Nordea Business käyttäjäjallinta
Nordea Business -verkkopankin käyttäjähallinta mahdollistaa yrityksille verkkopankin käyttäjien hallinnoinnin itsepalveluna yrityksen nimeämän pääkäyttäjän avulla. Pääkäyttäjällä on valtuudet luoda ja poistaa käyttäjiä sekä määrittää ja muokata käyttäjäkohtaisia valtuuksia verkkopankin käyttöön. Käyttäjähallinnan avulla yrityksellä on myös aina kokonaiskuva siitä, ketkä yrityksen verkkopankkia käyttävät ja millaisilla valtuuksilla.
Käyttäjillä voi olla erilaisia valtuuksia, kuten esimerkiksi mahdollisuus ainoastaan syöttää maksuja niitä vahvistamatta tai valtuuksilla voidaan rajata käyttäjälle ainoastaan katseluoikeus verkkopankista löytyviin tilitietoihin.
Käyttäjähallinta löytyy Nordea Business -verkkopankissa yrityksen nimen alta valikosta. Lue lisää käyttäjähallinnasta.