Näin soitat Nordeaan

Nopein tapa soittaa

Soitat meille helposti ja turvallisesti Nordea mobiilipankista, sillä siellä olet jo valmiiksi tunnistautunut. Nordea palvelee sinua puhelimessa arkisin klo 8-20 ja viikonloppuisin klo 9-17*.

*Lainsäädännön ja teknisten toiminta-aikojen vuoksi palveluvalikoimamme on viikonloppuisin arkea rajoitetumpi. 

Näin soitat mobiilipankista

  • 1. Kirjaudu mobiilipankkiin

    Kirjaudu laitteellasi mobiilipankkiin.

  • Soita asiakaspalveluumme valitsemalla mobiilipankin alareunasta kohta Ota yhteyttä.

    2. Soita

    Soita "Ota yhteyttä" -kohdasta.

  • 3. Valitse aihe

    Valitse aihe ja kerro asiasi neuvojalle.

Mitä asiasi koskee?

Soittaminen ilman mobiilipankkia

Voit myös soittaa numeroon 0200 3000 (pvm/mpm*). Tunnistauduttuasi valmiiksi pääset palveluun nopeammin. Puhelussa ei ole erillistä palvelumaksua.

  1. Näppäile puhelimeesi ensin käyttäjätunnuksesi ja paina #, eli ruutumerkkiä
  2. Kuuntele puhelinlinjan ohjeita ja tunnistaudu joko puhelimessasi olevalla tunnuslukusovelluksella tai erillisellä Tunnuslukulaitteella
  3. Jos sinulla ei ole käyttäjätunnusta, näppäile pelkkä # eli ruutumerkki

Ulkomailta soitettaessa numero on +358 200 3000 (ulkomaan puhelun hinta).

*) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu 

Seniorit

Autamme senioriasiakkaita puhelimitse omalla puhelinlinjalla. Seniorilinjalle pääset ma-pe klo 8-20 soittamalla 0200 3000 (pvm/mpm*)  ja valitsemalla numeronäppäimellä nolla.

*pvm=paikallisverkkomaksu, mpm=matkapuhelinmaksu

Jos tarvitset tukea digipalveluiden käytössä, tutustu digituki-sivuihimme

Täältä löydät tukea pankkiasiointiin senioreille.

Chabla-palvelu nyt käytössä

Nordean asiakaspalvelu puhelimitse nyt myös viittomakielellä. Chabla-palvelun aukioloajat ovat ma-pe klo 8-16.

Nordea tarjoaa ensimmäisenä pankkina Suomessa viittomakielisille henkilöasiakkailleen mahdollisuuden asioida Nordea Asiakaspalvelussa Chabla-sovelluksen avulla. Chabla on viittomakielisten henkilöiden tarpeita varten kehitetty videopuhelinsovellus, jonka avulla asiakas voi ottaa viittomakielen tulkin mukaan puheluun nappia painamalla pankkiasiointia varten. 

Lue lisää Chabla-palvelustaAvautuu uuteen ikkunaan

Tutustu palvelun käyttöohjeisiinAvautuu uuteen ikkunaan

Lataa Chabla-sovellus mobiililaitteeseesi:

Hups! Jos haluat nähdä tällaista sisältöä, hyväksy ensin Nordean markkinointievästeet

Usein kysytyt kysymykset

Löydät täältä vastauksia, kun mietit miten toimia odottamattomassa ongelmatilanteessa.

Muut yhteystiedot

Nordea Rahoitus Avautuu uuteen ikkunaan

Nordea Rahoitus palvelee sinua autorahoitukseen, Joustorahoitukseen, nettiluottoon sekä Tuohi Mastercard, Stockmann Mastercard ja Finnair Plus Mastercard –kortteihin liittyvissä asioissa.

Katso Nordea Rahoituksen yhteystiedot Avautuu uuteen ikkunaan

Nordea Henkivakuutus ja Nordea Vakuutus

Palvelemme sinua vakuutus- ja vakuutuskorvausasioissa. Voit hoitaa henkilö- ja sijoitusvakuutusasioitasi myös verkossa kirjautumalla Vakuutukset-palveluun.

Yhteystiedot ja Vakuutukset-verkkopalvelu

Yhteystiedot - Yritysasiakkaat

Täältä löydät yritysasiakkaiden palvelukanavat ja niiden yhteystiedot sekä aukioloajat.

Katso yritysasiakkaiden yhteystiedot