Kysymyksiä ja vastauksia tileistä ja maksuista
Maksaminen ja matkavaluutan tilaus
- Miten teen maksun lisävahvistuksen?
Käyttäessäsi Nordea ID -sovellusta tai tunnuslukulaitetta lisävahvistus tapahtuu helposti sovelluksen tai laitteen kautta.
Maksu on mahdollista lisävahvistaa myös tekstiviestillä. Tekstiviestivahvistaminen edellyttää rekisteröitymistä tekstiviestipalveluun. Rekisteröityminen tapahtuu verkkopankissa, kohdassa Mobiilipalvelut/Tekstiviestivahvistus.
- Miten saan toistuvan maksun lopetettua?
Verkkopankin etusivun oikeassa laidassa on Erääntyvät maksut -> valitse poistettava maksu
-> oikealta kolmen pisteen alta löytyy ‘Poista’
Mobiilipankissa maksun poisto tapahtuu seuraavasti:
Aloitusivulla on Maksut -> Erääntyvät -> valitse poistettava maksu -> valitse ylhäältä ‘Poista’
- Miten poistan e-laskutilauksen?
Verkkopankin etusivun yläosasta Maksut -> E-laskut -> valitse listasta poistettava laskuttaja
-> paina Roskakori-kuvaketta
Mobiilipankissa taas laskuttajan poisto tapahtuu seuraavasti:
Aloitussivulla on Maksut -> E-laskut -> valitse poistettava laskuttaja -> valitse ylhäältä roskakori-kuvake/Poista
- Miten teen maksun ulkomaille?
Verkkopankin etusivun yläosasta Maksut -> Valuuttamaksut.
Mobiilipankissa Valuuttamaksu-kuvake on suoraan etusivun yläreunassa.
- Miten ja mistä voin tilata matkavaluuttaa?
Nordean henkilöasiakkaana voit tilata matkavaluuttaa helposti ja vaivattomasti FOREX Bankin palvelussa. Palveluun pääset verkkopankin yhteenvetosivun oikealta löytyvästä Muut palvelut -kohdasta.