Näin hallinnoit toistuvia tilauksia ja veloituksia
Olemme tuoneet mobiilipankin versioon 4.22 uuden Tilaukset-ominaisuuden, jolla voit seurata toistuvia tilauksiasi helpommin. Halutessasi voit myös peruuttaa toistuvan tilauksen suoraan mobiilipankista.
Huomaa, että tämä uusi ominaisuus päivittyy asiakkaillemme näkyviin vaiheittain helmi-maaliskuussa 2025.
Toistuvien tilausten seuranta
- Avaa Seuranta-välilehti Nordean mobiilipankissa.
- Vieritä alas ja valitse Tilaukset.
- Näet listalla toistuvat tilaukset ja veloitukset, jotka menevät tililtäsi tai kortiltasi.
Etkö näe tiliäsi tai korttiasi Tilaukset-osiossa? Siirry Seuranta-välilehden asetuksiin ja määritä, mitkä tilit ja kortit haluat mukaan seurantaan.
Tilausten hallinnointi
Jos näkymästä puuttuu jokin toistuva tilaus, voit lisätä sen mukaan listaukseen.
- Napauta sivun alareunassa olevaa plusmerkkiä.
- Valitse maksu, joka liittyy toistuvaan tilaukseen.
- Merkitse maksu tilaukseksi.
Jos et halua, että jokin tilaus näkyy listauksessa, voit piilottaa sen. Valitse tilaus ja piilota se näkymästä liukukytkimellä.
Tilauksen peruutus
- Valitse tilaus, jonka haluat peruuttaa. Valitse “Peruuta tilaus”, etene ohjeiden mukaan ja täytä tietosi.
- Pyydämme sinua allekirjoittamaan valtuutuksen sähköisesti, jotta voimme peruuttaa tilauksen puolestasi.
- Tämän jälkeen viemme tilauksen peruutusta eteenpäin. Tilauksen peruuttaminen kestää yleensä korkeintaan viisi päivää. Saat vahvistuksen, kun tilaus on peruutettu. Saat myös ilmoituksen, jos tilausta ei jostain syystä voida irtisanoa. Tällöin sinun tulee olla yhteydessä suoraan palveluntarjoajaan.
Hyvä huomata: Kaikkia tilauksia ei pysty peruuttamaan mobiilipankin kautta. Esimerkiksi jos sinulla on määräaikainen sopimus, et pysty peruuttamaan tilausta mobiilipankissa.