Premium Asiakaspalvelu

Tervetuloa Premium Asiakaspalveluun

Pääset hoitamaan monia pankkiasioitasi kätevästi mobiilissa ja verkkopankissa. Kun tarvitset apua arjen pankkiasioiden hoidossa, saat nyt puhelimella nopeasti yhteyden asiantuntijaan.

Arkisin päiväaikaan soittaessasi Nordean numeroon 0200 3000 (pvm/mpm) sinulle vastaa joku meidän Premium-asiakkaiden tarpeisiin erikoistuneista neuvojista. Tämä Premium-palvelu avautuu sinulle, kun tunnistaudut pankkitunnuksillasi puhelun alussa; helpoiten soitat mobiilipankissa, koska sitä avatessasi tunnistaudut.

Puhelun aikana voit ottaa kaikki pankkiasiasi esille; voimme esimerkiksi tarkistaa, että koko perheen asiointi on hyvässä hoidossa. Keskustelemme mielellämme myös varainhoidon suunnitelman ajantasaisuudesta. Varaamme sinulle ajan omalle varainhoitajalle tarvittaessa samoin kuin Premium-rahoitustiimin asiantuntijoille. 

Premium Asiakaspalvelu palvelee numerossa 0200 3000 (pvm/mpm)

Premium Asiakaspalvelussa hoidat esimerkiksi:

  • maksu- ja luottokortteihin liittyvät asiat, kuten uuden kortin tilaus ja korttimuutokset, rinnakkaiskorttitilaukset
  • tilisiirrot ja tilitapahtumien tarkastaminen ja selvitykset
  • mobiili- ja verkkopankin sekä tunnuslukusovelluksen käytön opastus 
  • luottotapahtumien tarkistamiset / selvittelyt
  • alaikäisten pankkiasiat.

Pankkitunnuksilla tunnistautuneena pääset nopeasti Premium-asiakkaiden palveluun erikoistuneelle neuvojalle.

  • soittamalla mobiilipankin kautta Ota yhteyttä-osiosta
  • soittamalla suoraan numeroon 0200 3000 (pvm/mpm)

Katso kaikki Premium-asiakkaan edut