Nordea ID -sovelluksen ensimmäinen käyttöönotto eli aktivointi

Nordea ID -sovelluksen käyttöönotto tapahtuu lataamalla ja aktivoimalla sovellus. Suosittelemme, että lataat ja aktivoit Nordea ID -sovelluksen useampaan eri laitteeseen. Tilaa omat aktivointitunnukset jokaiseen laitteeseen erikseen, sillä aktivointitunnukset ovat kertakäyttöisiä.

Aktivoi toisen pankin tunnuksilla
Aktivoi ilman tunnistautumisvälinettä tai jos sinulla on vain tunnuslukukortti
Aktivoi Nordean maksukortilla

Nordea ID -sovelluksen uudelleen aktivointi

Nordea ID -sovelluksen käyttöönotto tapahtuu lataamalla ja aktivoimalla sovellus. Suosittelemme, että lataat ja aktivoit Nordea ID -sovelluksen useampaan eri mobiililaitteeseen. Helpoiten aktivoit sovelluksen QR-koodilla.

Ohjeissa kerromme miten aktivoit Nordea ID -sovelluksen vaihtaessasi vanhasta mobiililaitteesta (puhelin tai tabletti) uuteen tai suoraan uuteen mobiililaitteeseen. 

Aktivoi toisesta laitteesta uuteen
Aktivoi suoraan uuteen laitteeseen

Usein kysyttyä ja yleisimpiä virhetilanteita

Turvallisuus

Turvallisuutesi on meille tärkeää. Siksi kehitämme jatkuvasti turvallisuus-ratkaisujamme sekä palvelujamme.

Lue ohjeet turvalliseen pankkiasiointiin

Tarvitsetko digitukea?

Autamme sinut alkuun, jotta pääset hoitamaan päivittäiset pankkiasiasi helposti ja turvallisesta itse kotoa käsin.

Tutustu neuvoihin ja ohjeisiin

Löysitkö etsimäsi?