
Tervetuloa Nordeaan
Asiakkaaksi verkossa -palvelu on sinulle helppo ja kätevä tapa tulla asiakkaaksemme ilman käyntiä konttorissa.
Täytä hakemus verkossa
- Saat käyttöösi pankkitunnukset Nordean palveluiden käyttöön
- Käyttötilin
- Nordea Debit tai Credit -kortin
- Monipuoliset verkko- ja mobiilipalvelut
Varaathan jo valmiiksi toisen pankin verkkotunnukset, matkapuhelimen ja passin tai henkilökortin, sillä niitä kysytään kohta.
Huom. Jos Asiakkaaksi verkossa -palvelu ei sovellu sinulle voit olla meihin yhtydessä chatin kautta (chat avautuu sivun oikeasta alalaidasta) tai käydä Nordean konttorissa, joissa palvelemme sinua mielellämme.
1. Täytä hakemus palvelussa
- toisen suomalaisen pankin pankkitunnukset,
- suomalaisen passin tai henkilökortin (huomaathan, että ajokortti ei kelpaa),
- matkapuhelimen ja suomalaisen puhelinnumeron.
- Lisäksi sinun tulee olla täysi-ikäinen Suomessa asuva ja luottotietosi tulee olla kunnossa.
2. Hakemuksen käsittely
- Käsittelemme hakemuksesi muutaman pankkipäivän kuluessa
- Kun hakemuksesi on hyväksytty, saat tekstiviestin, jossa sinua pyydetään kirjautumaan uudelleen Asiakkaaksi verkossa -palveluun palveluiden käyttöönottoa varten
- Tämän jälkeen lähetämme sinulle kortin ja verkkopankkisopimuksen kotiin postitse. Kortin PIN-koodin näet verkkopankistasi. Palveluiden sopimukset lähetämme sinulle omapostiin.
3. Saat käyttöösi seuraavat tuotteet ja palvelut:
- Voit valita otatko käyttöösi Peruspaketin, joka sisältää Pankkitunnukset, Käyttötilin, Nordea Credit -yhdistelmäkortin tai Nordea Debit -kortin, sekä Etutilin säästöille
- Vaihtoehtoisesti voit valita ainoastaan Nordean pankkitunnukset ja käyttötilin
joilla pääset hyvin alkuun ja voit myöhemmin avata muita palveluita Verkkopankissa
Käyttääksesi pankkitunnuksia e-tunnistautumiseen kolmannen osapuolen palveluihin, tulee henkilöllisyytesi ensin varmistaa henkilökohtaisesti konttorissa. Tarkastathan Nordeassa hyväksyttävät henkilöllisyysasiakirjat ennen konttoriin tuloa.