Kysy chatissa Avautuu uuteen ikkunaan

Premium 24/7 -asiakaspalvelu

Uusi etu sinulle Premium-asiakkaamme – tervetuloa arjen pankkiasioiden 24/7-palveluun!

Monia asioita hoidat kätevästi mobiilissa ja verkkopankissa. Kun tarvitset apua arjen pankkiasioiden hoidossa, saat nyt puhelimella nopeasti yhteyden asiantuntijaan. Palveluneuvoja Benjamin Malinen on yksi heistä, ja kertoo nyt, kuinka ja mitä asioita puhelimessa voit hoitaa.

Arkisin päiväaikaan soittaessasi Nordean numeroon 0200 3000 (pvm/mpm) sinulle vastaa joku meidän Premium-asiakkaiden tarpeisiin erikoistuneista neuvojista. Tämä Premium-palvelu avautuu sinulle, kun tunnistaudut pankkitunnuksillasi puhelun alussa; helpoiten soitat mobiilipankissa, koska sitä avatessasi tunnistaudut.

Benjamin MalinenAsiakkaat ovat kokeneet Premium 24/7 -palvelun positiivisena uudistuksena. Etenkin nopeammasta palveluun pääsystä on tullut positiivista palautetta. Jonotusaika puhelimessa on lyhentynyt, ja aika varainhoitajalle tai rahoitusneuvojalle on löytynyt asiakkaalle sopivaan aikaan. 

Monille on tullut myös yllätyksenä, kuinka moni pankkiasia hoituu nykyään puhelimitse. Premium-eduista ja digipalveluista kerromme myös aktiivisesti, koska kaikille asiakkaille ne eivät ole vielä tuttuja.

Kaikki asiat kuntoon kerralla

Usein asiakkaalle tärkeää on henkilökohtainen ja kokonaisvaltainen palvelu. Avain omien asioiden hoitoon pankissa on tunteminen; tunnistautuminen takaa sen, että tiedämme juuri sinun soittavan. Pyrimme hoitamaan aina kaikki arjen pankkiasiasi saman soiton aikana kuntoon, jottei sinun tarvitse huolehtia niistä montaa kertaa. 

Puhelun aikana voit ottaa siis kaikki pankkiasiat esille; voimme esimerkiksi tarkistaa, että koko perheen asiointi on hyvässä hoidossa. Keskustelemme mielellämme myös varainhoidon suunnitelman ajantasaisuudesta. Varaamme sinulle ajan omalle varainhoitajalle tarvittaessa samoin kuin Premium-rahoitustiimin asiantuntijoille. 

Premium 24/7 palvelee puhelinnumerossa 0200 3000 (pvm/mpm)

Hoidat esimerkiksi

  • maksu- ja luottokortteihin liittyvät asiat, kuten uuden kortin tilaus ja korttimuutokset, rinnakkaiskorttitilaukset
  • tilisiirrot ja tilitapahtumien tarkastaminen ja selvitykset
  • mobiili- ja verkkopankin sekä tunnuslukusovelluksen käytön opastus 
  • luottotapahtumien tarkistamiset / selvittelyt
  • alaikäisten pankkiasiat.

Pankkitunnuksilla tunnistautuneena pääset nopeasti Premium-asiakkaiden palveluun erikoistuneelle neuvojalle

  • soittamalla mobiilipankin kautta Ota yhteyttä-osiosta
  • soittamalla suoraan numeroon 0200 3000 (pvm/mpm)

Katso kaikki Premium-asiakkaan edut