Woman wearing headset.

Nordea Business Centre

Nordea Business Centressä hoidat kätevästi yrityksesi pankkiasiat sekä puhelimitse, verkkopankin chatissa ja asiakaspostina, sekä verkkotapaamisena. Tutustu myös moniin itsepalveluratkaisuihimme.

Chattaa

Nordea Business -chat

Neuvojamme vastaavat Nordea Business -verkkopankin chat-viesteihin arkisin klo 9-18.  Chatti soveltuu parhaiten nopeiden asioiden hoitamiseen, eli esimerkiksi e-laskujen aktivointi onnistuu siellä näppärästi. Verkkopankin chatissa saat neuvontaa nopeasti ja myös vahva tunnistautuminen onnistuu.

Chatbot-Nova

Mikäli chat-neuvojamme eivät ole paikalla, voit pyytää apua Chatbot-Novalta. Nova palvelee sinua kellon ympäri, neuvoen sinua eteenpäin.  Nova osaa parhaiten vastata lyhyisiin ja selkeisiin kysymyksiin, eli kysythän yhden kysymyksen kerrallaan. 

Soita
Viestitä
Varaa tapaaminen
Allekirjoita sopimukset
Muut asiakaspalvelut

Nordea Business -chat

Neuvojamme vastaavat Nordea Business -verkkopankin chat-viesteihin arkisin klo 9-18.  Chatti soveltuu parhaiten nopeiden asioiden hoitamiseen, eli esimerkiksi e-laskujen aktivointi onnistuu siellä näppärästi. Verkkopankin chatissa saat neuvontaa nopeasti ja myös vahva tunnistautuminen onnistuu.

Chatbot-Nova

Mikäli chat-neuvojamme eivät ole paikalla, voit pyytää apua Chatbot-Novalta. Nova palvelee sinua kellon ympäri, neuvoen sinua eteenpäin.  Nova osaa parhaiten vastata lyhyisiin ja selkeisiin kysymyksiin, eli kysythän yhden kysymyksen kerrallaan. 

Nordea Business Centre

Nordean yritysasiakkaita palveleva Nordea Business Centre palvelee arkisin klo 8-20, sekä viikonloppuisin** klo 9-17 välisenä aikana. Ulkomailta soitettaessa +358 200 2121 (ulkomaan puhelun hinta).

Soittaessasi sinun kannattaa tunnistautua henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla, jotta voit hoitaa turvallisesti monia yrityksen pankkiasioita ja voimme palvella sinua nopeammin. 

*) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu

**) Lainsäädännön ja teknisten toiminta-aikojen vuoksi palveluvalikoimamme on viikonloppuisin arkea rajoitetumpi

Nordea Business -asiakasposti

Nordea Business -verkkopankin viestillä voit kysyä kiireettömiä yleisiä tai olemassa oleviin palveluihisi liittyviä kysymyksiä. Verkkopankin viestit ovat myös suojattuja, eli voimme palvella sinua turvallisesti – ethän käytä tavallista sähköpostia pankkiasiointiin. Mikäli haluat avata uusia palveluja tai tehdä sopimusmuutoksia asiakkuuteen, otathan yhteyttä esim. chatin tai puhelinpalvelun kautta, jotta voimme tunnistaa yrityksen edustajan henkilökohtaisesti. 

Nordea Omaposti 

Omapostin kautta voit lähettää liitteitä tai hoitaa yrityksesi kiireettömiä asioita. Tunnistautuminen Omapostiin onnistuu minkä tahansa suomalaisen pankin henkilöasiakkaan tunnuksien avulla, eli kanava soveltuu myös vahvaa tunnistautumista vaativaan asiointiin. 

Kirjaudu Omapostiin.Avautuu uuteen ikkunaan

Yrityksen verkko- tai puhelintapaaminen

Verkko- tai puhelintapaaminen on joustava tapa hoitaa yrityksesi pankkiasioita riippumatta siitä missä olet – kotona, toimistossa tai mökillä. Tarvitset vain tietokoneen, iPad/Android –tabletin tai puhelimen sekä pankkitunnukset. Jos tietokoneessasi ei ole mikrofonia käytettävissä, soitamme sinulle puhelimella.

Verkko- tai puhelintapaamisen voit varata soittamalla Nordea Business Centreen. Joissain tapauksissa tarvitsemme sinulta liitetiedostoja asiasi läpikäyntiin. Tällöin on tärkeää, että asiakirjat on toimitettu meille ennen tapaamista. Liitteet voi toimittaa Nordea Omapostin kautta. 

Lue lisää verkkotapaamisesta

Yrityksen Asiakirjat -palvelu

Vastaanota ja allekirjoita digitaalisia asiakirjoja Yrityksen Asiakirjat -palvelussa. Yrityksen Asiakirjat -palvelu on yrityksesi digitaalinen postilaatikko, joka mahdollistaa helpon, nopean ja turvallisen tavan hoitaa pankkiasioita kanssamme. Palvelu toimii myös arkistonasi.

Palveluun kirjaudutaan syöttämällä yrityksesi Y-tunnus sekä tunnistautumalla henkilöasiakkaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Palvelu tarkistaa oikeutesi edustaa yritystä PRH:n tietokannasta eli käyttääksesi palvelua sinulla tulee olla yrityksessä nimenkirjoitusoikeus. Löydät palvelun Kirjaudu -valikosta.

Kirjaudu Yrityksen Asiakirjat -palveluun.Avautuu uuteen ikkunaan 

Muut asiakaspalvelut

Mikäli tarvitset yleistä apua tai neuvontaa yrityksen konekielisissä maksuliikeasioissa, soita yritysten maksuliikeneuvontaan 0200 67210 (palveluaika ma-pe klo 8 - 17). Yritysten maksuliikeneuvonta palvelee myös kirjanpitäjiä. 

Nordea Business MasterCard ja First Card -kortteja koskevissa yleisissä asioissa soita yrityskorttien asiakaspalveluun 0200 52300 (palvelu suomeksi ma-pe klo 8-17). Limiitin korotukset sekä korttien avaukset ja lopetukset käsitellään Nordea Business Centressä.

Muut yhteystiedot voit tarkistaa täältä.