Yrityksen asiakirjat

Yrityksen asiakirjat -palvelu on yrityksesi digitaalinen postilaatikko, joka mahdollistaa helpon, nopean ja turvallisen tavan hoitaa pankkiasioita kanssamme. Palvelussa voit vastaanottaa suojatusti asiakirjoja Nordealta. Kaikki asiakirjat arkistoituvat Yrityksen asiakirjat -palveluun automaattisesti.

Palveluun pääsee ainoastaan Nordea.fi kautta ja sitä voi käyttää myös muiden suomalaisten pankkien voimassaolevilla verkkopankkitunnuksilla (TUPAS-tunnukset).

Kirjaudu Yrityksen asiakirjat –palveluun

Lue huolellisesti Yrityksen asiakirjat -palvelun käyttöehdot (pdf, 31 KB)Avautuu uuteen ikkunaan ennen palveluun kirjautumista. Kirjautumalla hyväksyt käyttöehdot sitovaksi.

Tunnistautuminen tapahtuu kahdessa vaiheessa: tunnistaudu ensin henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi (valitse pankki alla olevasta pudotusvalikosta) ja seuraavaksi pyydämme antamaan edustamasi yrityksen Y-tunnuksen. Palvelu tarkistaa oikeutesi edustaa kyseistä yritystä.