Nordean palveluasiamies

Mikäli olet jo tehnyt valituksen, mutta et ole tyytyväinen Nordea Asiakaspalvelusta saamaasi ratkaisuun, voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen. Palveluasiamies arvioi hoidettiinko valitus pankin puolelta oikein ja hyvän pankkitavan mukaisesti. Voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen tällä lomakkeella, tai postitse Palveluasiamies, Satamaradankatu 5, 00020 Nordea.

Palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys pankin suuntaan on suojattu.

Nordea Bank Oyj käsittelee rekisterinpitäjänä yhteystietojasi, kun se toimittaa tuotteita ja palveluja, joista osapuolet ovat sopineet. Lisäksi Nordea käsittelee henkilötietoja muissa yhteyksissä, kuten silloin kun vastaamme asiakkaiden pyyntöihin tai lakien ja muiden säännösten noudattaminen sitä edellyttää. Yksityiskohtaista tietoa henkilötietojen käsittelystä Nordeassa annetaan Nordean tietosuojaselosteessa. Tietosuojaselosteen voi saada myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, jonka yhteystiedot ovat nordea.com-sivustolla. Tietosuojaseloste sisältää tietoa henkilötietojesi käsittelyyn liittyvistä oikeuksistasi, joita ovat muun muassa oikeus tutustua tietoihin, oikeus tietojen oikaisemiseen ja oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen.

Lue henkilötietojen käytöstäAvautuu uuteen ikkunaan

Sinua saattaisi kiinnostaa myös