Mitä tapahtuu?
Vanhaan verkkopankkiin kirjautuminen on päättynyt 15.11.2023. Samalla paperisen tunnuslukukortin käyttö loppui.
Miten tämä vaikuttaa asiointiini?
Vanhan verkkopankin sulkeutumisen yhteydessä myös paperisen tunnuslukukortin käyttö päättyy. Ota uusi verkkopankki nyt käyttöösi. Kirjaudut uuteen verkkopankkiin Nordea ID -sovelluksella tai Nordea ID -laitteella.
Tarjoamme sinulle digineuvontaa ja opastusta, kun kaipaat tukea pankkiasioiden digitaaliseen hoitamiseen. Valitse vain sinulle sopivin tapa.
Tutustu miten monin tavoin voimme sinua tukea digituki-sivuiltamme.
Vaihtoehdot paperiselle tunnuslukukortille
Nordea ID -sovellus
Nordea ID -sovellus on mobiililaitteesi ladattava tunnistautumisväline. Nordea ID -sovelluksen avulla kirjaudut verkko- ja mobiilipankkiin, hyväksyt verkkomaksuja ja verkossa tehtyjä korttimaksuja sekä tunnistaudut kolmannen osapuolen palveluun, kuten Kelaan ja OmaVeroon.
Ota Nordea ID -sovellus käyttöösi
Nordea ID -laite
Nordea ID -laite on tunnistautumisväline asiakkaillemme, joilla ei ole älypuhelinta tai tablettia, johon saisi asennettua Nordea ID -sovelluksen.
Nordea ID -laitteen avulla kirjaudut verkkopankkiin, hyväksyt verkkomaksuja ja verkossa tehtyjä korttimaksuja sekä tunnistaudut kolmannen osapuolen palveluun, kuten Kelaan ja OmaVeroon.
Voit tilata Nordea ID -laitteen olemalla yhteydessä asiakaspalveluummeAvautuu uuteen ikkunaan.
Tutustu Nordea ID -laitteen aktivointiohjeisiinAvautuu uuteen ikkunaan.
Mistä saan tukea?
- Jos tarvitset tukea digipalveluiden käytössä, tutustu sivuihimme nordea.fi/digineuvonta.
- Autamme senioriasiakkaita puhelimitse omalla puhelinlinjalla. Seniorilinjalle pääset ma-pe klo 8-20 soittamalla 0200 3000Avautuu uuteen ikkunaan (pvm/mpm*) ja valitsemalla numeronäppäimellä nolla.
- Verkkopankin käytössä sinua neuvoo myös Nova Chatbot. Löydät Novan verkkopankkiin kirjautuneena kohdasta Tuki -> aloita chat verkkopankkiin kirjautuneena.