Usein kysyttyä ajanvarauksesta
Kysymyksiä ja vastauksia ajanvarauksesta
- Tarvitseeko minun varata aika?
Useimmat pankkiasiat hoidat itse kätevästi verkko- ja mobiilipankissa. Jos kuitenkin tarvitset apua, autamme sinua puhelimessa, chatissa ja somessa ilman ajanvarausta. Kun asiasi koskee asuntolaina- tai sijoitusneuvottelua, neuvojamme varaa tarvittaessa ajan verkkotapaamiseen.
Löydä nopein tapasi asioida
- Miten varaan ajan asuntolaina- tai sijoitusneuvotteluun?
Otamme sinuun yhteyttä ja varaamme ajan lainaneuvotteluun sen jälkeen, kun olet lähettänyt asuntolainahakemuksen meille verkossa. Lue lisää kodinomistajan ajanvarauksesta.
Ajan sijoitusneuvotteluun saat lähettämällä meille yhteydenottopyyntölomakkeen. Sijoitusneuvojamme käyvät kanssasi läpi säästämiseen ja sijoittamiseen liittyviä kysymyksiä, ja teemme juuri sinulle sopivan sijoitussuunnitelman.
- Miten peruutan jo varaamani ajan?
Helpoiten perut varatun ajan verkko- tai mobiilipankissa. Jos sinulla ei ole Nordean pankkitunnuksia, voit peruuttaa ajan Nordea Asiakaspalvelussa.