Usein kysyttyä
Katso löydätkö täältä vastauksia, kun mietit miten toimia odottamattomassa ongelmatilanteessa.
Tältä sivulta löydät niksit helppoon asiointiin eri tilanteissa. Hoidat pankkiasioitasi näppärästi digitaalisesti ja neuvojamme auttavat sinua chatissa, sosiaalisessa mediassa tai puhelimitse ilman ajanvarausta, kun tarvitset henkilökohtaista neuvontaa.
Katso löydätkö täältä vastauksia, kun mietit miten toimia odottamattomassa ongelmatilanteessa.
Milloin oman asuntolainani korko muuttuu? Entä kuinka korkealle korot voivat nousta?
Valitse tästä valikosta asiointisi aihe ja löydä paras ratkaisu tilanteeseesi.
Hoida pankkiasiasi Nordea Mobile -mobiilipankilla. Lataa mobiilipankki omaan älypuhelimeesi tai tabletillesi sovelluskaupasta ja kirjaudu palveluun turvallisesti pankkitunnuksilla.
Verkkopankissa hoidat kaikki pankkiasiasi kätevästi yhdessä paikassa, tarvitset vain Internet-yhteyden. Kirjaudu palveluun Nordea ID –sovelluksella tai tunnuslukulaitteella.
Tutustu Nordean verkkopankkiin
Uudesta verkkopankista löydät tuttuja toimintoja uudessa ulkoasussa. Kirjaudut uuteen verkkopankkiin Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella.
Vanhaan verkkopankkiin voit kirjautua vain tunnuslukukortilla.
Asiakaspalvelumme palvelee sinua poikkeusaikatauluin pankki- ja vakuutusasioissa seuraavina ajankohtina vuonna 2023.
Huomioithan, että
Nordea Asiakaspalvelu on kiinni kesäsunnuntaisin 11.6-6.8.2023.
* Normaalin matkapuhelun tai paikallispuhelun hinta. Nordea ei veloita soitostasi palvelumaksua.