Kysy heti chatissa Avautuu uuteen ikkunaan
Woman wearing headset.

Nordea Business Centre

Nordea Business Centre palvelee sinua yrityksen pankkiasiointia koskevissa asioissa puhelimitse, verkkotapaamisessa ja verkkopankin asiakaspostin kautta. Jos et löydä etsimääsi verkosta, voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai verkkopankissa.

Nordea Business Centre 0200 2121 (pvm/mpm*)

Nordea Business Centressä hoidat kätevästi yrityksesi pankkiasiat sekä puhelimitse, verkkopankin chatissä ja asiakaspostina, sekä verkkotapaamisena.

Nordean yritysasiakkaita palveleva Nordea Business Centre palvelee arkisin klo 8-20, sekä viikonloppuisin** klo 9-17 välisenä aikana.

Soittaessasi sinun kannattaa tunnistautua henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla, jotta voit hoitaa turvallisesti monia yrityksen pankkiasioita ja voimme palvella sinua nopeammin. Ulkomailta soitettaessa +358 200 2121 (ulkomaan puhelun hinta).

*) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu

**) Lainsäädännön ja teknisten toiminta-aikojen vuoksi palveluvalikoimamme on viikonloppuisin arkea rajoitetumpi

Muut asiakaspalvelut

Mikäli tarvitset apua yrityksen konekielisissä maksuliikeasioissa, ota yhteys maksuliikeneuvontaan 0200 67210 (palveluaika ma-pe klo 8 - 17). 

Nordea Business MasterCard ja First Card -kortteja koskevissa yleisissä* asioissa olethan yhteydessä yrityskorttien asiakaspalveluun 0200 52300 (palvelu suomeksi ma-pe klo 8-17). 

*) Limiitin korotukset käsitellään Nordea Business Centressä.

Muut yhteystiedot voit tarkistaa täältä.