Usein kysyttyä

Löydät täältä vastauksia, kun mietit miten toimia odottamattomassa ongelmatilanteessa. Palveluiden käyttöön liittyvät ohjeet löydät palveluista kertovilta sivuiltamme. Anna chatin auttaa, usein se löytää nopeimmin vastauksen kysymykseesi.

Kysytyimmät kysymykset

Kysymyksiä ja vastauksia aihealueittain

Kortit

Unohtunut PIN-koodi, kadonnut kortti, luottokortin laskutus ja muut kortteihin liittyvät kysymykset.

Kysymykset ja vastaukset maksu- ja luottokorteista

Tilit ja maksut

Tilin avaaminen, tiliote, e-lasku ja muut tileihin ja maksuihin liittyvät kysymykset.

Kysymykset ja vastaukset tileistä ja maksuista

Lainat ja kulutusluotot

Lainan hakeminen, muutokset lainaan, lyhennysvapaa ja muut lainoihin ja luottoihin liittyvät kysymykset.

Kysymykset ja vastaukset lainoista ja kulutusluotoista

Säästäminen ja sijoittaminen

Säästämisen aloittaminen, sijoitusneuvonta ja muut säästämiseen ja sijoittamiseen liittyvät kysymykset.

Kysymyksiä ja vastauksia säästämisestä ja sijoittamisesta

Nordea ID

Sovelluksen aktivointi, sovelluksen käyttö, ongelmatilanteet ja muut Nordea ID- sovellukseen liittyvät kysymykset.

Kysymyksiä ja vastauksia Nordea ID -sovelluksesta

Verkko- ja mobiilipankki

Sovellusten ominaisuudet, käyttö, ongelmatilanteet ja muut mobiili- ja verkkopankkiin liittyvät kysymykset.

Kysymyksiä ja vastauksia verkko- ja mobiilipalveluista

Asiakaspalvelu - apua ja ohjeita asiointiin

Suosittelemme pankkiasioiden hoitamiseen verkko- ja mobiilipankkia. Neuvojamme auttavat sinua ilman ajanvarausta puhelimessa, somessa sekä chatissa.

Lue lisää ja löydä nopein tapa asioida

Tarvitsetko digitukea?

Autamme sinut alkuun, jotta pääset hoitamaan päivittäiset pankkiasiasi helposti ja turvallisesta itse kotoa käsin.

Tutustu neuvoihin ja ohjeisiin

Turvallisuus

Turvallisuutesi on meille tärkeää. Siksi kehitämme jatkuvasti turvallisuus-ratkaisujamme sekä palvelujamme.

Lue ohjeet turvalliseen pankkiasiointiin