Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Kuinka voimme auttaa?

Katso, löydätkö vastauksen kysymykseesi tai esitä kysymyksesi chatissa.

Ajankohtaista

7.10.2019 Kirjautuessasi mobiilipankkiin saatat saada pyynnön todentaa henkilöllisyytesi

Pankeilla on velvollisuus todentaa asiakkaan henkilöllisyys virallisesta ja ehjästä henkilöllisyystodistuksesta. Tämä koskee sekä nykyisiä että uusia asiakkaita. Tätä varten me Nordeassa haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden päivittää ja todentaa henkilöllisyys mahdollisimman helposti. 

Vaihtoehtona Nordean konttorissa tunnistautumiselle voit syksystä 2019 alkaen tunnistautua helposti ja todentaa henkilöllisyytesi myös mobiilipankissa täysin automaattisella itsepalvelutyökalullaAvautuu uuteen ikkunaan

Hae sivustolta

      Älä jonota turhaan

      Voit hoitaa monet pankkiasiat kätevästi itse verkko- ja mobiilipalveluissamme.

      Lue lisää itsepalvelukanavista

      Verkkotapaaminen

      Sovi tapaaminen ja keskustele kanssamme juuri silloin kuin se sinulle sopii, valitsemassasi paikassa. Tarvitset vain pankkitunnukset, puhelimen ja Internet-yhteydellä varustetun tietokoneen tai tabletin.

      Lue lisää verkkotapaamisesta

      Digineuvontaa jokaiselle

      Tervetuloa opettelemaan yhdessä asiantuntijoidemme kanssa palveluiden käyttöä.

      Lue lisää digineuvonnasta

      Tietoturva

      Turvallisuutesi on meille tärkeää. Siksi kehitämme jatkuvasti turvallisuus-ratkaisujamme sekä palvelujamme.

      Lue ohjeet turvalliseen pankkiasiointiin

      Yhteystiedot

      0200 3000 Nordea 24/7

      Palveluaika ma-su 24h/vrk. Puhelun hinta paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu. Tunnistaudu pankkitunnuksilla, niin nopeutat palveluun pääsyä ja hoidat pankkiasioitasi turvallisesti.

      Lue lisää

      Anna palautetta

      Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan.

      Lue lisää