Ole meihin yhteydessä tilin lopettamiseksi chatillä tai soittamalla Nordea Asiakaspalveluun. Helpoiten se onnistuu mobiilipankin Tuki-välilehdeltä, jolloin olet jo valmiiksi tunnistautunut. Chattiin voit kirjautua myös muiden pankkien tunnuksilla.
Lisätalletuksen tai noston teet verkko- tai mobiilipankissa avaamalla JoustoTalletus-tilin tiedot, jolloin tapahtumalistauksen yläpuolelta löytyvät Talletus- ja Nosto -painikkeet.
Toistuvan maksun lopetus tehdään muokkaamalla Erääntyvät maksut -luetteloa mobiilipankissa tai verkkopankissa.
Valitse lopetettava maksu kohdasta Maksut ja e-laskut > Erääntyvät > valitse poistettava maksu (mobiilipankki) tai valitsemalla Erääntyvät maksut -luettelosta kolmen pisteen takaa Poista (verkkopankki)
E-laskujen poisto tapahtuu valitsemalla peruutettava laskuttaja e-laskutilauksista.
Hae poistettava laskuttaja ja valitse roskakori-kuvake (e-laskun peruutus) Maksut ja e-laskut -> E-laskut (mobiilipankki) tai valitsemalla Maksut -> E-laskut (verkkopankki)
Valuuttamaksulla eli ulkomaan tilisiirrolla tarkoitetaan kaikkia valuuttamääräisiä tilisiirtoja tai euromääräisiä tilisiirtoja yhtenäisen euromaksualueen (SEPA) ulkopuolelle. Euromääräisen maksun yhtenäisen euromaksualueen sisällä, voit tehdä tilisiirtona valitsemalla Maksut ja e-laskut ja sitten Maksa (mobiilipankki) tai Maksut > Uusi maksu (verkkopankki).
Teet valuuttamaksun mobiili- ja verkkopankissa valitsemalla Maksut ja e-laskut ja sitten Valuuttamaksu-kuvake suoraan etusivun yläreunasta (mobiilipankki) tai Maksut > Valuuttamaksut (verkkopankki).
Valuuttamaksutoiminto on lisäpalvelu, joka näkyy mobiili- ja verkkopankissa vain sitä aktiivisesti käyttäville. Mikäli haluat tehdä valuuttamaksun ja toiminto puuttuu sinun mobiili- ja verkkopankista, voit pyytää sen lisäämistä soittamalla Nordea Asiakaspalveluun. Tämän jälkeen valuuttamaksutoiminto aktivoituu näkyviin mobiili- ja verkkopankkiisi, kun kirjaudut sisään seuraavan kerran.
Nordean mobiilipankissa voit siirtää rahaa toisessa pankissa olevalta tililtäsi Nordean tilillesi. Tilisiirron vahvistamista varten tarvitset vain toisen pankin pankkitunnukset.
Avaa mobiilipankki.
Siirry Oma siirto -osioon ja valitse Tililtä-kohta.
Vieritä näkymää alas.
Valitse Muut Pankit: Tili toisessa pankissa -kohta ja täytä tarvittavat oman siirron tiedot, kuten mille tilille haluat siirtää rahaa ja määrä.
Paina ”Valitse toisessa pankissa oleva tili” -painiketta, minkä jälkeen siirryt valitsemaan toista pankkiasi. Valitse pankkisi, kirjaudu toisen pankin tunnuksilla ja seuraa ohjeita.
Vahvista maksu, ja tilisiirto siirretään Nordean tilille.
Hyvä huomata:
Rahan siirto toisesta pankista Nordeaan onnistuu Oma siirto -toiminnon kautta, kun sinulla mobiilipankin versio 4.23 tai uudempi.
Palvelussa on saatavilla seuraavien pankkien tilit: Danske Bank, OP, S-Pankki, Ålandsbanken ja Revolut.
Tilisiirron kesto riippuu toisen pankkisi maksuajoista. Voit tarkistaa tarkemman kestoajan toiselta pankiltasi.