Kerää kaikki tarvittavat dokumentit
- Yksilöity ja allekirjoitettu muutostarpeen vahvistava hallituksen pöytäkirja
- Lataa hallituksen pöytäkirjamalli tästä (docx, 32 KB)Avautuu uuteen ikkunaan
- Varmistathan, että pöytäkirjasta selviää yksilöidysti, mitä pankkipalveluita avataan/muutetaan ja kenelle
- Allekirjoitettu pöytäkirja/pöytäkirjanote, josta selviää hallituksen valinta
- Ajantasainen yhdistysrekisteriote
- Yhdistyksen säännöt
- Tieto hallituksen jäsenistä henkilötietoineen (täydellinen nimi, kansalaisuus, asuinmaa, syntymäaika, PEP-tiedot (onko jäsen tai jäsenen lähisukulainen poliittisesti vaikutusvaltaisessa asemassa) Yhdistysrekisteriotteelle nimetyiltä hallituksen jäseniltä lisäksi henkilötunnus.
- Uuden käyttöoikeudenhaltijan yhteystiedot
Pyydettyjen muutosten toteuttaminen edellyttää kaikkien dokumenttien toimittamista pankille. Suosittelemme pitämään dokumentit helposti saatavilla.