Näin täytät terveysselvityksen verkossa
- Kirjaudu Vakuutukset-verkkopalveluun Nordean tunnuslukusovelluksella tai tunnuslukulaitteella. Kirjaudu tästä Vakuutukset-verkkopalveluunAvautuu uuteen ikkunaan
- Löydät avoimen MyLife-hakemuksesi Vakuutukset-palvelun etusivulta kohdasta "Keskeneräiset toimeksiannot".
- Jos sinulla on useampi avoin hakemus, valitse haluamasi hakemus ja paina "Avaa".
- Seuraavaksi näet yhteenvedon valitsemistasi vakuutusturvista. Tarkista vakuutushakemukseen valitsemasi vakuutusturvat ja jatka täyttämällä terveysselvitys.
- Täytettyäsi terveysselvityksen pääset vahvistamaan vakuutushakemuksen tunnuslukusovelluksen tai tunnuslukulaitteen avulla.
Huomioithan, että vahvistaminen ei ole mahdollista paperisella tunnuslukutaulukolla. Jos käytössäsi ei vielä ole tunnuslukusovellusta, voit ladata sen oheisen ohjeen mukaisesti.
Avaa ohje tunnuslukusovelluksen lataamiseksi
Tunnuslukulaitteen voit tilata verkkopankin kautta.
Jos haluat tehdä hakemukseesi muutoksia, olethan yhteydessä Nordean asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm).
Jos tarvitset apua terveysselvityksen täyttämisessä, voit olla yhteydessä Nordea Henkivakuutus Suomi Oy:n ja Nordea Vakuutus Suomi Oy:n asiakaspalveluun 0200 22320 (pvm/mpm). Palvelemme sinua ma-to klo 8.30-16.30 ja pe klo 10.00-16.30.
Sähköinen terveysselvitys on täytettävissä 30 päivää hakemuksen teosta.