Ajankohtaista häiriöistä ja palvelukatkoista
Tällä sivulla kerromme tilapäisistä häiriöistä ja mahdollisista palvelukatkoista pankkipalveluissamme. Päivitämme sivua tarpeen mukaan.
Osalla asiakkaistamme palvelukatko lauantaina 10.8. – näin varaudut
Haluamme varmistaa, että asiakkaillamme on nykyaikaiset palvelut käytössä nyt ja tulevaisuudessa. Uudistamme tilijärjestelmäämme, jonka vuoksi meillä on palvelukatko lauantaina 10.8. klo 19-01. Palvelukatko vaikuttaa osaan asiakkaitamme.
Olemme lähettäneet paperikirjeen tai viestin mobiili- ja verkkopankkiin niille asiakkaille, joita katko koskee. Katkon aikana luottokortilla maksaminen toimii normaalisti. Tileihin liittyvät palvelut, kuten debit-kortin käyttö sekä tilisiirrot ja laskujen maksu ovat pois käytöstä. Jos et ole saanut aiheeseen liittyvää viestiä, katkolla ei ole vaikutuksia asiointiisi.
Tulevaan palvelukatkoon voit varautua nostamalla käteistä ennakkoon. Laskujen maksu ja tarvittavat tilisiirrot kannattaa myös tehdä ennen palvelukatkoa.
Muutos on tilikohtainen ja näin ollen palvelukatko koskee kunkin asiakkaan kohdalla vain niitä käyttötilejä, jotka on yksilöity asiakkaalle lähetetyssä kirjeessä. Mikäli asiakkaalla on käytössään useampi käyttötili, ne eivät välttämättä kaikki ole samaan aikaan muutoksen kohteena. Lisäksi useilla Nordean asiakkaista on arjen tarpeisiin käyttötilin lisäksi käytössään myös EtuTili, jota voi katkon aikana käyttää normaalisti.
Kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä ja pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.