Nordean Palveluasiamies

Palveluasiamies toimii Nordean sisäisenä muutoksenhakutahona. Jos et ole tyytyväinen asiakaspalvelustamme saamaasi ratkaisuun, palveluasiamies voi auttaa asian selvittämisessä. Palveluasiamies arvioi hoidettiinko valitus pankin puolelta oikein ja hyvän pankkitavan mukaisesti. Voit ottaa yhteyttä Nordean Palveluasiamieheen alla olevalla lomakkeella tai postitse Palveluasiamies, Satamaradankatu 5, 00020 Nordea. Kerro mihin asiaan toivot Palveluasiamiehen kannanottoa ja miksi olet tyytymätön aiempaan ratkaisuun.

Palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys pankin suuntaan on suojattu.

Nordea Bank Oyj käsittelee rekisterinpitäjänä yhteystietojasi, kun se toimittaa tuotteita ja palveluja, joista osapuolet ovat sopineet. Lisäksi Nordea käsittelee henkilötietoja muissa yhteyksissä, kuten silloin kun vastaamme asiakkaiden pyyntöihin tai lakien ja muiden säännösten noudattaminen sitä edellyttää. Yksityiskohtaista tietoa henkilötietojen käsittelystä Nordeassa annetaan Nordean tietosuojaselosteessa. Tietosuojaselosteen voi saada myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, jonka yhteystiedot ovat nordea.com-sivustolla. Tietosuojaseloste sisältää tietoa henkilötietojesi käsittelyyn liittyvistä oikeuksistasi, joita ovat muun muassa oikeus tutustua tietoihin, oikeus tietojen oikaisemiseen ja oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen.

Lue henkilötietojen käytöstä

Sinua saattaisi kiinnostaa myös