- Ole ensin yhteydessä myyjään tai palveluksen suorittajaan, ja korvaus järjestyy usein suoraan.
- Jos ette kuitenkaan pääse yhteisymmärrykseen asiassa, tee korttireklamaatio pankille. Liitäthän mukaan alkuperäisen tilausvahvistuksen sekä selvityksen yhteydenotostasi myyjään.
Me jatkamme asian selvittelyä puolestasi. Silloin, kun sinulla on oikeus saada esimerkiksi hinnanpalautusta tai vahingonkorvausta myyjältä tai palveluksen suorittajalta tämän sopimusrikkomuksen johdosta, Nordea vastaa kuluttajansuojalain mukaisesti yhteisvastuullisesti myyjän tai palveluksen suorittajan kanssa sinulle kuuluvasta rahasuorituksesta.
Konkurssitilanteissa saat rahasi takaisin pankilta mikäli tapahtuma on maksettu luottokortilla. Liitäthän reklamaatiosi liitteeksi tilausvahvistuksen. Pankki on erikseen yhteydessä mikäli käsittelyn aikana ilmenee kysyttävää.
Konkurssitilanteissa saat rahasi takaisin pankilta mikäli tapahtuma on maksettu luottokortilla. Liitäthän reklamaatiosi liitteeksi tilausvahvistuksen. Pankki on erikseen yhteydessä mikäli käsittelyn aikana ilmenee kysyttävää.