Asiointi Nordeassa

Pankkiasioiden hoitaminen onnistuu helpoiten puhelimitse tai mobiili- ja verkkopankissa. Jotkut asiat voivat vaatia konttorissa käyntiä. Näissä asioissa palvelemme kaikissa konttoreissa ajanvarauksella. Kassapalvelut toimivat niitä normaalistikin tarjoavissa konttoreissa.

Monta tapaa asioida

Voit asioida kanssamme monella eri tapaa: 

Konttorissa asiointiin tarvitset ajanvarauksen

Asioita, jotka edellyttävät konttorissa käyntiä ajanvarauksella: 

  • E-palveluiden avaaminen (uudet pankkitunnukset ja e-tunniste).
  • Tallelokeroasiointi.
  • Haluat Nordean asiakkaaksi, eikä sinulla ole toisen pankin tunnuksia. Jos sinulla on toisen pankin tunnukset, voit avata asiakkuuden Tule asiakkaaksi-palvelussa.
  • Kuolinpesien kiireelliset ja lyhytkestoiset asiat (esim. asiakirjojen kokonaistoimitus osakasselvitykseen).
  • Paperisten asiakirjojen toimitukset (esim. Asuntokauppoihin liittyvät toiminnot).

Ennen konttorissa asiointia, varmistathan ajankohtaiset Koronaepidemia ohjeistukset THL:n sivultaAvautuu uuteen ikkunaan.

Voit varata ajan konttoriin soittamalla asiakaspalveluun. 

Asiakaspalvelu puhelimitse myös viittomakielellä

Tarjoamme viittomakielisille asiakkaillemme mahdollisuuden asioida asiakaspalvelussa Chabla-palvelun avulla. Chabla-palvelu on käytettävissä suomenkielellä ma-pe klo 8-16.

Chabla-palvelu on viittomakielisten henkilöiden tarpeita varten kehitetty mobiilitulkkaus-sovellus, jolla saa viittomakielen tulkin mukaan videopuheluun nappia painamalla, ilman ennakkovarausta. Chablan avulla voi osallistua myös verkkotapaamiseen. 

Lue lisää Chabla-palvelustaAvautuu uuteen ikkunaan

Tutustu palvelun käyttöohjeisiinAvautuu uuteen ikkunaan

Lataa Chabla-sovellus mobiililaitteeseesi:

Hups! Jos haluat nähdä tällaista sisältöä, hyväksy ensin Nordean markkinointievästeet