Asiointi Nordeassa

Pankkiasioiden hoitaminen onnistuu helpoiten puhelimitse tai mobiili- ja verkkopankissa. Jotkut asiat voivat vaatia konttorissa käyntiä. Näissä asioissa palvelemme kaikissa konttoreissa ajanvarauksella. Kassapalvelut toimivat niitä normaalistikin tarjoavissa konttoreissa.

Ajanvaraus konttoriin

Asioita, joita varten tarvitset ajanvarauksen konttoriin: 

  • E-palveluiden avaaminen (uudet pankkitunnukset ja e-tunniste).
  • Tallelokeroasiointi.
  • Haluat Nordean asiakkaaksi, eikä sinulla ole toisen pankin tunnuksia. Jos sinulla on toisen pankin tunnukset, voit avata asiakkuuden Tule asiakkaaksi-palvelussa.
  • Kuolinpesien kiireelliset ja lyhytkestoiset asiat (esim. asiakirjojen kokonaistoimitus osakasselvitykseen).
  • Paperisten asiakirjojen toimitukset (esim. Asuntokauppoihin liittyvät toiminnot).

Ennen konttorissa asiointia, varmistathan ajankohtaiset Koronaepidemia ohjeistukset THL:n sivultaAvautuu uuteen ikkunaan.

Voit varata ajan konttoriin soittamalla asiakaspalveluun. 

Jos tarvitset käteistä rahaa

Rahaa voit nostaa käteistä tarjoavien konttoreiden lisäksi:

  • Otto-automaateista 
  • R-Kioskeista
  • K-kauppojen kassoilta 
  • Tokmannien kassoilta
  • Tilaamalla käteistä Postin välityksellä sopivimpaan Postin toimipisteeseen 

Näin voit nostaa käteistä R-kioskeista sekä K-kauppojen ja Tokmannien kassoilta 

Näin tilaat käteistä Postin välityksellä Postin toimipisteesen

Lähimmän käteistä tarjoavan konttorisi aukioloajat löydät Konttorit ja automaatit-haulla. Siirry konttorit ja automaatit hakuun 

Kuukauden alkupäivät ovat käteistä tarjoavissa konttoreissamme kiireistä aikaa, joten suosittelemme asiointia käteiskonttoreissa muina aikoina.