Päivitys pankkitunnuksilla käytettävien palvelujen yleisiin sopimusehtoihin
Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos hyväksyt uudet 1.9.2024 voimaan tulevat ehdot. Mikäli et hyväksy uusia ehtoja, voit ilmoittaa sopimuksen lopettamisesta ottamalla meihin yhteyttä mobiili- tai verkkopankin chatissa kohdassa Tuki. Voit myös soittaa meille mobiilipankista valitsemalla Tuki > Soita.
Päivitimme ehdot vastaamaan paremmin tämänhetkistä maailmantilannetta, jotta voimme havaita ja ehkäistä tiliin sekä maksamiseen liittyviä väärinkäytöksiä entistä aiemmin ja parantaa pankin mahdollisuuksia reagoida kansainvälisten talouspakotteiden vaatimuksiin.
Päivitimme Nordean euromaksualueella välitettävien euromaksujen sekä Nordean lähtevien ja saapuvien valuuttamaksujen yleisiä ehtoja varmistaaksemme turvalliset maksut myös tulevaisuudessa. Tiedot valuuttamaksuihin ja maihin liittyvistä rajoituksista julkaisemme verkkosivuillamme tai asiakkaan käyttämässä sähköisessä kanavassa. Näitä ehtoja sovelletaan sekä henkilö- että yritystileihin.
Päivitimme ehdot vastaamaan paremmin tämänhetkisen maailmantilannetta.
Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos hyväksyt uudet 1.9.2024 voimaan tulevat ehdot. Mikäli et hyväksy uusia ehtoja, voit ilmoittaa palveluiden lopettamisesta 1.9.2024 mennessä ottamalla meihin yhteyttä mobiili- tai verkkopankin chatissa kohdassa Tuki, arkisin klo 8–18. Tarvittaessa voit myös soittaa asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm) ma–pe 8–20 ja la–su 10–16.
Vanhemmat tai huoltajat voivat lopettaa alaikäisen tilin soittamalla asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm). Tilin lopetus edellyttää molempien vanhempien tai huoltajien yhteydenoton asiakaspalveluumme yhdessä tai erikseen. Mikäli alaikäinen on itsenäisesti avannut tilinsä, hän voi lopettaa sen itse soittamalla asiakaspalveluumme.