Sisäänkirjautuminen henkilöasiakkaan verkkopankkiin
Sisäänkirjautuminen yritysasiakkaan verkkopankkiin.
Unohtunut PIN-koodi, kadonnut kortti, luottokortin laskutus ja muut kortteihin liittyvät kysymykset.
Kysymykset ja vastaukset maksu- ja luottokorteista
Tilin avaaminen, tiliote, e-lasku ja muut tileihin ja maksuihin liittyvät kysymykset.
Kysymykset ja vastaukset tileistä ja maksuista
Lainan hakeminen, muutokset lainaan, lyhennysvapaa ja muut lainoihin ja luottoihin liittyvät kysymykset.
Kysymykset ja vastaukset lainoista ja kulutusluotoista
Säästämisen aloittaminen, sijoitusneuvonta ja muut säästämiseen ja sijoittamiseen liittyvät kysymykset.
Kysymyksiä ja vastauksia säästämisestä ja sijoittamisesta
Sovelluksen aktivointi, sovelluksen käyttö, ongelmatilanteet ja muut Nordea ID- sovellukseen liittyvät kysymykset.
Kysymyksiä ja vastauksia Nordea ID -sovelluksesta
Sovellusten ominaisuudet, käyttö, ongelmatilanteet ja muut mobiili- ja verkkopankkiin liittyvät kysymykset.
Kysymyksiä ja vastauksia mobiili- ja verkkopankista
Kysy heti chatissa
Usein kysytyt
Soita meille
Nordea Omaposti