Usein kysyttyä
Askarruttaako jokin pankkiasia? Katso löydätkö alla olevien linkkien takaa vastauksen kysymykseesi.
Askarruttaako jokin pankkiasia? Katso löydätkö alla olevien linkkien takaa vastauksen kysymykseesi.
Valitse tästä valikosta asiointisi aihe ja löydä paras ratkaisu tilanteeseesi.
Chatbot Nova auttaa sinua ympäri vuorokauden. Kerro hoidettava pankkiasiasi Novalle ja Nova kertoo miten ja missä asiasi hoituu nopeimmin.
Nova ohjaa sinut tarvittaessa ihmis-avusteiseen chattiin, joka vaatii tunnistautumisen ja on auki arkisin klo 8.00–18.00.
Tunnistautumisen voit tehdä myös toisen pankin tunnuksilla.
Huijauksia on paljon liikkeellä, joten kannattaa olla valppaana myös puhelinhuijausten varalle. Muista, että Nordea ei koskaan pyydä sinulta pankkitunnuksiasi tai korttitietojasi puhelimessa, sähköpostissa tai tekstiviestissä.
Jos saat puhelun Nordeasta, sinulla on kaksi tapaa varmistaa, että puhelu tulee meiltä:
Jos et saa edellä mainituilla tavoilla vahvistusta, että puhut Nordean työntekijän kanssa, katkaise puhelu ja varmista yhteydenoton aitous soittamalla itse Nordean asiakaspalveluun.