Kysy Novalta Avautuu uuteen ikkunaan

Kerro kokemuksesi palvelustamme

Haluamme palvella sinua mahdollisimman hyvin ja palautteesi on meille erittäin tärkeä. Olet meille arvokas. Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan.

Näin käsittelemme palautteesi

Asiakaspalvelu käsittelee palautteesi heti tai välittää sen eteenpäin selvitettäväksi. Jos saamasi ratkaisu palautteeseen ei tunnu oikealta, Nordean palveluasiamies on käytettävissäsi. Voit ottaa yhteyttä myös ulkopuolisiin, pankista riippumattomiin tahoihin, mikäli olet tyytymätön pankin antamaan ratkaisuun.

Tavoitteemme on, että vastaamme sinulle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3 vuorokauden sisällä. Selvitystä vaativat palautteet hoidamme 14 vuorokauden sisällä.

Palautekanavat

Palautelomake

Lomake on palautteenantoa varten, jos haluat hoitaa päivittäisiä pankkiasioitasi, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Lue lisää

Palveluasiamies

Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen, voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen.

Lue lisää

Pankista riippumattomat muutoksenhakutahot

Aina pankin tarjoama ratkaisu ei tyydytä asiakasta. Silloin asian selvittelyä voi jatkaa pankista riippumattoman neuvonnan tai viranomaisen kanssa.

Lue lisää

Rikkomukseen kohdistuvasta epäilystä ilmoittaminen

Tee ilmoitus rikkomukseen kohdistuvasta epäilystä, kun epäilysi koskee mahdollista väärinkäytöstä tai epäeettistä toimintaa Nordeassa.

Lue lisää