Ole meihin yhteydessä tilin lopettamiseksi chatillä tai soittamalla Nordea Asiakaspalveluun. Helpoiten se onnistuu mobiilipankin Tuki-välilehdeltä, jolloin olet jo valmiiksi tunnistautunut. Chattiin voit kirjautua myös muiden pankkien tunnuksilla.
Lisätalletuksen tai noston teet verkko- tai mobiilipankissa avaamalla JoustoTalletus-tilin tiedot, jolloin tapahtumalistauksen yläpuolelta löytyvät Talletus- ja Nosto -painikkeet.
Toistuvan maksun lopetus tehdään muokkaamalla Erääntyvät maksut -luetteloa mobiilipankissa tai verkkopankissa.
Valitse lopetettava maksu kohdasta Maksut ja e-laskut > Erääntyvät > valitse poistettava maksu (mobiilipankki) tai valitsemalla Erääntyvät maksut -luettelosta kolmen pisteen takaa Poista (verkkopankki)
E-laskujen poisto tapahtuu valitsemalla peruutettava laskuttaja e-laskutilauksista.
Hae poistettava laskuttaja ja valitse roskakori-kuvake (e-laskun peruutus) Maksut ja e-laskut -> E-laskut (mobiilipankki) tai valitsemalla Maksut -> E-laskut (verkkopankki)
Ulkomaan tilisiirrolla tarkoitetaan valuuttamääräisiä tilisiirtoja tai tilisiirtoja SEPA-alueen ulkopuolelle.
Teet maksun ulkomaille valitsemalla Maksut ja e-laskut ja sitten Valuuttamaksu-kuvakkeen suoraan etusivun yläreunasta (mobiilipankki) tai Maksut -> Valuuttamaksut (verkkopankki).