Kortin haku ja muutokset
Sulje korttisi mobiilipankissa
Valitse Mobiilipankin tilit -osiosta kyseinen kortti ja sitten Turvallisuus. Sen jälkeen valitse Sulje kortti.
Sinulla on kaksi tapaa sulkea kortti mobiilipankissa:
- Voit sulkea kortin tilapäisesti ja avata sen halutessasi uudelleen itse.
- Voit sulkea kortin pysyvästi, jolloin sinulle lähetetään automaattisesti uusi kortti.
Voit myös sulkea korttisi pysyvästi soittamalla sulkupalveluun 24h/vrk.
Tarkista maksukorttisi tunnusluku (PIN-koodi) mobiilipankissa
Kortin tunnusluvun tarkistat helposti ja maksutta mobiilipankista. Mobiilipankissa näet tunnusluvun valitsemalla kyseisen kortin tiedoista PIN ja Turvallisuus ja sen jälkeen Katso tunnusluku.
Verkkopankista tunnusluku löytyy kohdasta Yhteenveto tai Talous, avaa Kortit, valitse kortti ja sen jälkeen Katso tunnusluku ja Näytä.
Hae uutta korttia verkko- tai mobiilipankissa
Uutta pankki- tai luottokorttia voit hakea verkkopankissa. Uutta Nordea Gold-korttia voit hakea myös mobiilipankissa.
Vanheneva kortti uusiutuu automaattisesti ja uusi korttisi postitetaan viimeistään kaksi viikkoa ennen voimassaoloajan päättymistä.
Muokkaa korttisi tietoja verkko- tai mobiilipankissa
Mobiili- ja verkkopankissa voit muokata kortin maarajausta, päivittäisiä maksurajoja sekä sallia maksut verkossa. Mobiilipankissa voit myös muokata korttiluottosi lyhennysprosenttia, lyhennysvapaita kuukausia ja/tai eräpäivää. Ohjeet mobiilipankissa tehtäviin muutoksiin löydät täältä.
Jos kortti ei toimi
Lue ohjeet ja vinkit tilanteisiin, joissa korttisi ei toimi maksupäätteellä, automaatilla tai verkkomaksun yhteydessä.