Soita helposti ja turvallisesti mobiilipankista

Soittaminen mobiilipankista on helppoa ja turvallista.

Kun soitat meille mobiilipankistasi, ei sinun tarvitse tunnistautua enää uudelleen asiakaspalvelupuhelun alussa. Näin pääsemme kuulemaan ja hoitamaan asiaasi paljon nopeammin. 

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8.00–20.00 ja viikonloppuisin klo 10.00–16.00 (viikonloppuisin palvelemme vain päivittäispalveluasioissa).

Näin soitat mobiilipankista tunnistautuneena

  • 1. Kirjaudu mobiilipankkiin

    Kirjaudu laitteellasi mobiilipankkiin.

  • Soita asiakaspalveluumme valitsemalla mobiilipankin alareunasta kohta Ota yhteyttä.

    2. Soita

    Soita "Tuki" -kohdasta.

  • 3. Valitse aihe

    Valitse aihe ja kerro asiasi neuvojalle.

Soittaminen ilman mobiilipankkia

Voit myös soittaa numeroon 0200 3000 (pvm/mpm*). Tunnistauduttuasi valmiiksi pääset palveluun nopeammin. Puhelussa ei ole erillistä palvelumaksua.

  1. Näppäile puhelimeesi ensin käyttäjätunnuksesi ja paina #, eli ruutumerkkiä
  2. Kuuntele puhelinlinjan ohjeita ja tunnistaudu joko puhelimessasi olevalla Nordea ID -sovelluksella tai erillisellä Tunnuslukulaitteella
  3. Jos sinulla ei ole käyttäjätunnusta, näppäile pelkkä # eli ruutumerkki

Ulkomailta soitettaessa numero on +358 200 3000 (ulkomaan puhelun hinta).

*) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu 

Soittaminen Seniorilinjalle

Autamme senioriasiakkaita puhelimitse omalla puhelinlinjalla. Seniorilinjalle pääset ma-pe klo 8-20 soittamalla 0200 3000 (pvm/mpm*)  ja valitsemalla numeronäppäimellä nolla.

*pvm=paikallisverkkomaksu, mpm=matkapuhelinmaksu

Jos tarvitset tukea digipalveluiden käytössä, tutustu digituki-sivuihimme

Täältä löydät tukea pankkiasiointiin senioreille.

Asiakaspalvelu puhelimitse myös viittomakielellä

Tarjoamme viittomakielisille asiakkaillemme mahdollisuuden asioida asiakaspalvelussa Chabla-palvelun avulla. Chabla-palvelu on käytettävissä suomenkielellä ma-pe klo 8.00–20.00.

Chabla-palvelu on viittomakielisten henkilöiden tarpeita varten kehitetty mobiilitulkkaussovellus, jolla saa viittomakielen tulkin mukaan videopuheluun nappia painamalla, ilman ennakkovarausta. Chablan avulla voi osallistua myös verkkotapaamiseen. 

Lue lisää Chabla-palvelusta

Tutustu palvelun käyttöohjeisiin

Lataa Chabla-sovellus mobiililaitteeseesi:

Hups! Jos haluat nähdä tällaista sisältöä, hyväksy ensin Nordean markkinointievästeet

Muut yhteystiedot