Tervetuloa Nordean yritysasiakkaaksi!

Tarjoamme asiantuntevaa ja monipuolista pankkipalvelua yrityksille sekä verkossa, että puhelimitse. Nordea Business -verkkopankki ja -mobiilisovellus ovat helppokäyttöisiä ja niiden avulla hoidat yrityksesi pankkiasiat silloin kun se sinulle parhaiten sopii.

Yrityspalveluiden hinnoittelu

Palveluratkaisu Nordea Digital 15,70 e/kk*, sis. ALV.:

*Yksittäisten tapahtumien kulut eivät sisälly paketin kuukausihintaan.

**Tilinhoitomaksu ilman Digital -pakettia 15,90 e/kk.

Uuden yritysasiakkuuden avausmaksu alk. 200€. 

Yritysasiakkaan lisäpalvelut

Yritysasiakkaan pakettiratkaisun lisäksi voit ottaa käyttöösi tarvitsemasi lisäpalvelut pankkiasioiden hoitoon. Yleisimpiä yritysasiakkaiden lisäpalveluita ovat esimerkiksi:

Paketin ulkopuolisista palveluista perimme hinnaston mukaisen kulun.

Enemmän aikaa yrittäjyyteen

Haluamme että pystyt keskittymään yrityksesi pyörittämiseen, joten ratkaisumme on kokonaisvaltainen pankkiasiointi yhdessä paikassa. Nordea Business –verkkopankki tarjoaa käyttöösi monipuoliset toiminnallisuudet sekä vaivattoman yhteydenottokanavan pankkiisi. Nordea Business Mobile -sovelluksella hoidat yrityksesi päivittäiset pankkiasiat missä ja milloin vain.

Yritysasiakkaaksi verkossa

Yritysasiakkaaksi verkossa

  1. Täytä hakemus verkossa*. Haemme osan tiedoista automaattisesti kaupparekisteristä. 
  2. Yrityksen allekirjoituslausekkeesta riippuen palvelu voi vaatia vahvistuksen myös toiselta yrityksen edustajalta.
  3. Käsittelemme hakemuksesi 1-2 viikon kuluessa. Hakemuksen jättämisen jälkeen olemme sinuun yhteydessä puhelimitse hakemuksesi käsittelyä varten.

*Mikäli verkkopalvelun käytön edellytykset eivät täyty, olethan yhteydessä Nordea Business Centreen. Tarkista edellytykset "Mitä tarvitset?" -välilehdeltä. 

Mitä tarvitset?

Yritysasiakkaaksi verkossa

  1. Täytä hakemus verkossa*. Haemme osan tiedoista automaattisesti kaupparekisteristä. 
  2. Yrityksen allekirjoituslausekkeesta riippuen palvelu voi vaatia vahvistuksen myös toiselta yrityksen edustajalta.
  3. Käsittelemme hakemuksesi 1-2 viikon kuluessa. Hakemuksen jättämisen jälkeen olemme sinuun yhteydessä puhelimitse hakemuksesi käsittelyä varten.

*Mikäli verkkopalvelun käytön edellytykset eivät täyty, olethan yhteydessä Nordea Business Centreen. Tarkista edellytykset "Mitä tarvitset?" -välilehdeltä. 

Yritysasiakkaaksi verkossa -palvelun käytön edellytykset

  • Yhtiömuotosi on osakeyhtiö, toiminimi, avoin yhtiö tai kommandiittiyhtiö. Yrityksen on myös oltava rekisteröity. 
  • Sinun tulee olla Suomen kansalainen ja sinulla tulee olla voimassaoleva passi tai kuvallinen henkilökortti, sekä matkapuhelin.
  • Toisen edustajan henkilötunnus, mikäli nimenkirjoitusoikeus on yhdessä toisen kanssa.
  • Yrityksen perustamisasiakirjat, jos yrityksen rekisteröinti on vielä kesken.

Nordea pidättää oikeuden olla avaamatta yritysasiakkuutta, mikäli yrityksellä tai sen vastuuhenkilöillä on maksuhäiriömerkintöjä.

Näillä palveluilla teet arjestasi sujuvampaa

Sähköinen laskutus

Tarjoamme sinulle aina sopivan vaihtoehdon lähettää ja vastaanottaa e-laskuja, käytitpä sitten verkkopankkia tai omaa taloushallinnon järjestelmääsi.

Lue lisää e-laskupalveluista

Yrittäjän Nordea MyLife -henkilövakuutus

Vapaaehtoinen henkilövakuutus tuo taloudellista turvaa yrittäjälle ja hänen läheisilleen vakavan sairauden, pysyvän työkyvyttömyyden ja kuoleman varalta.

Lue lisää Nordea MyLife -henkilövakuutuksesta

Palvelut kauppiaille

Nordean kattavilla palveluilla pystyt tarjoamaan asiakkaillesi monipuoliset maksutavat sekä kivijalkaliikkeessä että verkkokaupassa.

Tutustu eri ratkaisuihin

Vinkit yrittäjälle