Mobiilipankki taskussasi myos matkalla
Varmista ennen reissuun lähtöä, että puhelimestasi tai tabletiltasi löytyy Nordea Mobile -mobiilipankki sekä Nordean ID -sovellus. Suosittelemme, että lataat Nordea ID:n vähintään kahteen mobiililaitteeseen. Jos puhelimesi katoaa, voit tunnistautua Nordean verkkopalveluihin toisen laitteen kautta.
Mobiilipankin hyödylliset ominaisuudet:
- Voit matkan aikana tarkastella tilitapahtumiasi
- Voit sulkea korttisi väliaikaisesti tai pysyvästi, jos korttisi katoaa tai varastetaan.
- Voit helposti maksaa laskusi myös matkan päällä, kun käytössäsi on e-lasku.
Vinkki: Tarkista mobiilipankissa, että puhelinnumerosi on lisätty yhteystietoihisi. Näet puhelinnumerosi Profiili-osiossa, jossa pääset myös lisäämään numerosi tai muokkaamaan sitä. Kun puhelinnumerosi on meillä tiedossa, voimme lähettää sinulle tekstiviestin, jos korttisi kanssa ilmenee ongelmia. Tiedotamme esimerkiksi, miksi käteisen nostaminen ei onnistu.
Entä jos puhelin katoaa?
Jos puhelin tai tabletti, jossa on aktivoitu Nordea ID -sovellus, katoaa ja luulet sen päätyneen vääriin käsiin, ole yhteydessä Nordean asiakaspalveluun viipymättä. Näin voimme lukita Nordea ID -sovelluksen kadonneessa laitteessa. Voit jatkaa Nordea ID:n käyttöä normaalisti toisessa laitteessa, johon olet asentanut sen.