Tervetuloa uuteen verkkopankkiin!
Ensimmäinen Solo-verkkopankki avattiin jo vuonna 1989 ja se oli kansainväliselläkin mittapuulla edelläkävijä.
Nyt meidän on aika päästää vanha verkkopankki viettämään ansaittuja eläkepäiviään ja luovuttaa kapula uudelle verkkopankille.
Mitä tapahtuu?
Nordea ID -sovelluksella ja tunnuslukulaitteella kirjaudutaan uuteen verkkopankkiin. Vanhaan verkkopankkiin voit kirjautua vain tunnuslukukortilla, kunnes se suljetaan kokonaan.
Miten saan Nordea ID -sovelluksen käyttöön?
Lataa puhelimen tai tabletin sovelluskaupasta (App Store tai Play kauppa) Nordea ID.
Tilaa aktivointikoodit Nordea ID -sovelluksesta:
- Avaa Nordea ID -sovellus ja aloita aktivointikoodien tilaaminen nimeämällä profiilisi.
- Valitse maa, kieli ja asiakastyyppi.
- Valitse tunnistautumistavaksi ’Aktivointikoodi’ ja ’Haluan tilata aktivointikoodin ja väliaikaisen PIN-koodin’.
- Syötä sovellukseen Nordean käyttäjätunnuksesi sekä puhelinnumerosi ja napauta ’Tilaa koodit’.
Jos et saa tunnuksia tilattua suoraan sovelluksen kautta, soitathan Asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm).
Miten tämä vaikuttaa minun asiointiini?
Ota uusi verkkopankki viimeistään nyt käyttöösi. Kirjaudut uuteen verkkopankkiin Nordea ID -sovelluksella tai tunnuslukulaitteella.
Mistä saan tukea?
Olemme koonneet tälle sivulle erilaisia tukimateriaaleja, jotta uuden verkkopankin käyttöönotto onnistuu sujuvasti.
Parhaiten sinua verkkopankin käytössä neuvoon Nova Chatbot. Löydät sen verkkopankkiin kirjautuneena kohdasta Tuki -> aloita chat verkkopankkiin kirjautuneena.
Katso myös Opas verkkopankin käytön aloittamiseen (pdf, 1 MB)Avautuu uuteen ikkunaan