Kysy heti chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Pankkiasiat kätevimmin verkossa

Pankkiasioiden hoitaminen onnistuu helpoiten puhelimitse tai mobiili- ja verkkopankissa. Jotkut asiat voivat vaatia konttorissa käyntiä. Palvelemme kaikissa konttoreissa koko maassa ajanvarauksella, jotta varmistamme kaikille mahdollisimman turvallisen asioinnin. Kassapalvelut toimivat niitä normaalistikin tarjoavissa konttoreissa.

Pankkiasiat kätevästi puhelimitse ja verkko- tai mobiilipankissa

Nordean asiakkaana sinulla on pääsy pankkiin markkinoiden kattavimpina aukioloaikoina, sillä voit hoitaa useimmat pankkiasiasi soittamalla täyden palvelun pankkikonttoriimme, Nordea Asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm). Asiakaspalvelu auttaa myös löytämään sinulle sopivimman tavan hoitaa pankkiasiasi. 

Tapaamisissa suosittelemme verkkotapaamista, joka on erityisen kätevä mm. lainoihin tai säästämiseen liittyvissä asioissa. Sen yhteydessä allekirjoitat sopimukset sähköisen allekirjoituspalvelun avulla. Lue tarkemmin verkkotapaamisesta.

Asioita, joita varten tarvitset ajan konttoriin

Lähimmän konttorisi aukioloajat ja palvelutilanteen löydät Konttorit ja automaatit -haulla

Jos tarvitset käteistä rahaa

Rahaa voit nostaa käteistä tarjoavien konttoreiden lisäksi Otto-automaateista, R-kioskeista sekä K-kauppojen ja Tokmannien kassoilta. Lisäksi voit tilata käteistä Postin välityksellä sopivimpaan Postin toimipisteeseen. 

Lähimmän käteistä tarjoavan konttorisi aukioloajat löydät Konttorit ja automaatit –haulla. Siirry Konttorit ja automaatit –hakuun

Kuukauden alkupäivät ovat käteistä tarjoavissa konttoreissamme kiireellistä aikaa, koska eläkkeiden ja Kelan tukien maksupäivät ovat silloin. Siten suosittelemme asiointia käteiskonttoreissa muina aikoina kuin kuukauden alkupäivinä.

Käteistä R-kioskeista sekä K-kauppojen ja Tokmannien kassoilta 

Näin tilaat käteistä Postin välityksellä Postin toimipisteesen