Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Konttoreissa asiointi

Voit hoitaa monet pankkiasiat kätevästi puhelin- ja etäpalveluissa.

Tarjoamme markkinoiden laajimmat palveluajat pankkiasioissa. Palvelemme asiakkaitamme yli 60 paikkakunnalta konttorissa sekä laajoin palveluajoin asiakaspalvelussa ja etäneuvotteluin. Hoidat helposti useimmat pankkiasiasi mobiili- tai verkkopankissa tai soittamalla asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm). Asiakaspalvelumme auttaa sinua löytämään sinulle sopivimman tavan hoitaa pankkiasiasi. Useimmissa konttoreissamme palvelu on saatavilla ajanvarauksella asiakaspalvelun kautta.

Lähimmän konttorisi aukioloajat ja palvelutilanteen löydät Konttorit ja automaatit –haulla

Kuukauden alkupäivät ovat yleensä käteistä tarjoavissa konttoreissamme kiireellistä aikaa, koska eläkkeiden ja Kelan tukien maksupäivät kuun alussa ruuhkauttavat käteispalveluita. Tämän vuoksi suosittelemme asiointia käteiskonttoreissa muina aikoina kuin kuukauden alkupäivinä.

Kysymyksiä ja vastauksia konttorissa asioinnista

Missä asioissa voin asioida konttorissa?  

  • Kuolinpesien kiireelliset ja lyhytkestoiset asiat (laskunmaksu, saldotodistuksen tilaus, asiakirjojen kokonaistoimitus osakasselvitykseen)
  • Tallelokeroasiointi
  • Vuokravakuuden toimittaminen
  • Asiakirjojen toimitukset (esim. asuntokauppoihin liittyvät toiminnot)
  • E-palveluiden avaaminen

Miten voin varata ajan konttoriin?

Soita asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm) ja tarkista neuvojan kanssa, miten asiasi hoituu kätevimmin. Neuvoja varaa sinulle ajan tarvittaessa. Mm. asuntokauppoihin tai säästämiseen liittyvät asiat hoidat kätevästi verkkotapaamisen avulla.

Lue tarkemmin verkkotapaamisesta

Tiesithän, että voit hoitaa useimmat pankkiasiasi mobiili- tai verkkopankissa tai soittamalla asiakaspalveluumme. Palveluiden käyttöön saat ohjeita verkkosivuiltamme. Tarkempia ohjeita eri palveluihin saat myös chatin avulla. 

Sähköisen allekirjoituspalvelun avulla voit allekirjoittaa sopimuksia ja neuvottelut voimme käydä kanssasi verkkotapaamisena tai puhelimitse. Kun tarvitset apua asiasi hoitamiseen, soita asiakaspalveluumme ja selvitä neuvojan avulla, miten sinun kannattaa toimia.

Mistä voin nostaa käteistä?

Käteistä voit nostaa käteistä tarjoavien konttoreiden lisäksi Otto-automaateista, R-kioskeista sekä K-kauppojen ja Tokmannien kassoilta. Lisäksi voit tilata käteistä Postin välityksellä sopivimpaan Postin toimipisteeseen. 

Näin nostat käteistä R-kioskeista sekä K-kauppojen ja Tokmannien kassoilta 

Näin tilaat käteistä Postin välityksellä sopivimpaan Postin toimipisteesen

Kuulutko riskiryhmään? Tarvitsetko erityistä tukea asiointiin?

Kun tarvitset apua pankkipalveluissasi, soita asiakaspalveluumme 0200 3000. Neuvojamme auttaa asiasi hoitamisessa ja ohjaa sinut tarvittaessa konttoriin.

Katso esitteestä, kuinka voit hoitaa arjen pankkiasiasi helposti ja turvallisesti:

Hoida pankkiasiat helposti ja turvallisesti (pdf, 557 KB)Avautuu uuteen ikkunaan

Enkla och trygga banktjänster (pdf, 575 KB)Avautuu uuteen ikkunaan

Jos lähipiirissäsi on ikäihmisiä tai erityistä tukea tarvitsevia läheisiä, katso vinkit pankkiasioinnissa auttamiseen.Avautuu uuteen ikkunaan