Nopein tapa soittaa
Soitat meille helposti ja turvallisesti Nordea mobiilipankista, sillä siellä olet jo valmiiksi tunnistautunut. Nordea palvelee sinua puhelimessa arkisin klo 8.00-20.00 ja viikonloppuisin klo 10.00-16.00.
Tältä sivulta löydät aukioloaikamme ja vinkit soittamiseen. Olemme koonneet niksit helppoon asiointiin asiakaspalvelusivullemme.
Soitat meille helposti ja turvallisesti Nordea mobiilipankista, sillä siellä olet jo valmiiksi tunnistautunut. Nordea palvelee sinua puhelimessa arkisin klo 8.00-20.00 ja viikonloppuisin klo 10.00-16.00.
Kirjaudu laitteellasi mobiilipankkiin.
Soita "Tuki" -kohdasta.
Valitse aihe ja kerro asiasi neuvojalle.
Voit myös soittaa numeroon 0200 3000 (pvm/mpm*). Tunnistauduttuasi valmiiksi pääset palveluun nopeammin. Puhelussa ei ole erillistä palvelumaksua.
Ulkomailta soitettaessa numero on +358 200 3000 (ulkomaan puhelun hinta).
*) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu
Autamme senioriasiakkaita puhelimitse omalla puhelinlinjalla. Seniorilinjalle pääset ma-pe klo 8-20 soittamalla 0200 3000 (pvm/mpm*) ja valitsemalla numeronäppäimellä nolla.
*pvm=paikallisverkkomaksu, mpm=matkapuhelinmaksu
Jos tarvitset tukea digipalveluiden käytössä, tutustu digituki-sivuihimme.
Täältä löydät tukea pankkiasiointiin senioreille.
Tarjoamme viittomakielisille asiakkaillemme mahdollisuuden asioida asiakaspalvelussa Chabla-palvelun avulla. Chabla-palvelu on käytettävissä suomenkielellä ma-pe klo 8-16.
Chabla-palvelu on viittomakielisten henkilöiden tarpeita varten kehitetty mobiilitulkkaus-sovellus, jolla saa viittomakielen tulkin mukaan videopuheluun nappia painamalla, ilman ennakkovarausta. Chablan avulla voi osallistua myös verkkotapaamiseen.
Lue lisää Chabla-palvelustaAvautuu uuteen ikkunaan
Tutustu palvelun käyttöohjeisiinAvautuu uuteen ikkunaan
Lataa Chabla-sovellus mobiililaitteeseesi: