Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Usein kysyttyä tileistä ja maksuista

Kysymys ja vastaus

Miten avaan tilin?

Kätevimmin avaat tilin ja tilaat tiliin kortin verkkopankissa.

Alaikäiselle lapsellesi avaat tilin kätevästi Palvelut lapselle verkossa -palvelussa.

Miten voin lopettaa tilin?

Kätevimmin tilin lopetus onnistuu laittamalla meille viestiä verkkopankin kautta. Muistathan mainita viestissäsi lopetettavan tilin numeron ja mille tilille mahdolliset varat siirretään, jos et ole jo itse tyhjentänyt tiliä. Mikäli sinulla ei ole Nordean pankkitunnuksia, voit lähettää viestin Nordea Omapostin kautta, jonne voit kirjautua muiden suomalaisten pankkien TUPAS-tunnuksilla.

Voit myös lopettaa tilin soittamalla Nordea 24/7 -asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm) ma–su 24 h/vrk.

Miten teen maksun lisävahvistuksen?

Käyttäessäsi tunnuslukusovellusta tai tunnuslukulaitetta lisävahvistus tapahtuu helposti sovelluksen tai laitteen kautta.

Maksu on mahdollista lisävahvistaa myös tekstiviestillä. Tekstiviestivahvistaminen edellyttää rekisteröitymistä tekstiviestipalveluun. Rekisteröityminen tapahtuu verkkopankissa, kohdassa Mobiilipalvelut/Tekstiviestivahvistus.

Miten saan toistuvan maksun lopetettua?

Voit lopettaa toistuvat maksut verkkopankissa kohdassa: Päivittäiset raha-asiat -> Muut maksuasiat -> Erääntyvät maksut -> valitse poistettava maksu -> Poista

Miten poistan e-laskutilauksen

E-laskun tilauksen voit poistaa verkkopankissa kohdassa: Päivittäiset raha-asiat -> E-laskut -> valitse listasta poistettava laskuttaja -> Poista