Tule asiakkaaksi verkossa

Täytä hakemus verkossa

Asiakkaaksi verkossa -palvelu on sinulle helppo ja kätevä tapa tulla asiakkaaksemme ilman käyntiä konttorissa. Täytä hakemus verkossa, niin saat käyttöösi pankkitunnukset ja käyttötilin (maksutta vähintään ensimmäiset 6 kuukautta), sekä monipuoliset verkko- ja mobiilipalvelumme. Varaathan jo valmiiksi toisen pankin verkkotunnukset, matkapuhelimen ja passin tai henkilökortin, sillä niitä kysytään kohta.

Asiakkaaksi verkossa Asiakasedut Asiakkaan tunteminen Asiakkaaksi verkossa

Asiakkaaksi tulo sisältää kolme vaihetta:

1. Täytät hakemuksen palvelussa ja lähetät sen Nordeaan sähköisesti.

  • Tarvitset Osuuspankin, Danske Bankin, Aktian, S-Pankin tai Ålandsbankenin pankkitunnukset, 
  • suomalaisen passin tai henkilökortin, 
  • matkapuhelimen hakemuksen täyttämiseen.
  • Lisäksi sinun tulee olla täysi-ikäinen Suomessa asuva henkilö ja luottotietosi tulee olla kunnossa. 

2. Käsittelemme hakemuksesi seuraavan pankkipäivän kuluessa.

  • Kun hakemuksesi on hyväksytty, saat tekstiviestin, jossa sinua pyydetään kirjautumaan uudelleen Asiakkaaksi verkossa -palveluun.

3. Saat käyttöösi seuraavat tuotteet ja palvelut:

  • Nordean Pankkitunnukset ja Käyttötilin sekä monipuoliset verkko- ja mobiilipalvelumme. Pankkitunnukset ja käyttötilin saat käyttöösi maksutta ensimmäiset 6 kuukautta, jonka jälkeen hinnoittelu on etuohjelman mukaista.
  • Muita pankkipalveluita, esimerkiksi kortteja voit avata verkkopankissa tai Nordea 24/7:ssa.
  • Käyttääksesi pankkitunnuksia e-tunnistautumiseen toisen osapuolen palveluihin, tulee henkilöllisyytesi ensin varmistaa henkilökohtaisesti konttorissa. Varaa aika tapaamiseen soittamalla 0200 3000 Nordea 24/7:ssa.

Huom.: Jos et ole täysi-ikäinen Suomen kansalainen, et voi hakea asiakkuutta verkossa. Sen sijaan voit soittaa Nordea 24/7 -asiakaspalveluun tai käydä Nordean konttorissa.

Asiakasedut

Käyttämällä Tule asiakkaaksi verkossa -palvelua tulet Nordean Etuohjelman Perustasolle tai jos olet 18-28-vuotias - Check-in-asiakkaaksi. Tutustu Nordean Etuohjelmaan ja asiakasetuihin.

Saat pankkitunnukset ja käyttötilin käyttöösi maksutta ensimmäiset 6 kuukautta. Tämän jälkeen hinta määräytyy etuohjelman mukaisesti. Check-in-, Avain- ja Premium Banking- asiakkaana käytät pankkitunnuksia maksutta.

Asiakkaan tunteminen

Miksi pankki kysyy?

Pankilla on lakiin perustuva velvoite tunnistaa asiakkaansa. Tunteminen turvaa asiointisi ja estää väärinkäytökset.

Kysymme Asiakkaaksi verkossa -palvelussa monenlaisia asioita, koska haluamme tuntea sinut ja ymmärtää elämäntilanteesi.

Lue lisää Asiakkaan tunteminen – Miksi pankki kysyy?

Kysy neuvojiltamme

Lady advisor standing by desk 

Askarruttaako jokin pankkiasia mieltäsi?

Valitse sinulle sopivin vaihtoehto.

Woman by computer 

Vaihda Nordeaan

Pankin vaihto Nordeaan on helppoa.