Kysy heti chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Pankkiasiointi korona-aikana

Palvelemme kaikissa konttoreissa koko maassa toistaiseksi vain ajanvarauksella, jotta varmistamme kaikille mahdollisimman turvallisen asioinnin. Kassapalvelut toimivat edelleen normaalisti. Konttoreista saat kertakäyttömaskin asioinnin ajaksi. Suosittelemme verkkotapaamisia ja pankkipalveluiden hoitoa puhelimitse tai mobiili- ja verkkopankissa.

Hoida pankkiasiasi turvallisesti

Parhaiten hoidat pankkiasiasi Nordea Asiakaspalvelun kautta. Se on täyden palvelun pankkikonttori. Soita 0200 3000 (pvm/ppm) ma-pe 8-20 ja la-su 9-17. 

Suosittelemme konttoriasiointia ainoastaan akuuteissa asioissa.  Saatamme joutua rajoittamaan konttoreissa kerrallaan asioivien asiakkaiden määrää turvaetäisyyksien vuoksi. Konttoreista saat kertakäyttömaskin asioinnin ajaksi. 

Seuraamme viranomaisten rajoituksia ja suosituksia, ja pyrimme kaikin tavoin suojaamaan asiakkaitamme ja henkilökuntaamme koronavirustartunnoilta. 

Lähimmän konttorisi aukioloajat ja palvelutilanteen löydät Konttorit ja automaatit -haulla

Kuulutko riskiryhmään? Tarvitsetko erityistä tukea asiointiin?

Kun tarvitset apua pankkipalveluissasi, soita Nordea Asiakaspalveluun 0200 3000. Neuvojamme auttaa asiasi hoitamisessa ja ohjaa sinut tarvittaessa konttoriin.

Katso esitteestä, kuinka hoidat pankkiasiat helposti ja turvallisesti (pdf, 557 KB)Avautuu uuteen ikkunaan

Jos lähipiirissäsi on ikäihmisiä tai erityistä tukea tarvitsevia läheisiä, katso vinkit pankkiasioinnissa auttamiseen.Avautuu uuteen ikkunaan 

Nordean maksuttomat webinaarit digiasioinnista - vinkkaa lähipiirissä

Kerromme digitaalisten pankkipalveluiden käytöstä, ja saat käytännön tukea sähköiseen asiointiin sekä digitaitojen oppimiseen. Tule mukaan, jos koet tarvitsevasi tukea ja rohkaisua digipalveluiden käytössä. Lue tarkemmin webinaareista.

Pankkiasiat kätevästi puhelin- ja verkkopalveluissa

Nordean asiakkaana sinulla on pääsy pankkiin markkinoiden kattavimpina aukioloaikoina, sillä hoidat helposti useimmat pankkiasiasi soittamalla täyden palvelun pankkikonttoriimme, Nordea Asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm). Asiakaspalvelu auttaa löytämään sinulle sopivimman tavan hoitaa pankkiasiasi. 

Suosittelemme verkkotapaamista, joka on erityisen kätevä mm. lainoihin tai säästämiseen liittyvissä asioissa. Sen yhteydessä allekirjoitat sopimukset sähköisen allekirjoituspalvelun avulla. 

Suosittelemme myös, että vain yksi asiakas, esimerkiksi perhekunnasta tulee kerrallaan konttoriin asuntokauppatilaisuuteen tai muuhun neuvotteluun. Ota tässä tapauksessa mukaasi yksilöity valtakirja muilta asianosaisilta.

Lue tarkemmin verkkotapaamisesta

Mobiili- ja verkkopankki aina siellä missä sinäkin

Hoidat helposti useimmat pankkiasiasi  puhelimella, tietokoneella tai tabletilla, missä ja milloin tahansa. 

Lue tarkemmin 

Missä asiossa voin asioida konttorissa?

Lähimmän konttorisi aukioloajat ja palvelutilanteen löydät Konttorit ja automaatit -haulla

Kuukauden alkupäivät ovat yleensä käteistä tarjoavissa konttoreissamme kiireellistä aikaa, koska eläkkeiden ja Kelan tukien maksupäivät kuun alussa ruuhkauttavat käteispalveluita. Tämän vuoksi suosittelemme asiointia käteiskonttoreissa muina aikoina kuin kuukauden alkupäivinä. 

Mistä voin nostaa käteistä?

Käteistä voit nostaa käteistä tarjoavien konttoreiden lisäksi Otto-automaateista, R-kioskeista sekä K-kauppojen ja Tokmannien kassoilta. Lisäksi voit tilata käteistä Postin välityksellä sopivimpaan Postin toimipisteeseen. 

Lähimmän käteistä tarjoavan konttorisi aukioloajat löydät Konttorit ja automaatit –haulla. Siirry Konttorit ja automaatit –hakuun

Näin nostat käteistä R-kioskeista sekä K-kauppojen ja Tokmannien kassoilta 

Näin tilaat käteistä Postin välityksellä sopivimpaan Postin toimipisteesen