Ole meihin yhteydessä tilin lopettamiseksi chatillä tai soittamalla Nordea Asiakaspalveluun 0200 3000Avautuu uuteen ikkunaan (pvm/mpm). Chattiin voit kirjautua myös muiden pankkien tunnuksilla.
Lisätalletuksen tai noston teet verkko- tai mobiilipankissa avaamalla JoustoTalletus-tilin tiedot, jolloin tapahtumalistauksen yläpuolelta löytyvät Talletus- ja Nosto -painikkeet.
Vahvistat maksun ja teet mahdollisen lisävahvistuksen itse omalla tunnistautumisvälineellä, kuten Nordea ID -sovelluksella, Nordea ID -laitteella tai tunnuslukulaitteella.
Jos sen lisäksi turvaraja on ylittynyt, saat siitä mobiili- tai verkkopankissa seuraavan ilmoituksen: "Maksu ylittää turvarajan, soita Nordean asiakaspalveluun". Tässä tapauksessa sinun tulee soittaa asiakaspalveluun maksun maksamiseksi.
Toistuvan maksun lopetus tehdään muokkaamalla Erääntyvät maksut -luetteloa mobiilipankissa tai verkkopankissa.
Valitse lopetettava maksu kohdasta Maksut ja e-laskut > Erääntyvät > valitse poistettava maksu (mobiilipankki) tai valitsemalla Erääntyvät maksut -luettelosta kolmen pisteen takaa Poista (verkkopankki)
E-laskujen poisto tapahtuu valitsemalla peruutettava laskuttaja e-laskutilauksista.
Hae poistettava laskuttaja ja valitse roskakori-kuvake (e-laskun peruutus) Maksut ja e-laskut -> E-laskut (mobiilipankki) tai valitsemalla Maksut -> E-laskut (verkkopankki)