Näin kohdennamme markkinointia sosiaalisessa mediassa asiakasdatan pohjalta
Nordean asiakkaana voit nähdä sinulle räätälöityjä sisältöjä sosiaalisessa mediassa, kun annat meille luvan kohdentaa markkinointia sinulle. Tällöin voimme näyttää sinulle sopivia tarjouksia, neuvoja ja julkaisuja esimerkiksi elämäntilanteesi tai nykyisten palveluidesi perusteella. Näytämme sisältöä Nordean tuotteista ja palveluista, kuten säästämisestä, lainoista ja korteista.
Nordeassa teemme kohdennettua markkinointia Metan alustoilla – Facebookissa ja Instagramissa. Voit saada Nordealta juuri sinulle kohdennettua markkinointia vain silloin, kun annat siihen suostumuksesi.
Miten mainonnan kohdentaminen Metan alustoilla toimii?
Kun annat meille suostumuksen kohdentaa sinulle markkinointia Metan alustoilla, yhdistämme sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi Metan käyttäjätietokannassa oleviin tietoihin. Jos meille antamasi sähköpostiosoite tai puhelinnumero on sama kuin mitä käytät Metan kanavissa, voimme näyttää sinulle räätälöityä sisältöä Facebookissa ja Instagramissa.
Esimerkiksi:
- Sinulla on säästöjä Nordeassa. Tämän tiedon pohjalta näytämme sinulle ajankohtaista tietoa markkinatilanteesta tai säästämisen palveluistamme.
- Olet juuri ottanut asuntolainan Nordeasta. Tämän tiedon pohjalta emme näytä sinulle mainoksia, joissa kehoitamme hakemaan uutta asuntolainaa.
Sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi käsitellään salatussa muodossa, jolloin henkilöllisyytesi pysyy salassa. Taloudellista tilannettasi ja muut asiakassuhdettasi koskevat tiedot pysyvät aina salaisina, ja emme luovuta niitä Metalle. Meta ei saa käyttää sähköpostiosoitettasi tai puhelinnumeroasi mihinkään muuhun kuin Nordean markkinoinnin kohdentamiseen.
Miten voit saada Nordealta kohdennettua markkinointia Metan alustoilla?
Jos haluat saada meiltä sinulle ajankohtaista tietoa Facebookissa ja Instagramissa, toimi näin:
- Varmista, että Nordealle antamasi sähköpostiosoite tai puhelinnumero on sama kuin se, jota käytät Facebookissa tai Instagramissa. Näet sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi mobiili- tai verkkopankissa omissa tiedoissasi.
- Anna suostumuksesi siihen, että voimme jakaa sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi Metalle. Näin voimme tarjota sinua kiinnostavaa sisältöä Facebookissa ja Instagramissa. Voit peruuttaa suostumuksen milloin vain, jos haluat.
Suostumuksen antaminen tai peruuttaminen
Jos haluat antaa tai peruuttaa suostumuksesi, toimi näin:
- Kirjaudu Nordean mobiili- tai verkkopankkiin.
- Mobiilipankissa valitse Profiili ja sen jälkeen Suostumukset. Verkkopankissa valitse nimesi oikeassa yläkulmassa ja sen jälkeen Suostumukset.
- Etsi suostumusten luettelosta ”Annan Nordealle luvan kohdentaa minulle markkinointia Facebookissa ja Instagramissa” ja anna tai poista suostumus.
Huomaa, että Nordealla on myös yleisluontoista mainontaa sosiaalisessa mediassa. Jos päätät peruuttaa suostumuksesi kohdennettuun markkinointiin Facebookissa ja Instagramissa, voit silti nähdä yleistä mainontaamme.