Ajankohtaista häiriöistä ja palvelukatkoista

Tällä sivulla kerromme mahdollisista ennalta suunnitelluista palvelukatkoista pankkipalveluissamme. Tiedotamme yllättävistä häiriöistä ensisijaisesti siinä palvelussa, jota häiriö koskee - esimerkiksi mobiilipankin ja verkkopankin kirjautumissivuilla.​​

Häiriötilanteet pankkipalveluissa

Kehitämme jatkuvasti palveluitamme, jotta sinä voit käyttää pankkipalveluita sujuvasti ja turvallisesti. Ajoittain kehitystyö vaatii huoltokatkon palveluissamme. Pyrimme aina minimoimaan asiakkaillemme aiheutuvan haitan, ja viestimme tilanteista häiriön vaatimalla tavalla.

Miten tiedotamme häiriötilanteista?

Suunnitellut huoltotoimet: Suunnittelemme pankkipalveluiden säännölliset huoltotyöt aina huolellisesti etukäteen ja tiedotamme tulevista huoltotoimien aiheuttamista katkoista tällä sivulla. Huoltotoimien laajuudesta riippuen​, tiedotamme tulevista palvelukatkoista myös muilla tavoin.

Yllättävät häiriöt pankkipalveluissa: Tiedotamme yllättävistä häiriöistä ensisijaisesti siinä palvelussa, jota häiriö koskee - esimerkiksi mobiilipankin ja verkkopankin kirjautumissivulla.​​ 

Miten toimia, jos koet häiriöitä pankkipalveluissa?

Mikäli huomaat häiriön Nordean pankkipalveluissa, seuraa tiedotuksia häiriön kohteena olevassa palvelussa - esimerkiksi mobiilipankin ja verkkopankin kirjautumissivulla.

Huomioithan, että asiakaspalvelumme saattaa ruuhkautua häiriötilanteissa. Seuraathan siis ensisijaisesti infoa digitaalisissa kanavissamme.