Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

MyLife Go - liikkumalla korkeampi vakuutusturva

Liitä MyLife-henkilövakuutukseesi maksuton MyLife Go ja reippaile itsellesi jopa 25 % korotus vakuutusturvaasi!

Reippaasti parempi vakuutusturva

Haluatko korottaa vakuutusturvasi määrää omalla aktiivisuudellasi? Liitä henkilövakuutukseesi maksuton MyLife Go, jonka avulla voit korottaa vakuutusturvaasi jopa 25 %.

Miksi MyLife Go?

  • Kannustaa aktiiviseen arkeen - Saat tietoa aktiivisuutesi määrästä ja tasosta. Liikunta lisää hyvinvointiasi ja auttaa jaksamaan arjessa sekä voimaan paremmin. 
  • Taloudellinen turva kasvaa - Omalla aktiivisuudellasi voit ansaita jopa 25 % suuremman vakuutusturvan. Ainutlaatuinen tapa kasvattaa omaa ja läheistesi taloudellista turvaa! 
  • Voit tehdä hyvää myös muille - Lähde mukaan vaihtuviin hyväntekeväisyyskampanjoihimme! Kampanjoissa kerrytät omalla liikkumisellasi pisteitä yhteiseen keräyskohteeseen.

MyLife Go on liitettävissä uuteen tai olemassa olevaan henkilövakuutukseen. Vakuutusturvan korotus on mahdollista saada henkivakuutukseen, vakavan sairauden turvaan, pysyvän työkyvyttömyyden turvaan sekä tapaturmaisen kuoleman tai pysyvän työkyvyttömyyden turvaan.

Kuinka MyLife Go toimii?

Käytät MyLife Go:ta Fjuul-aktiivisuussovelluksen avulla. Sovellus muuttaa arjen liikuntasi sinua hyödyttäviksi Fjuul-pisteiksi. Samalla kuntosi kohoaa ja vakuutusturvasi määrä kasvaa.

Miten voin seurata aktiivisuuttani?

Voit seurata päivittäistä aktiivisuuttasi Fjuul-sovelluksessa: näet, kuinka monta Fjuul-pistettä liikkumasi minuutit tänään ovat kerryttäneet. Näet myös Fjuul-pisteidesi määrän 100 päivän ajalta ja pystyt näin seuraamaan aktiivisuuttasi pidemmältä ajalta. 

Nordean verkkopankin Vakuutukset-palvelusta näet aktiivisuustasosi sekä vakuutusturvasi korotuksen määrän.

Mistä Fjuul-pisteet tulevat ja miten niitä lasketaan?

Fjuul-sovellus kerää tietoa päivittäisestä aktiivisuudestasi ja muuttaa tiedon Fjuul-pisteiksi. Fjuul-pisteet perustuvat liikkumisen tehokkuuteen ja kestoon. Mitä tehokkaammin liikut, sitä enemmän kerrytät Fjuul-pisteitä. Pisteitä kertyy reippaasta ja raskaasta liikunnasta. Alemman tehon kevyestä liikunnasta ei kerry Fjuul-pisteitä. 

Esimerkiksi reilun puolen tunnin reipas kävely vastaa 150 Fjuul-pistettä. Jos liikut tehokkaammin, kuten juosten, voi esimerkiksi 15 minuuttia riittää 150 Fjuul-pisteen kerryttämiseen. Pisteiden kertyminen riippuu liikkeen tehosta ja kestosta, joten voit saada 150 pistettä eri tavoin. 

Parhaiten varmistat aktiivisuustasosi ajantasaisuuden avaamalla Fjuul-sovelluksen päivittäin.

Millaisen korotuksen voin saada vakuutusturvaani? 

Fjuul ilmoittaa vakuutusyhtiölle aktiivisuustasosi, jonka perusteella saat 0 %, 15 % tai 25 % korotuksen MyLife-vakuutusturvaasi. Aktiivisuustasot perustuvat viimeisen 100 päivän Fjuul-pisteiden liukuvaan keskiarvoon. 

Aktiivisuustasot ja niiden pisterajat:

  • Aloittelija 0-149 pistettä, ei korotusta vakuutusturvaan 
  • Arkiliikkuja 150-349 pistettä, 15 % korotus vakuutusturvaan 
  • Aktiiviliikkuja 350- pistettä, 25 % korotus vakuutusturvaan 

Mistä ajankohdasta alkaen saavuttamani vakuutusturvan korotus on voimassa?

Aktiivisuustasosi ja sen mukainen mahdollinen vakuutusturvan korotus tulee voimaan, kun olet käyttänyt MyLife Go:ta 100 päivän ajan.

Mitä henkilökohtaisia tietojani vakuutusyhtiö saa Fjuulilta?

Keräämiesi Fjuul-pisteiden keskiarvon viimeksi kuluneen 100 päivän ajalta ja tästä keskiarvosta muodostuvan aktiivisuustason.

Mihin voin olla yhteydessä, jos minulla on kysyttävää Fjuul-sovelluksesta?

Fjuul-sovelluksen Lähetä palautetta -toiminnon kautta tai sähköpostitse: moc.luujf@troppus.

Kuinka otan MyLife Go:n käyttöön uudessa vakuutuksessa?
Kuinka saan MyLife Go:n aiemmin otettuun vakuutukseen?
Hyväntekeväisyyskampanjat
Säännöt ja tuoteselosteet

Lisääntynyt liikunta tuo iloa itselleni ja koiralle - Julia 26v.

"MyLife Go:n tuoma lisähyöty parantaa motivaatiotani ja kannustaa liikkumaan myös laiskempina päivinä."

Lue asiakkaamme Julian tarina MyLife Go:n käytöstä

Sain lisää motivaatiota pyöräilyyn - Esa 40v.

"Aika nopeasti pääsin arkiliikkujan tasoon eli 15 % korotukseen. Siihen pääsi työmatkapyöräilyllä, eli pyöräilemällä arkisin noin 10 km päivässä."

Lue asiakkaamme Esan tarina MyLife Go:n käytöstä

Ikääntyessä liikunta on tärkeää jaksamisen kannalta - Janna 57v.

"Olen ilokseni saanut myös muutaman huonosti liikkuvan ystäväni liikkumaan, kun olen kehunut tätä MyLife Go -ominaisuutta."

Lue asiakkaamme Jannan tarina MyLife Go:n käytöstä

Laske hinta vakuutukselle ja osta verkosta

Saat suosituksen sinulle sopivasta vakuutusturvasta helposti ja nopeasti.

Laske hinta ja osta