Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Palveluasiamies

Nordeassa toimii palveluasiamies, joka huolehtii siitä, että palautteesi, ideasi ja mielipiteesi otetaan huomioon ja käsitellään asianmukaisesti. Palveluasiamies on käytettävissäsi ja tulee jälkikäteen mukaan selvittämään asiaa, mikäli asiakaspalvelusta saamasi ratkaisu palautteeseen ei tunnu oikealta. Palveluasiamies siis arvioi hoidettiinko ongelmatilanne pankin puolelta oikein ja hyvän pankkitavan mukaisesti.

Ole yhteydessä palveluasiamieheen alla olevalla lomakkeella tai postilla Palveluasiamies, Satamaradankatu 5, 00020 Nordea.

Tarkista, että olet täyttänyt kaikki tähdellä * merkityt kohdat. Palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys pankin suuntaan on suojattu.

Anna palautetta

Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan.

Lue lisää

Pankista riippumattomat muutoksenhakutahot

Aina pankin tarjoama ratkaisu ei tyydytä asiakasta. Silloin asian selvittelyä voi jatkaa pankista riippumattoman neuvonnan tai viranomaisen kanssa.

Lue lisää

Palautelomake

Lomake on palautteenantoa varten, jos haluat hoitaa päivittäisiä pankkiasioitasi, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Lue lisää