Tämä saavutettavuusseloste koskee Nordea Wallet -sovellusta. Seloste on julkaistu 18.06.2021 ja päivitetty 24.10.2022. Olemme arvioineet palvelun saavutettavuuden itse.
Nordea Wallet -mobiilisovelluksen saavutettavuusseloste
Digipalvelun saavutettavuuden tila
Täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain.
Ei saavutettava sisältö
Mobiilisovellus ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen
Havaittava
1.1.1 Ei-tekstuaalinen sisältö (A):
- Näytönlukija ei saa osassa toiminnoista oikeata vastausta.
1.3.4 Asento (AA):
- Sovellus tukee vain pystyasentoa.
1.3.5 Määrittele syötteen tarkoitus (AA):
- Haku-kentässä ja Tuohi Mastercard -hakemuksessa puutteita.
1.4.3 Kontrasti (minimi, AA):
- Mahdollisia puutteita visuaalisen esitystavan kontrastisuhteissa.
1.4.4 Tekstin koon muuttaminen (AA):
- Tekstin koon muuttaminen onnistuu ainoastaan laitteen asetuksia muuttamalla.
1.4.5 Tekstiä esittävät kuvat (AA):
- Osalla bannereista ei ole tekstivastinetta.
1.4.11 Ei-tekstimuotoisen sisällön kontrasti (AA):
- Mahdollisia puutteita visuaalisessa esitystavassa.
Saavutettavuuspalaute
Kohtasitko saavutettavuuspuutteita digitaalisissa palveluissamme? Jos et löytänyt vastausta kohtaamaasi ongelmaan saavutettavuusselosteista, annathan meille palautetta.
Valvontaviranomainen
Mikäli huomaat sivuilla saavutettavuuspuutteita, otathan ensin yhteyttä meihin palveluntarjoajana. Vastaamme palautteisiin 14 päivän kuluessa, jos olet jättänyt yhteystietosi lomakkeella. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta 14 päivän kuluessa, voit olla yhteydessä valvovaan viranomaiseen eli Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston verkkosivuilla on kerrottu kuinka huomautuksen voi tehdä ja miten se käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
saavutettavuus@avi.fi
Puhelinnumero vaihde 0295 016 000