Yhteystiedot - Henkilöasiakkaat
Nordea Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8.00-20.00 ja la-su klo 10.00-16.00. Tunnistaudu aina soittaessasi. Kun soitat mobiilipankista tunnistautuneena, hoidat asiasi nopeammin.
Näin soitat Nordeaan
Chatbot Nova auttaa sinua ympäri vuorokauden. Kerro hoidettava pankkiasiasi Novalle ja Nova kertoo miten ja missä asiasi hoituu nopeimmin. Nova ohjaa sinut tarvittaessa ihmisavusteiseen chattiin, joka vaatii tunnistautumisen ja on auki arkisin klo 8.00-18.00. Tunnistautumisen voit tehdä myös toisen pankin tunnuksilla.
Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan
Sovi tapaaminen ja keskustele kanssamme juuri silloin kuin se sinulle sopii, valitsemassasi paikassa. Tarvitset vain pankkitunnukset, puhelimen ja Internet-yhteydellä varustetun tietokoneen tai tabletin.
Lue lisää verkkotapaamisesta
Saamme kotimaan ja ulkomaan osoitemuutokset suoraan Digi- ja väestötietovirastosta, joten riittää, kun teet virallisen osoitteenmuutoksen sinne.
Lue lisää osoitteenmuutoksesta
Nordea Kiinnitysluottopankki on Nordea Bank Abp:n 100%:sti omistama suomalainen tytäryhtiö joka hallinnoi Nordean Suomen toimintojen asuntorahoituskokonaisuutta.
Lue lisää Nordea Kiinnitysluottopankista