1. Varaa aika lääkäriin

  • Varaa aika suoraan haluamallesi lääkärille. Tässä vaiheessa sinun ei tarvitse ottaa yhteyttä vakuutusyhtiöön. 
  • Suosittelemme käyttämään yhteistyökumppanimme Terveystalon palveluita. Helpoiten varaat ajan Terveystalon verkkopalvelustaAvautuu uuteen ikkunaan
  • Voit valita, varaatko ajan lääkärin vastaanotolle vai etälääkäripalveluun. 
  • Maksa lääkärikäynti itse vastaanoton jälkeen.

2. Hae korvausta verkossa

  • Kun olet käynyt lääkärissä, täytä korvaushakemus verkossa.
  • Kirjaudu Nordean Vakuutukset-palveluunAvautuu uuteen ikkunaan.
  • Täytä sähköinen korvaushakemus MyLife-vakuutuksesi tiedoissa kohdassa "Korvaushakemukset".
  • Tarvitset korvaushakemuksen täyttämistä varten tiedot hoitokuluista.

3. Korvauksen maksaminen

  • Kun olemme käsitelleet korvaushakemuksesi, lähetämme sinulle korvauspäätöksen Nordea Omapostiin ja maksamme korvauksen ilmoittamallesi tilille.

Nordea Vakuutuksen asiakaspalvelu apunasi

Jos tarvitset lisätietoja korvausasioissa, ota yhteyttä Nordea Vakuutuksen asiakaspalveluun 0200 22320 (pvm/mpm). Palvelemme sinua ma-to klo 8.30-16.30 ja pe klo 10.00-16.30.

Kiireettömissä asioissa voit myös lähettää viestin mobiili- tai verkkopankista aihealueella ”Vakuutukset”.

Lisätietoja Nordea MyLife terveysturvasta saat tuoteselosteestaAvautuu uuteen ikkunaan, ehdoistaAvautuu uuteen ikkunaan ja avaintietoasiakirjastaAvautuu uuteen ikkunaan.

Kysymyksiä ja vastauksia terveysvakuutuksesta