
Ratkaisuja arjen raha-asioihin
Tältä sivulta löydät ratkaisuja, joilla saat joustoa ja turvaa arjen raha-asioihin. Kuinka haet taukoa asuntolainan maksuun, joustoa kuukausieriin, tai miten saat vakuutuksella turvaa talouteesi. Voit tehdä useimmat muutokset ja hakemukset saman tien verkko- tai mobiilipankissa.
Auta läheistäsi asioimaan ilman konttorissa käyntiä
Käteistä tarvitaan nykyään harvoin, ja erityisesti tässä tilanteessa sen käyttöä tulisi välttää. Varmista, että lähipiirisi kuuluvalla henkilöllä on käytössään maksamiseen soveltuva kortti.Avautuu uuteen ikkunaan
Jos korttia ei kuitenkaan ole käytössä, käteistä voi tilata postin välityksellä. Avautuu uuteen ikkunaan
Laskujen hoitamisessa suoramaksu on kätevä vaihtoehto; on myös mahdollista hyödyntää maksupalvelua.Avautuu uuteen ikkunaan
Tutustu tarkemmin tapoihin hoitaa pankkiasiat helposti ja turvallisestiAvautuu uuteen ikkunaan.
Selvitä muita asiointimahdollisuuksia soittamalla Nordea Asiakaspalveluun.
Kortteihin liittyvät vakuutukset ja reklamaatiot
Luottokorttisi sisältämä peruutusturva antaa sinulle mahdollisuuden peruuttaa matkasi, jos sinä tai lähiomaisesi sairastuu ennen matkaa. Lue lisää matkavakuutuksesta
Jos korona-epidemia on aiheuttanut sinulle muutoksia matkasuunnitelmiisi, lue tämä ohjeemme ennen reklamaation tekemistä.
Suojaudu huijauksilta
Turvallisuutesi on meille tärkeää. Siksi kehitämme jatkuvasti turvallisuusratkaisujamme sekä palvelujamme. Erilaisia huijauksia on nykypäivänä liikkeellä paljon. Opettele tunnistamaan ne, niin pysyt valppaana ja vältyt tulemasta huijatuksi.
Kertaa ohjeet turvallisesta asioinnista ja suojaudu huijauksilta
Seuraa markkinatilannetta
Koronaviruksen leviämisestä lähtenyt levottomuus on heiluttanut markkinoita epätavallisen rajusti. Kun pörssikurssit heilahtelevat, on tärkeää pysyä rauhallisena.
Tutustu markkinaseurantaamme ja lue uusimmat markkinakommentit.
Palvelut yritysasiakkaille
Yritysasiakkaan ajankohtaiset tiedot asiakaspalvelun tilanteesta sekä tarvittavat ohjeet itsepalvelukanavien käyttöön löydät yritysasiakkaan sivulta.
Ota yhteyttä Nordea Asiakaspalveluun
ma-pe 8-20, la-su 9-17
* paikallisverkkomaksu/matkapuhelinmaksu