Yleistä tietoa Nordean digitaalisten palveluiden saavutettavuudesta
Olemme koonneet tällä sivustolle yleistä tietoa Nordean digitaalisten palveluiden saavutettavuudesta. Kehitämme Nordeassa digitaalisia palveluitamme, jotta ne olisivat kaikkien asiakkaidemme saavutettavissa. Teemme jatkuvasti kehitystyötä korjataksemme tiedossamme olevat saavutettavuuspuutteet. Tavoitteemme on, että kaikki palvelumme ovat saavutettavissa yhdenvertaisesti huolimatta asiakkaidemme käytössä olevasta laitteesta, erityistarpeista tai tilanteesta.
Digitaalisten palveluidemme saavutettavuutta ovat arvioineet ulkopuoliset asiantuntijatahot ja myös Nordean sisällä on tehty itsearviointia. Nordea noudattaa WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.1 -ohjeistuksen A- ja AA-tason kriteerejä.
Jos havaitset puutteita Nordean digitaalisten palveluiden saavutettavuudessa, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, puh. 0200 3000 (pvm/mpm).