Asioi ilman ajanvarausta
- Hoida pankkiasioita mobiilipankissa ja verkkopankissa milloin vain ja missä tahansa.
- Vieraile pääkaupunkiseudun digipisteissä.
- Soita asiakaspalveluun. Palvelemme ma-pe 8.00–20.00 ja la-su 10.00–16.00 (viikonloppuisin palvelemme vain päivittäispalveluasioissa).
- Kysy Chatbot Novalta. Se auttaa sinua ympäri vuorokauden ja ohjaa sinut tarvittaessa ihmisavusteiseen chattiin (ma-pe 8.00–18.00).
- Ota yhteyttä sosiaalisessa mediassa:
- FacebookAvautuu uuteen ikkunaan
- XAvautuu uuteen ikkunaan
Asioi konttorissa ajanvarauksella
Asioita, jotka edellyttävät konttorissa käyntiä ajanvarauksella:
- E-tunnisteen eli vahvan sähköisen tunnisteen lisäys pankkitunnuksiin.
- Tallelokeroasiointi.
- Haluat Nordean asiakkaaksi, eikä sinulla ole toisen pankin tunnuksia. Jos sinulla on toisen pankin tunnukset, voit avata asiakkuuden Tule asiakkaaksi -palvelussa.
- Kuolinpesän asiakirjojen toimitus, jos et pysty käyttämään Nordea Omapostia.
- Paperisten asiakirjojen toimitukset (esim. asuntokauppoihin liittyvät toiminnot).
- Henkilötunnuksen muuttaminen asiakastietoihin.
Varaa aika konttoriin soittamalla asiakaspalveluun.
Varaa aika asuntolainaneuvontaan
Asuntolaina- tai Premium-asiakkaana voit varata itsellesi sopivan ajan asuntolaina- tai sijoitusneuvojan kanssa. Toistaiseksi ajanvaraus onnistuu mobiili- ja verkkopankissa vain sijoitusneuvontaan.
Varaa aika sijoitusneuvontaan
Tarjoamme asiakkaillemme maksutonta neuvontaa säästämisen ja sijoittamisen asioissa. Tapaamisessa asiantuntijamme auttaa sinut valitsemaan juuri sinulle sopivat tavat aloittaa säästäminen tai sijoittaa säästöjäsi. Tapaaminen ei sido sinua mihinkään. Varaa aika mobiili- tai verkkopankissa kohdassa Tuki.
Varaa aika ja valmistaudu sijoitusneuvontaan
Etkö ole vielä Nordean asiakas?
Jätä meille yhteydenottopyyntö, niin soitamme sinulle. Yhteydenottopyynnön lähettäminen ei sido sinua mihinkään
Jos tarvitset käteistä rahaa
Rahaa voit nostaa käteistä tarjoavien konttoreiden lisäksi:
- Otto-automaateistaAvautuu uuteen ikkunaan
- R-kioskeista sekä K-kauppojen ja Tokmannien kassoilta
- Tilaamalla käteistä Postin välityksellä sopivimpaan Postin toimipisteesen
Hae käteistä tarjoavat konttorit
(Hyvä huomata, että kuukauden alkupäivät ovat kiireistä aikaa. Suosittelemme asiointia käteiskonttoreissa muina aikoina).
Asiakaspalvelu puhelimitse myös viittomakielellä
Tarjoamme viittomakielisille asiakkaillemme mahdollisuuden asioida asiakaspalvelussa Chabla-palvelun avulla. Chabla-palvelu on käytettävissä suomenkielellä ma-pe klo 8.00–20.00.
Chabla-palvelu on viittomakielisten henkilöiden tarpeita varten kehitetty mobiilitulkkaussovellus, jolla saa viittomakielen tulkin mukaan videopuheluun nappia painamalla, ilman ennakkovarausta. Chablan avulla voi osallistua myös verkkotapaamiseen.
Lue lisää Chabla-palvelustaAvautuu uuteen ikkunaan
Tutustu palvelun käyttöohjeisiinAvautuu uuteen ikkunaan
Lataa Chabla-sovellus mobiililaitteeseesi: