Mobiilipankin edut sinulle

Nordean mobiilipankissa voit kätevästi hoitaa pankkiasioitasi missä ja milloin vain. 

Mobiilipankissa voit mm. 

  • maksaa laskuja
  • tarkistaa tiliesi saldot ja tapahtumat
  • siirtää rahaa itsellesi ja muille
  • sulkea kortteja tilapäisesti tai pysyvästi
  • tarkistaa korttien tunnusluvut (PIN) veloituksetta
  • muuttaa korttiesi asetuksia (mm. käyttöalueen rajaus ja käteisnostorajat)
  • tehdä korttireklamaation
  • seurata talouttasi ja laatia budjetteja
  • hoitaa pankkiasioitasi älylaitteellasi missä tahansa oletkin.​

Hups! Jos haluat nähdä tällaista sisältöä, hyväksy ensin Nordean markkinointievästeet

Mobiilipankin käyttöönotto

Mobiilipankin uusin versio on 4.25

Mobiilipankin versiossa 4.25 tulleet tärkeimmät uudistukset:

  • Nyt voit tarkastaa taloutesi kunnon Seuranta-välilehdellä Talouden kuntotarkastuksessa.
  • Valuuttamaksuosion ulkoasua on uudistettu.
  • Korttiluetteloon on tehty parannuksia.
  • Näet nyt tiliesi koron omasta kohdastaan tiliosiossa.
  • Voit käyttää kotimaan maksuihin RF-viitenumeroa.
  • Voit valita, miten haluat vahvistaa sijoitustoimeksiantosi.

Toivottavasti pidät näistä uudistuksista!

Nordea Mobile -tiimi

Näin varmistat, että sinulla on uusin versio mobiilipankista

  • Jos käytät jo mobiilipankkia ja olet ottanut käyttöön automaattiset päivitykset, sinun ei tarvitse tehdä mitään. 
  • Jos käytät jo mobiilipankkia, mutta et ole ottanut käyttöön automaattisia päivityksiä, lataa päivitys laitteesi sovelluskaupasta.
  • Jos sinulla ei ole vielä Nordea Mobile -sovellusta, voit ladata sen laitteesi sovelluskaupasta.

Mikäli et löydä sovellusta laitteesi sovelluskaupasta, sitä ei ehkä ole saatavissa puhelimellesi. Käyttöjärjestelmän on oltava turvallisuussyistä iOS-laitteissa versio 15 tai uudempi ja Android-laitteissa versio 9.0 tai uudempi, jotta voit käyttää sovellusta. Mobiilipankkia ei valitettavasti ole saatavissa laitteille, jotka eivät tue näitä käyttöjärjestelmiä. Voit kuitenkin käyttää Nordean verkkopankkia laitteesi selaimella.

Ohjeita mobiilipankin käyttöön

Alla olevasta valikosta löydät ohjeita mobiilipankin käyttöön. Tutustu ohjeisiin ja huomaat kuinka monia asioita voit hoitaa itse mobiilipankissa.

Onko taloutesi kunnossa – kiinnostaako Talouden kuntotarkastus?

Talouden kuntotarkastus on työkalu henkilökohtaisen talouden hallintaan. Sen tavoitteena on auttaa sinua näkemään oma taloustilanteesi entistä kokonaisvaltaisemmin.

Vastaamalla muutamaan kysymykseen saat meiltä ehdotuksia, jotka voivat auttaa sinua suunnittelemaan tilannettasi kohentavia toimia nyt ja pitkällä aikavälillä. Suunnitelmallisuus esimerkiksi lisäsäästöjen kerryttämisessä voi auttaa sinua toteuttamaan tulevaisuuden unelmasi.

Kuntotarkastuksessa kysymme sinulta taloutesi eri osatekijöistä, kuten kuukausituloistasi, mahdollisesta kuukausisäästämisestä, kulutusluotosta, henkivakuutuksesta, pitkäaikaisesta säästämisestä ja tulossa olevista suuremmista kulueristä. 

Näin teet oman talouden kuntotarkastuksen: 

  1. Avaa mobiilipankki (versio 4.25 tai uudempi) ja mene Seuranta-välilehdelle. Vieritä sivua alaspäin, kunnes löydät Talouden kuntotarkastuksen. 
  2. Vastattuasi kysymyksiin saat ehdotuksia toimista, jotka voivat auttaa sinua kohentamaan taloutesi kuntoa. 
  3. Jos tilanteesi muuttuu, voit päivittää vastauksiasi milloin tahansa.

Usein kysyttyä mobiilipankista

Nyt on haku entistä tehokkaampi

Etkö löytänyt etsimääsi?

Kokeile mobiilipankin hakutoimintoa. 

Lue ohjeet

Information 640x360

Löysitkö etsimäsi?