Kysy Novalta Avautuu uuteen ikkunaan

Osoitteenmuutos

Henkilöasiakkaat

Saamme kotimaan ja ulkomaan osoitemuutokset suoraan Väestörekisterikeskuksesta, joten riittää, kun teet virallisen osoitteenmuutoksen sinne. Poikkeuksena ovat väliaikainen ja salainen osoite, joiden muuttumisesta on ilmoitettava erikseen.

Tarvittaessa ilmoita uusi osoitteesi:
  • Soittamalla Nordea Asiakaspalveluun ja tunnistautumalla pankkitunnuksilla.
  • Verkkopankissa klikkaamalla Ota yhteyttä -linkkiä -> "Posti" ja tekemällä vapaamuotoisen muutosilmoituksen.
  • Ilman pankkitunnuksia muutoksen voi tehdä henkilökohtaisesti Nordean konttorissa.

Turvallisuussyistä emme voi tehdä osoitteenmuutoksia sähköpostiviestien, lomakkeilla tulleiden viestien tai ilman pankkitunnuksia tehtyjen puhelinyhteydenottojen perusteella.

Yritysasiakkaat

Yritysasiakkaiden osoitteenmuutokset eivät välity suoraan Nordeaan, joten muista aina ilmoittaa yrityksen osoitteenmuutoksesta.

  • Soittamalla Nordea Business Centreen ja tunnistautumalla pankkitunnuksilla.
  • Verkkopankissa klikkaamalla "Posti" ja tekemällä vapaamuotoisen muutosilmoituksen.
  • Ilman pankkitunnuksia muutoksen voi tehdä henkilökohtaisesti Nordean konttorissa.

Turvallisuussyistä emme voi tehdä osoitteenmuutoksia sähköpostiviestien, lomakkeilla tulleiden viestien tai ilman pankkitunnuksia tehtyjen puhelinyhteydenottojen perusteella.