Yhteystiedot - Henkilöasiakkaat
Nordea Asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8:00 - 20:00 ja la-su klo 10:00 - 16:00. Tunnistaudu aina soittaessasi. Nopein tapa soittaa on mobiilipankin ”Ota yhteyttä” –välilehden painiketta hyödyntäen. Viikonloppuisin palvelemme sinua päivittäispalveluasioissa, arkisin myös lainoihin, säästämiseen ja sijoittamiseen liittyen.
Näin soitat Nordeaan
Chat on nopein tapa hoitaa pankkiasioita. Chat-robottimme, Nova, auttaa sinua ympäri vuorokauden. Sinulla on mahdollisuus Novan lisäksi chattailla myös ihmisen kanssa. Chat vaatii tunnistautumisen ja sen voit tehdä myös toisen pankin tunnuksilla. Ihmisavusteinen chat on auki arkisin klo 8:00 - 17:00.
Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan
Sovi tapaaminen ja keskustele kanssamme juuri silloin kuin se sinulle sopii, valitsemassasi paikassa. Tarvitset vain pankkitunnukset, puhelimen ja Internet-yhteydellä varustetun tietokoneen tai tabletin.
Lue lisää verkkotapaamisesta
Saamme kotimaan ja ulkomaan osoitemuutokset suoraan Väestörekisterikeskuksesta, joten riittää, kun teet virallisen osoitteenmuutoksen sinne.
Lue lisää osoitteenmuutoksesta
Nordea Kiinnitysluottopankki on Nordea Bank Abp:n 100%:sti omistama suomalainen tytäryhtiö joka hallinnoi Nordean Suomen toimintojen asuntorahoituskokonaisuutta.
Lue lisää Nordea Kiinnitysluottopankista