Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Asiakaskirjeet

Asiakkaamme saavat kirjeen palveluhinnastoon ja korttiehtoihin tulevista muutoksista syys-lokakuussa 2020. Kirjeet lähetetään henkilöasiakkaillemme mobiili- ja verkkopankkiin tai paperikirjeinä postitse. Muutokset palveluhinnastoon ja korttiehtoihin tulevat voimaan 1.1.2021.

Palveluhinnaston muutokset 1.1.2021

Korttiehdot 1.1.2021 (pdf, 533 KB)Avautuu uuteen ikkunaan

Miksi korotatte palvelumaksuja?

Tarkastelemme palveluidemme hinnoittelua säännöllisesti. Edellisen kerran maksupalvelun ja automaattipalveluiden sekä säilytysmaksujen hintoja on korotettu vuonna 2016.

Miksi korttiehdot muuttuvat?

Tarkennamme korttiehtoja vastaamaan paremmin uudistunutta lainsäädäntöä sekä korttien nykyisiä ominaisuuksia ja korttiyhtiöiden tarjoamia palveluita. Olemme myös täsmentäneet kortin käyttöön liittyviä kohtia ja yksinkertaistaneet korttivalikoimamme kuvauksia sekä määritelmiä.

Mitä toimenpiteitä minulta edellytetään?

Sinun ei tarvitse tehdä mitään, kun hyväksyt palveluhinnaston ja korttiehtojen muutokset. Jos et hyväksy muutoksia, ota yhteyttä Nordea asiakaspalveluun. 

Veloittaako Nordea jatkossa 3 euroa kuukaudessa myös lainan vakuutena olevan asunto-osakekirjan säilytyksestä?

Emme veloita lainan vakuutena olevan asunto-osakekirjan säilytyksestä eli sen säilytys on edelleen maksutonta. 1.1.2021 voimaan tuleva hintamuutos koskee vain säilytyspalvelussa olevia asiakirjoja.