Nordea Business Centre 0200 2121 (pvm/mpm*)
Nordea Business Centressä hoidat kätevästi yrityksesi pankkiasiat sekä puhelimitse, verkkopankin chatissä ja asiakaspostina, sekä verkkotapaamisena.
Nordean yritysasiakkaita palveleva Nordea Business Centre palvelee arkisin klo 8-20, sekä viikonloppuisin** klo 9-17 välisenä aikana.
Soittaessasi sinun kannattaa tunnistautua henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla, jotta voit hoitaa turvallisesti monia yrityksen pankkiasioita ja voimme palvella sinua nopeammin. Ulkomailta soitettaessa +358 200 2121 (ulkomaan puhelun hinta).
*) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu
**) Lainsäädännön ja teknisten toiminta-aikojen vuoksi palveluvalikoimamme on viikonloppuisin arkea rajoitetumpi
Muut asiakaspalvelut
Mikäli tarvitset apua yrityksen konekielisissä maksuliikeasioissa, ota yhteys maksuliikeneuvontaan 0200 67210 (palveluaika ma-pe klo 8 - 17).
Nordea Business MasterCard ja First Card -kortteja koskevissa yleisissä* asioissa olethan yhteydessä yrityskorttien asiakaspalveluun 0200 52300 (palvelu suomeksi ma-pe klo 8-17).
*) Limiitin korotukset käsitellään Nordea Business Centressä.