Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Kuinka voimme auttaa?

Katso, löydätkö vastauksen kysymykseesi tai esitä kysymyksesi chatissa.

Hae ohjeista

      Viat, häiriöt ja turvallisuus

      Huijausviestejä liikkeellä

      Nordean asiakkaat ovat tällä hetkellä tekstiviestitse tapahtuvan tietojenkalastelun kohteena. Mikäli saat tekstiviestin Nordean nimissä, siinä esiintyviä linkkejä ei pidä avata.

      Älä jonota turhaan

      Voit hoitaa monet pankkiasiat kätevästi itse verkko- ja mobiilipalveluissamme.

      Lue lisää itsepalvelukanavista

      Verkkotapaaminen

      Sovi tapaaminen ja keskustele kanssamme juuri silloin kuin se sinulle sopii, valitsemassasi paikassa. Tarvitset vain pankkitunnukset, puhelimen ja Internet-yhteydellä varustetun tietokoneen tai tabletin.

      Lue lisää

      Digineuvontaa jokaiselle

      Tervetuloa opettelemaan yhdessä asiantuntijoidemme kanssa palveluiden käyttöä.

      Lue lisää digineuvonnasta

      Tietoturva

      Turvallisuutesi on meille tärkeää. Siksi kehitämme jatkuvasti turvallisuus-ratkaisujamme sekä palvelujamme.

      Lue ohjeet turvalliseen pankkiasiointiin

      Yhteystiedot

      0200 3000 Nordea 24/7

      Palveluaika ma-su 24h/vrk. Puhelun hinta paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu. Tunnistaudu pankkitunnuksilla, niin nopeutat palveluun pääsyä ja hoidat pankkiasioitasi turvallisesti.

      Lue lisää

      Anna palautetta

      Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan.

      Lue lisää