuksilla.

Tutustu mobiilipankkiin

Verkkopankki

Verkkopankissa hoidat kaikki pankkiasiasi kätevästi yhdessä paikassa, tarvitset vain Internet-yhteyden. Kirjaudu palveluun Nordea ID –sovelluksella tai tunnuslukulaitteella. 

Tutustu Nordean verkkopankkiin

Kortit
Tunnistautuminen
Asuntolaina
Uusi asiakas
Tilit ja maksut
Lainat ja luotot
Säästäminen ja sijoittaminen
Kuolinpesä ja perunkirjoitus
Tarvitseeko minun varata aika?

Nordea Asiakaspalvelu tarvittaessa apunasi ilman ajanvarausta:

Soita meille mobiilipankista*

  • Mobiilipankin ”Tuki” –välilehdeltä soittaessasi olet valmiiksi tunnistautunut. 
  • Aukioloaikamme ovat ma-pe 8-20 ja la-su 10-16 (viikonloppuisin palvelemme vain päivittäispalveluasioissa)
  • Kesäsunnuntait 12.6.-7.8.2022: Suljettu

Näin soitat Nordeaan

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat

Asiakaspalvelumme palvelee sinua poikkeusaikatauluin pankki- ja vakuutusasioissa seuraavina ajankohtina vuonna 2022.

Katso poikkeusaukioloajat

* Normaalin matkapuhelun tai paikallispuhelun hinta. Nordea ei veloita soitostasi palvelumaksua. 

Kysymyksiä ja vastauksia asioinnista