Asiakaskirje huhti-toukokuu 2022
Lähetämme huhti- ja toukokuun aikana henkilöasiakkaillemme kirjeen, jossa kerromme ajankohtaisista asioista ja palveluihin tulevista muutoksista. Saat kirjeen sinua koskevista asioista digitaalisesti verkko- ja mobiilipankkiin tai paperisena postitse. Verkko- ja mobiilipankkiin lähetetystä kirjeestä saat tiedon puhelimeesi tekstiviestillä.
Asiakaskirjeen keskeinen sisältö:
- Kerromme mobiilipankin uudesta ominaisuudesta eli talouden entistä helpommasta seurannasta verkko- ja mobiilipankkia käyttäville asiakkaille. Paperikirjeen saaville asiakkaille kerromme, miten pankkitunnuksilla varmistaa sujuvan asioinnin ja edullisimmat päivittäispalvelut.
- Päivitämme sijoituspalvelusopimuksiin tiedon, että toimitamme sijoittamisen raportit tulevaisuudessa verkko- ja mobiilipankkiin, jos sinulla on pankkitunnukset.
- Päivitämme palveluhinnastoamme, ja joihinkin palveluhintoihin tulee muutoksia.
- Päivitämme korttiehtoja – muutoksilla ei ole vaikusta korttisi käyttöön.
Sinun ei tarvitse tehdä mitään, sillä muutokset tulevat voimaan automaattisesti.
Palveluhintojen muutokset 1.8.2022 (pdf, 95 KB)Avautuu uuteen ikkunaan
Korttiehdot 1.8.2022 (pdf, 293 KB)Avautuu uuteen ikkunaan
Muutokset tulevat voimaan automaattisesti
Muutokset koskevat sinua vain käytössäsi olevien palveluiden osalta. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos hyväksyt 1.8.2022 voimaan tulevat palveluhintojen ja korttiehtojen muutokset. Mikäli et hyväksy kyseisiä muutoksia, voit ilmoittaa palvelun lopettamisesta lähettämällä viestin verkko- tai mobiilipankissa, kaikkien pankkien tunnuksilla Omapostissa tai soittamalla Nordea Asiakaspalveluun 31.7.2022 mennessä.
Mobiilipankin käyttäjät saavat jatkossakin edullisimmat hinnat
Tiesithän, että sinulla on mahdollisuus vaikuttaa päivittäispalveluidesi hintoihin. Edullisimmat päivittäispalvelut saat, kun sinulla on käytössäsi käyttötili, mobiilipankki ja kortti: Nordea Gold, Nordea Credit, Nordea Debit tai Nordea Electron. Lue lisää päivittäispalveluiden hinnoista.
Miksi palveluhinnat nousevat?
Tarkastelemme palveluhintojamme ajoittain ja teemme tarvittaessa niihin muutoksia siten, että hintatasomme säilyy edelleen kilpailukykyisenä. Pyrimme huomioimaan sekä palvelutarjonnassa että hinnoittelussa erilaiset asiakasryhmät ja asiakastarpeet. Voit vaikuttaa palvelumaksuihisi valitsemalla edullisimmat asiointitavat. Katso neuvomme helppoon asiointiin.
Miksi sain asiakaskirjeen muutoksista, vaikka en ole Nordea asiakas?
Olemme lähettäneet kirjeen kaikille niille henkilöille, joilla on voimassa oleva tili, kortti tai sijoituspalvelusopimus Nordeassa. On mahdollista, että tiliäsi ei ole käytetty pitkään aikaan tai sen saldo on nolla, mutta lain mukaan meidän on lähetettävä kirje muutoksista myös tässäkin tapauksessa.
Mitä minun pitää tietää korttiehtojen päivityksestä?
Muutokset eivät vaikuta korttisi käyttöön – voit käyttää korttiasi kuten ennenkin.
• Jos sinulla on kuvallinen pankki- tai luottokortti, tulee sinun jatkossa ilmoittaa kortissa olevan kuvan vaihtamisesta tai poistamisesta vähintään 3 kuukautta ennen kortin voimassaoloajan päättymistä.
• Ilmoitamme sinulle jatkossa ETA-alueella tehtyjen korttitapahtumien valuutanvaihtokursseista mobiilipankissa.
Milloin saan sijoittamisen raportit verkko- ja mobiilipankkiin?
Nordean sijoittamisen raportit, kuten rahastoihin ja arvo-osuustileihin liittyvät raportit, muuttuvat sähköisiksi vaiheittain, raportti kerrallaan. Ilmoitamme sinulle raportin toimitustavan muutoksesta silloin, kun se on ajankohtainen. Silloin sinun on mahdollista ilmoittaa meille, jos haluat raportit edelleen kirjeenä.