Palautelomake

Lomake on palautteenantoa varten. Jos haluat hoitaa päivittäisiä pankkiasioitasi, ole yhteydessä asiakaspalveluun. Palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys pankin suuntaan on suojattu.

Kerro kokemuksesi palvelustamme

Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan.

Lue lisää palautteen antamisesta

Tee valitus

Lomake on valituksen tekemistä varten. Asiakaspalvelu käsittelee valituksesi tai välittää sen eteenpäin selvitettäväksi. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian, viimeistään 14 vuorokauden sisällä.

Siirry valituslomakkeelle

Muutoksenhakutahot

Mikäli et ole tyytyväinen valituksesi ratkaisuun, voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen tai voit kääntyä ulkopuolisen muutoksenhakutahon puoleen.

Lue lisää muutoksenhakutahoista