Kysy Novalta Avautuu uuteen ikkunaan

Tule yritysasiakkaaksi verkossa

Tarjoamme yrityksellesi asiantuntevaa palvelua ajasta ja paikasta riippumatta. Tule Nordean yritysasiakkaaksi ja avaa pankkipalvelut verkossa. Seuraamalla alla olevia ohjeita pääset Nordean yritysasiakkaaksi verkossa.

Nordean yritysasiakkaana saat enemmän!

  • Asiantuntevaa palvelua kaikille yrityksille koosta ja toimialasta riippumatta.
  • Neuvontaa ja apua ympäri vuorokauden puhelimitse ja verkossa.
  • Monipuoliset palvelut ja tuotteet yrityksesi eri tarpeisiin.

Tule Nordean yritysasiakkaaksi verkossa

Helppo ja vaivaton tapa tulla Nordean yritysasiakkaaksi! Seuraamalla alla olevia ohjeita saat avattua yritysasiakkuuden Nordeaan. Täyttämällä hakemuksen verkossa sinulle avautuu automaattisesti yrityksen e-starttipaketti, jonka sisältöön voit tutustua tarkemmin alempana. Voit tulla Nordean yrityasiakkaaksi verkossa minkä tahansa suomalaisen pankin pankkitunnuksilla. 

Palvelun käyttö edellyttää, että yritysmuoto on joko toiminimi, osakeyhtiö, kommandiittiyhtiö tai avoin yhtiö. Myös perusteilla olevat yhtiöt voivat tulla Nordean yritysasiakkaaksi verkossa. 

Nordean kotipaikan siirto

Nordea-konsernin emoyhtiön kotipaikan siirto Ruotsista Suomeen on tarkoitus toteuttaa 1. lokakuuta 2018. Tämä edellyttää, että tarvittavat hyväksynnät saadaan viranomaisilta.

Kotipaikan siirron jälkeen pankkipalveluita Suomessa tarjoaa Nordea Bank Oyj. Asiakkaiden pankkipalvelut säilyvät ennallaan.

Lisätietoa palveluntarjoajasta ja valvovista viranomaisista (pdf, 130 KB)Avautuu uuteen ikkunaan

1. Hakemuksen voit täyttää, kun:

  • Sinulla on suomalaiset pankkitunnukset, joilla kirjaudut sisään.
  • Sinulla on matkapuhelin.
  • Sinulla on suomalainen passi tai henkilökortti.
  • Olet täysi-ikäinen.
  • Olet Suomen kansalainen.
  • Kotipaikkasi on Suomessa ja olet oikeustoimikelpoinen.
  • Sinulla on nimenkirjoitusoikeus yrityksessäsi.


2. Hakemuksen täyttö ja käsittely

  • Haemme tietoja automaattisesti kaupparekisteristä.
  • Yrityksen allekirjoituslausekkeesta riippuen palvelu voi vaatia vahvistuksen myös toiselta yrityksen edustajalta.
  • Voit tallentaa hakemuksen ja jatkaa täyttämistä myöhemmin.
  • Käsittelemme hakemuksesi 2-3 pankkipäivän sisällä.
  • Saat tekstiviestin, kun hakemuksesi on käsitelty.

Tekstiviestin saamisen jälkeen kirjaudu uudelleen palveluun ja ota tunnuslukusovellus käyttöön. 

3. Kirjaudu uudelleen palveluun

Kirjautumalla palveluun uudelleen saat käyttöösi e-starttipaketin palvelut sisäänkirjautumisen jälkeen.


Yrityksen e-starttipaketti sisältää:


Asiakkaan tunteminen – miksi pankki kysyy?

Pankilla on lakiin perustuva velvoite tunnistaa asiakkaansa. Tunteminen turvaa asiointisi ja estää väärinkäytökset. Kysymme Asiakkaaksi verkossa -palvelussa monenlaisia asioita, koska haluamme tuntea sinut ja ymmärtää elämäntilanteesi.

Lue lisää

Nordeassa hyväksyttävät henkilöllisyysasiakirjat

Pankilla on velvollisuus todentaa asiakkaan henkilöllisyys virallisesta ja ehjästä henkilöllisyystodistuksesta. Tämä koskee sekä nykyisiä että uusia asiakkaita.

Lue lisää

Tunnusluvut-sovelluksen käyttöönotto

Lue miten otat käyttöön Tunnusluvut-sovelluksen Tule yritysasiakkaaksi verkossa- palvelussa.

Lue lisää