Täytä hakemus verkossa

Saat käyttöösi

  • pankkitunnukset Nordean palveluiden käyttöön
  • käyttötilin
  • Nordea Debit -kortin
  • monipuoliset verkko- ja mobiilipalvelut.

Varaathan jo valmiiksi toisen pankin verkkotunnukset, matkapuhelimen ja passin tai henkilökortin, sillä niitä kysytään kohta.

Hyvä huomata:

  • Jos Asiakkaaksi verkossa -palvelu ei sovellu sinulle, voit olla meihin yhteydessä chatin kautta (chat avautuu sivun oikeasta alalaidasta) tai varata ajan konttoriin soittamalla Nordea Asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm).
  • Nordea Gold -kortin hakeminen ei ole enää mahdollista Asiakkaaksi verkossa -palvelussa. Kun olet saanut Nordean pankkitunnukset, voit hakea Nordea Gold -korttia mobiili- tai verkkopankissa. Lue lisää Nordea Gold -kortista.

1. Täytä hakemus palvelussa

Tule asiakkaaksi step 1

Tarvitset hakemuksen täyttämiseen:

  • toisen suomalaisen pankin pankkitunnukset, 
  • suomalaisen passin tai henkilökortin (huomaathan, että ajokortti ei kelpaa), 
  • matkapuhelimen ja suomalaisen puhelinnumeron.
  • Lisäksi sinun tulee olla täysi-ikäinen Suomessa asuva ja luottotietosi tulee olla kunnossa. 

2. Hakemuksen käsittely

Tule asiakkaaksi step 2

  • Käsittelemme hakemuksesi muutaman pankkipäivän kuluessa.
  • Kun hakemuksesi on hyväksytty, saat tekstiviestin, jossa sinua pyydetään kirjautumaan uudelleen Asiakkaaksi verkossa -palveluun palveluiden käyttöönottoa varten. 
  • Tämän jälkeen lähetämme sinulle kortin kotiin postitse. Kortin PIN-koodin näet mobiili- ja verkkopankistasi. Palveluiden sopimukset lähetämme sinulle mobiili- ja verkkopankkiin sekä Nordea Omapostiin.

3. Saat käyttöösi seuraavat tuotteet ja palvelut:

Tule asiakkaaksi step 3

  • Voit valita otatko käyttöösi Peruspaketin, joka sisältää pankkitunnukset, käyttötilin, Nordea Debit -kortin sekä EtuTilin säästöille.
  • Vaihtoehtoisesti voit valita ainoastaan Nordean pankkitunnukset ja käyttötilin, joilla pääset hyvin alkuun, ja voit myöhemmin avata muita palveluita mobiili- ja verkkopankissa.
  • Käyttääksesi pankkitunnuksia e-tunnistautumiseen kolmannen osapuolen palveluihin, tulee henkilöllisyytesi ensin varmistaa henkilökohtaisesti konttorissa. Tarkastathan Nordeassa hyväksyttävät henkilöllisyysasiakirjat ennen konttoriin tuloa.

Asiakkaan tunteminen – miksi pankki kysyy?

Pankilla on lakiin perustuva velvoite tunnistaa asiakkaansa. Tunteminen turvaa asiointisi ja estää väärinkäytökset. Kysymme Asiakkaaksi verkossa -palvelussa monenlaisia asioita, koska haluamme tuntea sinut ja ymmärtää elämäntilanteesi.

Lue lisää asiakkaan tuntemisesta

Nordeassa hyväksyttävät henkilöllisyysasiakirjat

Pankilla on velvollisuus todentaa asiakkaan henkilöllisyys virallisesta ja ehjästä henkilöllisyystodistuksesta. Tämä koskee sekä nykyisiä että uusia asiakkaita.

Lue lisää henkilöllisyysasiakirjoista

Nordea ID -sovelluksen käyttöönotto

Lataa Nordea ID -sovellus mobiililaitteesi sovelluskaupasta. Sovellus on saatavilla iPhone- ja Android-puhelimille sekä tabletille mobiililaitteesi sovelluskaupasta.

Lue lisää Nordea ID -sovelluksen käyttöönotosta

Kun sinusta on tullut Nordean asiakas

Nordean verkko- ja mobiilipankissa voit hakea uusia kortteja, aloittaa säästämisen ja paljon muuta. Tutustu eri pankkipalveluihin ja ota haluamasi palvelut käyttöön.

Aloita säästäminen ja sijoittaminen

Chart graph icon - 640x360

Nordeassa voit säästää ja sijoittaa juuri sinulle sopivalla tavalla. Tutustu eri vaihtoehtoihin ja avaa haluamasi palvelut verkossa. Voit varata myös tapaamisen sijoitusasiantuntijamme kanssa, niin autamme sinua säästämisen kanssa sujuvasti alkuun.