Tilien ja maksuliikenteen ehtojen päivitys 1.6.2024 alkaen

Päivitys tilien yleisiin ehtoihin

Päivitämme ehdot vastaamaan paremmin tämänhetkistä maailmantilannetta, jotta voimme havaita ja ehkäistä tiliin sekä maksamiseen liittyviä väärinkäytöksiä entistä aiemmin ja parantaa pankin mahdollisuuksia reagoida kansainvälisten talouspakotteiden vaatimuksiin.

Tilin yleiset ehdot 1.6.2024 alkaenAvautuu uuteen ikkunaan

Tilin yleiset ehdot ennen päivitystä
Avautuu uuteen ikkunaan

Päivitys maksuliikenteen yleisiin ehtoihin

Päivitämme Nordean euromaksualueella välitettävien euromaksujen sekä Nordean lähtevien ja saapuvien valuuttamaksujen yleisiä ehtoja varmistaaksemme turvalliset maksut myös tulevaisuudessa. Tiedot valuuttamaksuihin ja maihin liittyvistä rajoituksista julkaisemme verkkosivuillamme tai asiakkaan käyttämässä sähköisessä kanavassa. Näitä ehtoja sovelletaan sekä henkilö- että yritystileihin.

Nordean euromaksualueella välitettävien euromaksujen yleiset ehdot 1.6.2024 alkaenAvautuu uuteen ikkunaan

Nordean euromaksualueella välitettävien euromaksujen yleiset ehdot ennen päivitystä
Avautuu uuteen ikkunaan

Nordean lähtevien ja saapuvien valuuttamaksujen yleiset ehdot 1.6.2024 alkaen
Avautuu uuteen ikkunaan

Nordean lähtevien ja saapuvien valuuttamaksujen yleiset ehdot ennen päivitystäAvautuu uuteen ikkunaan

Päivitys yritystilien yleisiin ehtoihin

Päivitämme ehdot vastaamaan paremmin tämänhetkisen maailmantilannetta.

Yritystilien ehdot

Uudet ehdot tulevat voimaan automaattisesti

Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos hyväksyt uudet 1.6.2024 voimaan tulevat ehdot. Mikäli et hyväksy uusia ehtoja, voit ilmoittaa palveluiden lopettamisesta 1.6.2024 mennessä ottamalla meihin yhteyttä mobiili- tai verkkopankin chatissa kohdassa Tuki, arkisin klo 8–18. Tarvittaessa voit myös soittaa asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm) ma–pe 8–20 ja la–su 10–16.

Vanhemmat tai huoltajat voivat lopettaa alaikäisen tilin soittamalla asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm). Tilin lopetus edellyttää molempien vanhempien tai huoltajien yhteydenoton asiakaspalveluumme yhdessä tai erikseen. Mikäli alaikäinen on itsenäisesti avannut tilinsä, hän voi lopettaa sen itse soittamalla asiakaspalveluumme.