Tervetuloa Nordean yritysasiakkaaksi!

Tarjoamme asiantuntevaa ja monipuolista pankkipalvelua yrityksille sekä verkossa, että puhelimitse. Nordea Business -verkkopankki ja -mobiilisovellus ovat helppokäyttöisiä ja niiden avulla hoidat yrityksesi pankkiasiat silloin kun se sinulle parhaiten sopii.

Yrityspalveluiden hinnoittelu

Palveluratkaisu Nordea Business Start 15,70 e/kk*, sis. ALV.:

*Yksittäisten tapahtumien kulut eivät sisälly paketin kuukausihintaan.

**Tilinhoitomaksu ilman Start-pakettia 12,70 e/kk. 

Uuden yritysasiakkuuden avausmaksu alk. 100€.

Nordea Business Start

  • Pankkipalvelut yrityksille pakettiratkaisuna, joka kattaa yleisimmät palvelutarpeet.
  • Pakettia voi helposti täydentää lisäpalveluilla, joista veloitetaan hinnaston mukaiset kulut.
  • Soveltuu niin aloitteleville, kuin pidempäänkin toimineille yrittäjille. 

Enemmän aikaa yrittäjyyteen

Haluamme että pystyt keskittymään yrityksesi pyörittämiseen, joten ratkaisumme on kokonaisvaltainen pankkiasiointi yhdessä paikassa. Nordea Business –verkkopankki tarjoaa käyttöösi monipuoliset toiminnallisuudet sekä vaivattoman yhteydenottokanavan pankkiisi. Nordea Business Mobile -sovelluksella hoidat yrityksesi päivittäiset pankkiasiat missä ja milloin vain.

Yritysasiakkaaksi verkossa

Yritysasiakkaaksi verkossa

  1. Täytä hakemus verkossa*. Haemme osan tiedoista automaattisesti kaupparekisteristä. 
  2. Yrityksen allekirjoituslausekkeesta riippuen palvelu voi vaatia vahvistuksen myös toiselta yrityksen edustajalta.
  3. Käsittelemme hakemuksesi 1-2 viikon kuluessa. Hakemuksen jättämisen jälkeen olemme sinuun yhteydessä puhelimitse hakemuksesi käsittelyä varten.

*Mikäli verkkopalvelun käytön edellytykset eivät täyty, olethan yhteydessä Nordea Business Centreen. Tarkista edellytykset "Mitä tarvitset?" -välilehdeltä. 

Mitä tarvitset?

Yritysasiakkaaksi verkossa

  1. Täytä hakemus verkossa*. Haemme osan tiedoista automaattisesti kaupparekisteristä. 
  2. Yrityksen allekirjoituslausekkeesta riippuen palvelu voi vaatia vahvistuksen myös toiselta yrityksen edustajalta.
  3. Käsittelemme hakemuksesi 1-2 viikon kuluessa. Hakemuksen jättämisen jälkeen olemme sinuun yhteydessä puhelimitse hakemuksesi käsittelyä varten.

*Mikäli verkkopalvelun käytön edellytykset eivät täyty, olethan yhteydessä Nordea Business Centreen. Tarkista edellytykset "Mitä tarvitset?" -välilehdeltä. 

Yritysasiakkaaksi verkossa -palvelun käytön edellytykset

  • Yhtiömuotosi on osakeyhtiö, toiminimi, avoin yhtiö tai kommandiittiyhtiö. Yrityksen on myös oltava rekisteröity. 
  • Sinun tulee olla Suomen kansalainen ja sinulla tulee olla voimassaoleva passi tai kuvallinen henkilökortti, sekä matkapuhelin.
  • Toisen edustajan henkilötunnus, mikäli nimenkirjoitusoikeus on yhdessä toisen kanssa.
  • Yrityksen perustamisasiakirjat, jos yrityksen rekisteröinti on vielä kesken.

Nordea pidättää oikeuden olla avaamatta yritysasiakkuutta, mikäli yrityksellä tai sen vastuuhenkilöillä on maksuhäiriömerkintöjä.

Sähköinen laskutus

Tarjoamme sinulle aina sopivan vaihtoehdon lähettää ja vastaanottaa e-laskuja, käytitpä sitten verkkopankkia tai omaa taloushallinnon järjestelmääsi.

Lue lisää e-laskupalveluista

Nordea Kirjanpito Plus

Toiminimiyrittäjä - ota käyttöösi digitaalinen taloushallinnon palvelu, joka tekee tarvittavat taloushallinnon tehtävät sinulle mahdollisimman helpoksi.

Lue lisää Nordea Kirjanpito Plus -palvelusta

Palvelut kauppiaille

Nordean kattavilla palveluilla pystyt tarjoamaan asiakkaillesi monipuoliset maksutavat sekä kivijalkaliikkeessä että verkkokaupassa.

Tutustu eri ratkaisuihin

Vinkit yrittäjälle