Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan
Woman wearing headset.

Nordea Business Centre 0200 2121

Nordea Business Centre palvelee sinua yrityksen pankkiasiointia koskevissa asioissa puhelimitse, verkkotapaamisessa ja verkkopankin asiakaspostin kautta.

Nordea Business Centre 0200 2121 (pvm/mpm*)

Puhelinasiakaspalvelun aukiolo muuttuu toistaiseksi - enemmän asiakasneuvojia ruuhka-aikoihin

Nordean yritysasiakkaita palveleva Nordea Business Centre palvelee maanantaista 30.3.2020 lähtien arkisin klo 8-20. Viikonloppuisin yrityspuheluihin vastaa Tallinnan 24/7 yksikkö klo 9-17 välisenä aikana. Muutos on voimassa toistaiseksi. 

Miksi muutos tehdään?

Koronavirus tilanteen vuoksi asiakaspalvelu on ruuhkautunut ja tällä toimella keskitämme asiakaspalveluhenkilöstöämme asiakaskysynnältään ruuhkaisimpiin ajankohtiin.

Yhteydenottojen määrä Nordea Business Centreen on kasvanut verrattuna normaaliin tilanteeseen, kuten myös kysyntä yrittäjien luottojen järjestelyihin samanaikaisesti, kun poissaoloja on enemmän.  

Nordea Business Centressä hoidat kätevästi yrityksesi pankkiasiat sekä puhelimitse että verkkotapaamisena. 

Soittaessasi sinun kannattaa tunnistautua verkkopankkitunnuksilla, jotta voit hoitaa turvallisesti monia yrityksen pankkiasioita ja voimme palvella sinua nopeammin. Ulkomailta soitettaessa +358 200 2121 (ulkomaan puhelun hinta).

*) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu

**) Lainsäädännön ja teknisten toiminta-aikojen vuoksi palveluvalikoimamme on viikonloppuisin ja öisin arkea rajoitetumpi

Mikäli tarvitset apua yrityksen konekielisissä maksuliikeasioissa, ota yhteys maksuliikeneuvontaanAvautuu uuteen ikkunaan 0200 67210 (palveluaika ma-pe klo 8 - 17). 

Nordea Business MasterCard ja First Card -kortteja koskevissa asioissa olethan yhteydessä yrityskorttien asiakaspalveluunAvautuu uuteen ikkunaan 0200 52300 (palvelu suomeksi ma-pe klo 8-17). 

Muut yhteystiedot voit tarkistaa täältä.Avautuu uuteen ikkunaan 

Yritysten verkkopalveluihin kirjaudutaan nyt joko tunnuslukusovelluksella tai tunnuslukulaitteella

Tässä muutama käyttöönottoa helpottava vinkki:

Tunnuslukusovellus

Jos olet saanut Nordealta tekstiviestin ja ohjeet kirjautua Yrityksen asiakirjat -palveluun, voit ottaa tunnuslukusovelluksen käyttöön heti itsepalveluna. Palveluun voit tunnistautua suomalaisen pankin henkilöasiakkaan tunnuksilla. Käyttöönoton ohjeet löydät täältäAvautuu uuteen ikkunaan. Huomioithan, että sovellus kannattaa aina ladata ainakin kahteen laitteeseen mahdollisen katoamisen tai rikkoontumisen varalta.

Tunnuslukulaite

Tunnuslukulaitteen voit tilata Omapostilla (nordea.fi /omaposti). Kerro viestissäsi yrityksen nimi ja y-tunnus ja että haluat tilata tunnuslukulaitteen. Lue lisää tunnuslukulaitteesta.Avautuu uuteen ikkunaan

Voit ottaa uuden tunnistautumisen ratkaisun käyttöösi myös soittamalla Nordea Business Centreen puh. 0200 2121 (klo 8-20). Huomioithan, että palvelussamme on ajoittain jonoa uudistuksesta johtuen.