Näin täytät terveysselvityksen verkossa
- Kirjaudu Vakuutukset-verkkopalveluun Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella. Voit kirjautua myös muiden pankkien tunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Kirjaudu Vakuutukset-verkkopalveluunAvautuu uuteen ikkunaan
- Löydät avoimen MyLife-hakemuksesi Vakuutukset-palvelun etusivulta kohdasta "Keskeneräiset toimeksiannot".
- Jos sinulla on useampi avoin hakemus, valitse haluamasi hakemus ja paina "Avaa".
- Seuraavaksi näet yhteenvedon valitsemistasi vakuutusturvista. Tarkista vakuutushakemukseen valitsemasi vakuutusturvat ja jatka täyttämällä terveysselvitys.
- Täytettyäsi terveysselvityksen pääset vahvistamaan vakuutushakemuksen pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella.
Huomioithan, että vahvistaminen ei ole mahdollista Nordean paperisella tunnuslukutaulukolla. Jos käytössäsi ei vielä ole Nordea ID -sovellusta, voit ladata sen oheisen ohjeen mukaisesti.
Tunnuslukulaitteen voit tilata verkkopankin kautta.
Jos haluat tehdä hakemukseesi muutoksia, olethan yhteydessä Nordean asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm).
Jos tarvitset apua terveysselvityksen täyttämisessä, voit olla yhteydessä Nordea Henkivakuutus Suomi Oy:n ja Nordea Vakuutus Suomi Oy:n asiakaspalveluun 0200 22320 (pvm/mpm). Palvelemme sinua ma-to klo 8.30-16.30 ja pe klo 10.00-16.30.
Sähköinen terveysselvitys on täytettävissä 30 päivää hakemuksen teosta.