Tule yritysasiakkaaksi verkossa

Tarjoamme yrityksellesi asiantuntevaa palvelua ajasta ja paikasta riippumatta. Tule asiakkaaksemme ja avaa pankkipalvelut verkossa ilman käyntiä konttorissa. Saat käyttöösi Yrityksen e-starttipaketin päivittäisten raha-asioiden hoitoon. Voit tehdä hakemuksen sekä perusteilla olevalle että olemassa olevalle yritykselle.

Tule yritysasiakkaaksi - vaihe 1

1. Täytä hakemus kätevästi verkossa


Hakemuksen täytön aikana:
  • haemme tietoja automaattisesti kaupparekisteristä,
  • yrityksen allekirjoituslausekkeesta riippuen palvelu voi vaatia vahvistuksen myös toiselta yrityksen edustajalta,
  • voit tallentaa hakemuksen ja jatkaa täyttämistä myöhemmin.
Tule yritysasiakkaaksi - step 2

2. Hakemuksen käsittely


  • Käsittelemme hakemuksesi viiden pankkipäivän sisällä.
  • Saat tekstiviestin, kun hakemuksesi on käsitelty.
  • Kirjaudu uudelleen palveluun ja ota tunnuslukusovellus käyttöön.
Tule yritysasiakkaaksi - Step 3

3. Saat käyttöösi e-starttipaketin


Yrityksen e-starttipaketti sisältää:

Hakemuksen voit täyttää, kun:

  • sinulla on pankkitunnukset, joilla kirjaudut sisään
  • sinulla on matkapuhelin
  • sinulla on suomalainen passi tai henkilökortti
  • olet täysi-ikäinen ja Suomen kansalainen
  • kotipaikkasi on Suomessa ja olet oikeustoimikelpoinen
  • sinulla on nimenkirjoitusoikeus yrityksessäsi

Palvelun käyttö edellyttää, että yritysmuoto on joko toiminimi, osakeyhtiö, kommandiittiyhtiö tai avoin yhtiö. Myös perusteilla oleville yrityksille Yritysasiakkaaksi verkossa -palvelu on mahdollinen.

Nordean kotipaikan siirto

Nordea-konsernin emoyhtiön kotipaikan siirto Ruotsista Suomeen on tarkoitus toteuttaa 1. lokakuuta 2018. Tämä edellyttää, että tarvittavat hyväksynnät saadaan viranomaisilta.

Kotipaikan siirron jälkeen pankkipalveluita Suomessa tarjoaa Nordea Bank Oyj. Asiakkaiden pankkipalvelut säilyvät ennallaan.

Lisätietoa palveluntarjoajasta ja valvovista viranomaisista (pdf, 130 KB)Avautuu uuteen ikkunaan

Asiakkaan tunteminen – miksi pankki kysyy?

Pankilla on lakiin perustuva velvoite tunnistaa asiakkaansa. Tunteminen turvaa asiointisi ja estää väärinkäytökset. Kysymme Asiakkaaksi verkossa -palvelussa monenlaisia asioita, koska haluamme tuntea sinut ja ymmärtää elämäntilanteesi.

Lue lisää

Nordeassa hyväksyttävät henkilöllisyysasiakirjat

Pankilla on velvollisuus todentaa asiakkaan henkilöllisyys virallisesta ja ehjästä henkilöllisyystodistuksesta. Tämä koskee sekä nykyisiä että uusia asiakkaita.

Lue lisää

Tunnusluvut-sovelluksen käyttöönotto

Lue miten otat käyttöön Tunnusluvut-sovelluksen Tule yritysasiakkaaksi verkossa- palvelussa.

Lue lisää