Milloin voin tehdä selvityspyynnön?
Voit tehdä korttitapahtumien selvityspyynnön eli korttireklamaation Nordeaan, jos
- huomaat tiliotteellasi korttiostoja ja/tai automaattinostoja, joita et ole tehnyt
- korttiostoksesi on veloitettu kahteen kertaan
- et ole saanut kortilla tilaamiasi tavaroita tai palveluita
- saamasi tuote on virheellinen
Yritä ratkaista asia ensin suoraan palveluntarjoajan kanssa
Yritä aina ensin selvittää asiaa myyjän kanssa, jos asia koskee myyjän sopimusrikkomusta (esim. tapahtuma on veloitettu kahteen kertaan, et ole saanut tilaamiasi tuotteita tai tuote ei vastaa tilattua). Voit tehdä reklamaation Nordeaan, jos et saa ratkaistua asiaa myyjän kanssa. Lähetä kopio käydystä kirjeenvaihdosta (esim. hotellihuoneen peruutuksesta saamasi numero) reklamaation liitteenä.