Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Ajankohtaista yritysasiakkaiden asiakaspalvelusta

Täältä löydät ajankohtaiset tiedot asiakaspalvelun tilanteesta sekä tarvittavat ohjeet itsepalvelukanavien käyttöön.

Koronaviruksen vuoksi toivomme, että asioit mobiili- tai verkkopankissa kaikissa asioissa, joissa se on mahdollista. Henkilökohtaisten neuvontatapaamisten osalta toivomme, että valitset verkkotapaamisen. Asiakaspalvelijoidemme siirtyessä yhä enemmän puhelinpalveluun mahdollisuudet fyysiseen konttorissa asiointiin muuttuvat. Ajankohtaisesta tietoa asioinnista löydät täältä.Avautuu uuteen ikkunaan 

Toivomme myös, että et lähettäisi samasta asiasta meille useampia viestejä, koska se lisää ruuhkaa entisestään. Vastaamme kaikkiin viesteihin saapumisjärjestyksessä.

Nordean yritysasiakkaita palveleva Nordea Business Centre palvelee arkisin klo 8-20 ja klo 9-17.

Nordea Business –verkkopankin avulla asioit helposti milloin ja missä vain. Katso vinkit Nordea Busineksen käyttöön täältä.Avautuu uuteen ikkunaan

Hae rahoitusta Avautuu uuteen ikkunaan

Voit hakea rahoitusta yrityksesi eri tarpeisiin tällä hakemuksella. Voit hakea rahoitusta myös sellaiselle yritykselle, joka ei vielä ole Nordean asiakas.

Hae rahoitusta täältä Avautuu uuteen ikkunaan

Hae maksuohjelmanmuutosta Avautuu uuteen ikkunaan

Voit hakea maksuohjelmanmuutosta yrityslainaasi tällä hakemuksella. Samalla hakemuksella voit hakea maksuohjelmanmuutosta useampaan lainaan.

Hae maksuohjelman muutosta täältä Avautuu uuteen ikkunaan