Verkkopankki

Verkkopankkimme on uudistunut, ja saat käyttöösi selkeytetyn ulkoasun, navigoinnin ja toiminnot. Lisäksi verkkopankkimme muotoutuu nyt käyttämäsi laitteen mukaan, joten se toimii kätevästi niin tietokoneella kuin tabletillakin. Verkkopankissa hoidat pankkiasiasi aina silloin, kun niitä tulee eteen.

Hoidat pankkiasiasi helposti ja turvallisesti

Kehitämme verkkopankkia yhdessä asiakkaidemme kanssa, ja olemme ottaneet uusia ideoita käyttöön uudistaessamme verkkopankkia. Kerro omat  kehitysideasi - ne pääset antamaan verkkopankin Palaute-kohdassa. 

  • Hoidat kaikki pankkiasiasi uudessa verkkopankissa. Kuitenkin joissakin kohdissa ohjaamme sinut vielä toistaiseksi vanhaan verkkopankkiin. 
  • Sivujen ulkoasu on uudistunut, ja niillä liikkuminen on helppoa. Näet heti yhteenvetosivulla pankkiasiasi yhdellä silmäyksellä ja pääset eteenpäin entistä vähemmillä klikkauksilla.
  • Uuteen verkkopankkiimme kirjaudut Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella. Lue aina huolellisesti, mitä Nordea ID -sovellus pyytää sinua vahvistamaan.
Kirjautuminen ja käyttö

Käyttöönotto

Tarvitset käyttäjätunnuksen sekä Nordea ID -sovelluksen tai tunnuslukulaitteen

Verkkopankki toimii netissä ja sinne pääset nordea.fi/verkkopankki-osoitteesta. Uuteen verkkopankkiin kirjaudut entistäkin turvallisemmin. 

Tarvitset vain internet-yhteyden, Nordean käyttäjätunnuksen ja joko älypuhelimessa toimivan Nordea ID -sovelluksen tai pienikokoisen tunnuslukulaitteen. Ne kumpikin täyttävät viimeisimmät turvallisuusvaatimukset. 

Käyttäessäsi Nordea ID -sovellusta riittää, että muistat PIN-koodisi. Sovellus laskee taustalla kertakäyttöisiä tunnuslukuja ja välittää ne suojatusti pankille. Tunnuslukulaite puolestaan on kevyt, pienikokoinen ja kulkee kätevästi mukana esimerkiksi lompakon korttitaskussa. Myös sen käyttö on suojattu PIN-koodilla. 

Katso ohjeet, kuinka otat käyttöön palveluihin kirjautumiseen tarvittavat käyttäjätunnuksen ja Nordea ID -sovelluksen tai tunnuslukulaitteen. 

Lue lisää Nordea ID -sovelluksesta ja sen käyttöönotosta

Lue lisää tunnuslukulaitteesta ja sen käyttöönotosta

Tukea aloitukseen
Mikä on kirjautumistunniste?
Palvelut
Ehdot ja hinnat
Teknistä tietoa
Katso video

Käyttöönotto

Tarvitset käyttäjätunnuksen sekä Nordea ID -sovelluksen tai tunnuslukulaitteen

Verkkopankki toimii netissä ja sinne pääset nordea.fi/verkkopankki-osoitteesta. Uuteen verkkopankkiin kirjaudut entistäkin turvallisemmin. 

Tarvitset vain internet-yhteyden, Nordean käyttäjätunnuksen ja joko älypuhelimessa toimivan Nordea ID -sovelluksen tai pienikokoisen tunnuslukulaitteen. Ne kumpikin täyttävät viimeisimmät turvallisuusvaatimukset. 

Käyttäessäsi Nordea ID -sovellusta riittää, että muistat PIN-koodisi. Sovellus laskee taustalla kertakäyttöisiä tunnuslukuja ja välittää ne suojatusti pankille. Tunnuslukulaite puolestaan on kevyt, pienikokoinen ja kulkee kätevästi mukana esimerkiksi lompakon korttitaskussa. Myös sen käyttö on suojattu PIN-koodilla. 

Katso ohjeet, kuinka otat käyttöön palveluihin kirjautumiseen tarvittavat käyttäjätunnuksen ja Nordea ID -sovelluksen tai tunnuslukulaitteen. 

Lue lisää Nordea ID -sovelluksesta ja sen käyttöönotosta

Lue lisää tunnuslukulaitteesta ja sen käyttöönotosta

Palvelut

Käytössäsi uudessa verkkopankissa ovat samat palvelut kuin vanhassa verkkopankissa, ja lisää on tulossa. Ihan kaikkia palveluita emme vielä ole rakentaneet uuteen verkkopankkiin, ja pääset vanhaan verkkopankkiin Yhteenveto-sivulta Muut palvelut -kohdassa tai uuden verkkopankin sisäänkirjautumissivulta.

Usein käytettyjä palveluita

Näet sekä henkilökohtaiset että yrityksesi tilit verkkopankissa; näet kaikki tilit, joihin sinulla on käyttöoikeudet. Voit vaihtaa näkymän henkilökohtaisista tileistä yrityksen tileihin napauttamalla omaa nimeäsi sivun oikeassa yläkulmassa.

Tiliotteet

Tiliotteet saat Talous-välilehdeltä Tilit ja tapahtumat -kohdasta. Valitse tili, jolloin linkki tiliotteisiin näkyy tilivalikon alla.

Voit viedä tilitapahtumia esim. Exceliin. Löydät latauspainikkeen tulosta-painikkeen vierestä Tilit ja tapahtumat -osiosta valittuasi haluamasi tilin.

Tilille annat nimen Talous-välilehden Tilit ja tapahtumat -kohdassa valitsemalla tili, jolle haluat antaa nimen. Muista tallentaa tekemäsi muutokset.

Verkkotapaaminen

Verkkotapaamiseen pääset osallistumaan Tuki -välilehdeltä. Voit lisätä liitetiedostoja neuvojalle lähettämiisi viesteihin Uusi viesti -näytöllä kohdassa lisää liitetiedosto. Sopimukset allekirjoitat Profiilin alta kohdasta Asiakirjat > Allekirjoita sopimukset ja asiakirjat.

Kun sinulla on kysyttävää pankkiasioistasi, neuvojamme vastaavat kysymyksiisi nopeimmin chatissa.

Maksunsaajaluettelo

Uuden verkkopankin ja mobiilipankin maksunsaajaluettelot ovat keskenään samat ja niihin tehdyt muutokset päivittyvät kumpaankin.

Vanhan verkkopankin maksunsaajaluettelo siirtyy uuteen verkkopankkiin ja mobiilipankkiin kirjautuessasi  jompaankumpaan ensimmäisen kerran. Jos tämän jälkeen lisäät maksunsaajia vanhaan verkkopankkiin, ne eivät enää siirry uuteen verkkopankkiin eikä mobiilipankkiin.

Kirjaamme sinut automaattisesti ulos verkkopankista, jos et ole käyttänyt sitä 5 minuuttiin.

Hinnat ja ehdot

Verkkopankki - Hinnat
Tuote/PalveluHinta
Pankkitunnukset/kk *3,00 €

* Tunnuksista perittävän palvelumaksun lisäksi peritään hinnaston mukaisia palvelukohtaisia lisämaksuja. Hinnat löydät kyseisten palvelujen kohdalta.

Ehdot

Pankkitunnuksilla käytettävien palvelujen yleiset sopimusehdot (pdf, 187 KB)Avautuu uuteen ikkunaan

Pankkitunnuksilla käytettävien palvelujen yleiset sopimusehdot alkaen 15.11.2023 (pdf, 257 KB)Avautuu uuteen ikkunaan

Pankkitunnusten turvallinen käyttö (pdf, 264 KB)Avautuu uuteen ikkunaan

Kysymyksiä ja vastauksia verkkopankin käytöstä

Löysitkö etsimäsi?

Tule asiakkaaksi verkossa

Tule asiakkaaksi verkossa